ik vind m ook mooi, wil binnekort ook weer een tatoo heb er inmiddels al 2, 't liefste mijn hele arm vol, ik vind dat zo gaaf he... Maar ieder z'n eigen haha.
Nice Wil een tattoo van de naam van mijn zoontje,liefst ook op de pols maar hij heeft een lange naam dus weet nog niet hoe enzo.
Eindelijk Mooi hoor Mandy! *moet nog altijd verzinnen wat en waar iets van mijn jongens gezet kwan worden*
mijn dochter heeft ook een lange naam...te lang voor op mijn pols anders werden het hele kleine letters. ik heb de tattoo aan de zijkant van mijn pols...de buitenkant. bovenin zie je de foto
Hele gave tattoo!! Zo iets wil ik ook met de naam van Jayden. Als je nou de pijn teveel vindt moet je aan de dokter Emla zalf vragen, dat is verdovendezalf, of je zegt dat het voor een tattoage is dan krijg je het ook voorgeschreven. Heb het voor mn man gehaald omdat hij zn tattoo aan het uitbreiden is op pijnlijke plekken bij zn oksel ook enzo en werkt super goed. Uurtje van te voren in laten trekken en je kan er minimaal 2 uur tegenaan.
Nee, de tattoage blijft op de zelfde manier staan als degene die je zonder zalf hebt gedaan, je huid is alleen beetje gevoelloos maar doorbloeding blijft hetzelfde.
Haha nou nu je het zegt, toen ik het net geplaatst had dacht ik ook, hmm misschien had ik de titel iets anders neer moeten zetten . Verder bedankt allemaal voor jullie leuke reacties! En ook diegene die hem niet zo mooi vinden, ieder zijn eigen smaak inderdaad
ik vind hem ERG mooi gezet.. mooie strakke lijnen.. de Z is ook mijn smaak niet ! Maar daar gaat het niet om.. ik vind bijvoorbeeld tribal tattoo's ook echt niet mooi,.. ik hou dan wel weer van portretten en fantasie en bloemen enzo... zijn er ook genoeg die dat niet mooi vinden !! gelukkig maar hahaha.. anders liep iedereen met de zelfde tattoo's rond en dat is ook niets !!