Whoop whoop, Mirena eruit, wij gaan voor nummer 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ikbenlief, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    @ikbenlief op zich fijn dat het toen naar voren kwam! Wisten jullie wel meteen hoe en wat! We gaan gewoon duimen voor die extra miljoen! :)

@ 38mama wat erg van je mk! Hopelijk mag het nu resulteren in een mooie zwangerschap en lekkere plakbeeb!
    Ik moet zeggen dat ik geen ovulatietesten gebruik mede doordat ik daar zelf ook onrustig van zou worden zoals ikbenlief omschrijft. Maar idd bedankt voor de tip!,

2. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    @38mama welkom nog :-D
    Dat van die testen 4 dagen voor je nod... ik denk dat ik dan helemaal ongeduldig zou zijn! De vorige keer testte ik ook echt pas op mijn nod positief. Had er een paar eerder gedaan en die waren nog spierwit! Dus ik moet van mezelf gewoon afwachten ;)

3. ikbenlief

ikbenlief Lid

22 mei 2013
    61
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Lautje, we zijn er bij toeval achtergekomen dat mijn man verminderd vruchtbaar is. Hij had die spatader op zijn bal waar hij heel veel last van had. Ging naar de HA om te kijken of er wat aan te doen was en ik had weleens gehoord dat er mannen zijn die verminderd vruchtbaar zijn als je een spatader hebt. Dus dat meteen gevraagd en aangezien er nog wat dingen waren die konden duiden op verm.vr. vond de dokter het raadzaam om eens een test te doen. Daar kwam dit uit, dus doorverwezen naar het zkh. Daar werd ons in 1e instantie verteld dat de kans nihil was dat wij via de natuurlijke weg een kindje konden krijgen. Dus daar stortte mijn wereld in. Uiteindelijk is mijn man geopereerd en na een maand of 3 bleek de kwaliteit verbeterd. De maand erna was ik zwanger ;)
    Dus enerzijds was het wel fijn om het te weten, anderzijds heeft het ook voor heel veel stress, angst en verdriet gezorgd.

4. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    @ikbenlief pfff ja kan ik me voorstellen! Is toch niet niks om dat te horen te krijgen als je graag kinderen wil! Maar wel heel erg fijn dat de kwaliteit zo verbeterde! En natuurlijk dat je zo snel zwanger was! Hopelijk mag dat nu weer zo zijn!
    Ben je vandaag ook van het weer aan het genieten of moet je helaas werken?

5. ikbenlief

ikbenlief Lid

22 mei 2013
    61
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Nee dat was echt verschrikkelijk. En ik ben van nature nogal een zwartkijker, dus ik heb het wel zwaar gehad. Gelukkig bleef mijn man altijd positief. Nadat zijn zaad na de operatie getest was, zei de arts dat we een jaar moesten proberen en na dat jaar zouden we verdere stappen ondernemen. Maar gelukkig was dat niet meer nodig.

Ik ben helaas aan het werk. En jij? Hoeveel dagen werk jij?

6. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Wat fijn dat je dan een man naast je hebt, die je zo goed bijstaat!
    Ik werk in het onderwijs, dus ik heb nu lekker vakantie. Vanaf volgend schooljaar ga ik weer 3 dagen werken, dit jaar had ik 1 dag ouderschapsverlof dus ik werkte er maar 2.
    Heb je nog wel vakantie?

7. ikbenlief

ikbenlief Lid

22 mei 2013
    61
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ohh wat een mazzel! Dan ben je lekker veel en lang vrij. Aan je woonplaats te zien heb je er al een week of twee op zitten. Ga je nog weg of blijf je thuis? lekker zeg, maar 2 dagen werken. Ik werk er 3.

Ik heb nog wel vakantie, maar pas eind augustus. Dus nog even geduld voor ons :(

8. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Ja ik heb er idd al 2 opzitten!
    Wij zijn de eerste week al lekker weg geweest. Lekker in nederland gebleven!
    Nou als de volgende zich aandient ga ik het zeker weer zo doen!

Ach 1 troost, als jij vakantie hebt ben ik alweer aan het werk ;) en voor je het weet is dat al zover! De tijd gaat toch al zo snel! Behalve als je moet wachten op je nod natuurlijk :p

9. ikbenlief

ikbenlief Lid

22 mei 2013
    61
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Haha ja daar heb je een punt!
    De tijd gaat zeker snel, echt bizar. Ik hoop dat mijn eerste echte ongesteldheid zich snel aandient, zodat wij ook ronde 1 in kunnen.

Weet jij dat trouwens, of je een eisprong kunt krijgen als je een onttrekkingsbloeding hebt?

10. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Ja na je ontstrekkingsbloeding heb je gewoon je eisprong. De hormonen hebben effect op de bevruchting. Alleen is het per lichaam en hormoon afhankelijk hoe snel het uit je lichaam is

11. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Hier ook eerste ronde! Spannend!

12. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Gezellig dat je mee komt kletsen bloem86! En ook al spannend in de eerste ronde! Wanneer is je nod? Edit.. ik zie dat je 6 juli bent gestopt! Spannende maand wordt dat!

13. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    @lautje22 eerste dag van laatste menstruatie van 29 juni ga uit van ongeveer 28dagen cyclus dus denk NOD 22juli.. maar dat is echt een schatting.
    ben nog nooit van de pil afgeweest (behalve dan tijdens mijn eerste zwangerschap) dus heb geen idee.
    Werd bij de eerste onverwacht zwanger door de pil heen.
    Moet nog even ontdekken hoe mijn lichaam functioneert zonder pil..
    :D

14. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Spannend! Rond die tijd heb ik ook mijn nod!
    Tsja sommigen hebben helemaal geen last van ontpillen en zijn die hormonen vrij snel weer kwijt uit hun lichaam. Ligt maar net aan je eigen lichaam, maar het kan gerust de eerste maand raak zijn!

15. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Oh spannend! rond dezelfde tijd.
    Merk je verder al iets aan je lichaam wat je normaal niet had?

Mijn tepels zijn namelijk zoooo gevoelig en groot opeens!

16. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Nou ik heb al sinds mijn eisprong krampen in mijn onderbuik. Ook heb ik een ontzettend opgezette buik. Maar verder eigenlijk niet. Mijn man zei dat ik dat bij de eerste ook had, alleen het stomme is dat ik me dat niet zo kan herinneren...

17. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Maar het houdt nu trouwens al bijna een week aan, als ik ongesteld wordt heb ik dat hoogstens een dag ervoor, maar eigenlijk vaker niet dan wel

18. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Dat maakt t allemaal wel extra spannend!
    Een week is wel lang voor die krampen. Is dat die menstruatiekramp?
    Wel irritant al bijna een week...
    Zou wel snel zijn als je weer zwanger zou zijn. ;) ben je niet ontzettend nieuwsgierig?

19. 38mama

38mama Lid

27 jun 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al een jongen van 8, met mijn ex-partner. Hoewel ik nu al 38 ben, wil ik graag nog een kind, maar dan met mijn vriend. Ik moest wel even tijd daarover denken voordat ik toch maar ervoor ga, omdat ik bij mijn eerste zwangerschap last had van bekkeninstabiliteit. De huisarts zei dat er kans is dat het nog erger gaat worden bij een 2e zwangerschap. Maar mijn vriend en ik hebben toch maar besloten om een kindje te krijgen.

Ik weet ongeveer hoe lang mijn cyclus is, en dan kijk ik op de senitest website wanneer ik de ovulatietest kan gebruiken. Ik kreeg gelijk een lichte streep, maar na 2 dagen kwam er met een donkere streep. Ook voelde ik zelf wat anders, zeker mijn afscheiding was wat wateriger.

Hoop dat het ook snel gaat met jou en met iedereen die spannend zit te wachten voor een donkere streep op een zwangerschaptest!

20. 38mama

38mama Lid

27 jun 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit heb ik ook meegemaakt! Dus kan het wel zijn dat je lichaam bezig is met een slaapkamertje te gaan maken voor je baby.

Alleen heb ik dit niet gehad bij mijn eerste zwangerschap. Ik wist dat ik zwanger was wanneer ik ging testen omdat ik overtijd was. Maar verder niets meer.

Ik hoop het voor je!!!

Deel Deze Pagina