ik heb een opberg koffer/box voor mijn handwerk spulletjes/knutsel spullen maar die is aan de kleine kant. Ik ben druk op zoek naar een grotere. eentje die verdeeld is met vakken en dan 3 of 4 laags. Tot op heden heb ik nog niet iets geschikts kunnen vinden. De koffer die ik nu heb is 15 x 20 cm en de koffer/box die ik zoek moet groter zijn betreft afmetingen. de vakjes zijn nu 5x5 maar mogen dus ook wat groter. Ik heb wel een foto gevonden van wat ik ongeveer zoek maar vind geen winkel waar zoiets te koop is Wie kan me helpen en weet winkels waar je zo'n opberg koffer/box met vakken kan kopen? of wie heeft er zelf een en waar heb je die gekocht? ( liefst bestel ik hem online) Bekijk bijlage 404928
Groothandel plastic lege opbergkoffer box-Kopen plastic lege opbergkoffer box partijen uit China plastic lege opbergkoffer box groothandelaren op Aliexpress.com staan een boel op mis kun je er wat mee , en zit de goede er tussen .
ik heb wel eens besteld bij ali express, maar dan vooral kleine dingen ( kettingen en haarspeltjes ) duurt wel erg lang , een week of 3 / 4
Ik zou eens bij een bouwmarkt gaan kijken. Mijn man heeft ook grote koffers voor gereedschap/schroefjes/bouten/moeren etc., die zijn er in heel veel soorten en afmetingen. Dit soort dingen: https://www.gamma.nl/assortiment/gereedschap/klusbenodigdheden/gereedschapskisten-opbergsystemen/c/gereedschap_klusbenodigdheden_gereedschapskisten-en-opbergsystemen
bedankt voor alle reacties ik heb een grote koffer/gereedschapskist bij een bouwmarkt gekocht waar ook vakken in zaten en die ook wel voldoet aan waar ik naar op zoek was. .