Hallo allemaal... Donderdag heb ik mijn test gedaan en deze kwam positief uit... We zijn er heel blij mee en vinden het zeer spannend allemaal.... Het is allemaal nog zo pril en het voelt ook allemaal heel gewoon. Ik voel mij ook nog niet erg zwanger... hebben daar meer mensen last van? Het enige wat ik soms wel heb is gevoelige borsten maar niet continue... Groetjes
Hoi Hoi ik weet presies hoe jij je voelt. Vrijdag getest met de digitale test van cb. zie foto. staat duidelijk zwanger maar kan het nog niet echt geloven. Heb zo af en toe een beetje last van gevoelige borsten maar merk voor de rest ook nog niet veel. Zie dat we even ver zijn! Trouwens.....van harte gefeliciteerd.....en geniet er van liefs
Proficiat! En die symptomen kunnen later ook nog wel komen... of je bent bij de gelukkigen die er niet veel last van zal ondervinden!
Gefeliciteerd ! Ook ik ben nog maar net zwanger en heb eigenlijk nergens geen last van hoor. Geniet ervan ! Groetjes, Marian.
Net mijn afspraak gemaakt bij de verloskundige. Ben reuze benieuwd. Dank jullie voor jullie felicitaties.