whoops, en toen was het geen geheim meer

Discussie in 'Babynamen' gestart door MaMa, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat vervelend!!

Ik zou denk ik aan allen vertellen dat we de lol eraf vinden en een andere naam hebben gekozen. (en vervolgens gewoon de oude naam houden ;))

2. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Ja, dat is natuurlijk heel jammer. Maar goed, het kan gebeuren.....
    Het was leuk geweest als het nog een verrassing was gebleven, maar er zijn ergere dingen. In sommige landen is het heel gewoon dat je de naam al voor de geboorte bekend maakt, dus dan is het misschien ook maar net wat je gewend bent. Ik zou me er niet te druk om maken, ook al is en blijft het natuurlijk heeeel jammer.

3. rums

rums Niet meer actief

Vervelend dat het nu bekend is. Maar ik zou de naam er niet voor veranderen. En ik zou je schoonmoeder ook niet op het verkeerde spoor zetten om alsnog te zeggen dat het een andere naam wordt. Sommige lijken het oke te vinden om je schoonmoeder een schuldgevoel aan te praten. Maar dat zou niet eerlijk zijn aangezien zij een boekje in handen kreeg met de naam.
    Wij hebben er ook voor gezorgd dat de naam nergens op geschreven staat. Behalve op een harde schijf die losgekoppeld is van de laptop en voor dat je bij dat digitale document bent ben je er als 'buitenstaander' wel van bewust dat je niet verder mag kijken

4. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Wel balen hoor. En jammer dat ze het meteen aan iedereen heeft laten zien. Maar waarschijnlijk heeft ook zij het niet verkeerd bedoeld.

En ik zou zeker geen andere naam kiezen omdat ze de naam nu weten. Als jullie deze naam mooi vinden, gewoon zo laten. Misschien is het inderdaad een optie om te zeggen dat jullie een andere naam hebben gekozen.

5. lucymila

lucymila Niet meer actief

Ik zou wel tegen mn moeder zeggen dat ik "blij ben dat ze het zo subtiel heeft medegedeeld... Nee we wilden het niet als verrassing houden" AHUM KUCH KUCH

Deel Deze Pagina