Vandaag hebben wij helaas te horen dat de zwangerschap niet goed zit. Ik zou vandaag 7.3 weken zijn maar de echo toonde alleen een zwangerschapsholte. Dit zou kunnen betekenen dat ik veel korter zwanger ben dan ik dacht maar aangezien ik al heel vroeg positief heb getest is dat eigenlijk een nihile kans. Ik moet zo voor komende week een afspraak maken met de gynaecoloog en dan word er besloten wat de vervolg stap gaat zijn. Het kan een curettage worden of de boel afwachten. Damn, we hebben een jaar moeten wachten en dan loopt het zo af..
Gadverdarrie wat een naar iets! Dat is iets wat je absoluut niet wilt horen tijdens een echo! Héél erg veel sterkte ermee!
Oh meid wat erg! Kan me voorstellen dat je nu erg bang bent voor wat komen gaat. Ik weet even niks anders om te zeggen. Sterkte xx
Och meid wat naar zeg.. Hoop dat t nog goed voor je komt voel je je nog wel zwanger enzo?? Ik heb ook nog geen echo ehad maak me wel onzeker. Sterkte Liefs doedie
Bedankt meiden! Ik voel me echt verschrikkelijk vandaag. Ben boos en verdrietig tegelijkertijd. Het kindje was zo gewenst.. Wat mij betreft mag het ook heel snel doorzetten. Dit afwachten vind ik verschrikkelijk.
Helaas geen krampen en ook geen bloedverlies. Heb gisteren en vanmorgen een testje gedaan en die van vanmorgen was wel beduidend lichter.
Met mij gaat het goed! Het is allemaal ontzettend snel gegaan. Daarom was de pijn ook heel heftig. Toen na ongeveer een dag 'weeën' te hebben gehad kwam eindelijk het vruchtje eruit (gyn heeft het eruit eghaald) en sindsdien werd het meteen een stuk mindr qua pijn. Gisteren nog licht bloedverlies en geen krampen meer. Vandaag ook al bijna geen bloedverlies meer! Nogmaals dikke knuffel, dat afwachten is echt afschuwelijk!