Hallo dames, Zijn jullie bekend met de app runtrainer? Ik heb die nu (de proefversie) en ben er tot nu toe over te spreken. Maar ja, heb maar 2 lessen gevolgd. Nog 1 les gratis en dan 'moet' ik betalen. 21 september ga ik de dam-tot-dam loop doen, samen met mijn vader. Hele leuke uitdaging, maar ik kom van 0. En de dam-tot-dam-loop is 15km! Dus moet nu wel echt beginnen met trainen. Nu heb ik dus de Runtrainer op mijn telefoon gedownload en moet je bij 5, 10 en 15km 2,39 betalen. Is dit het wel waard? Want lees ook verhalen dat zodra je betaald hebt, de boel vast loopt/geen gps ineens meer kan ontvangen (ook bij Evy schijnt dat zo te zijn hoor ik van verhalen). Nu is 2,39 niet veel, maar toch. Maar wie heeft er ervaring met Runtrainer, na het betalen? Is ie dan nog net zo goed? Of heb je slechte ervaringen ermee? Groetjes.
Ja ik heb hem en ik vind hem heel erg fijn. Hij geeft aan of je moet wandelen of hardlopen. Ik zet een podcast eronder en verder geen poespas of teksten tussendoor. Je kunt ook mooi terugkijken hoeveel je hebt gelopen en welke snelheid. Het enige dat ik mis is dat ik de route die ik heb gelopen niet op de kaart kan terug lezen.
Mmm, ik loop met Evy, die verteld wanneer je moet rennen en lopen. Daarnaast zet ik de app Runkeeper aan, die houdt je snelheid, afstand en route bij. Ideaal en alles gratis!
Dat deed ik ook, en ben van plan over een paar weekjes weer mee te beginnen. Beviel mij altijd erg goed!
Runtrainer geeft ook aan wanneer je moet rennen en wanneer lopen. Doet Evy dat niet, snelheid, afstand en route bijhouden? Runtrainer houdt verbrandde calorieen, afstand, snelheid en tijd bij. Runtastic is ook een goede app voor calorieen, afstand en route.
Ja, kan wel hoor. Route kan je bekijken. Als je bij de lesstatistieken kijkt. Bovenin staat een pijl die naar rechts wijst. Klik daarop en je hebt de route. Afhankelijk of je gps signaal hebt