Naar wie kijk je eerder? naar mij of Jennifer Aniston? stem!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door tweemeisjes, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat vind je van dit gedrag?

1. Jij stelt je aan, dus.. get over it!

2. Ik stel me niet aan, hij is gemeen!

3. Ik zou hels worden en de relatie stoppen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

#1 tweemeisjes, 14 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mrt 2010
    Ik heb gewoon denk ik mijn dag niet vandaag.. maar ik wil ff wat navraag doen op een forum.
    Noem me gestoord, gek.. of gewoon niet :)
    Zonet waren de reclames erop van Bruce Almighty,. en daar stond Jennifer Aniston met haar big boobies!
    Toen zei ik: ,, naar wie zou je eerder kijken met douchen, maar mij of Jennifer?''
    toen zei hij: ,, Naar haar''
    Ik vroeg waarom, toen zei hij omdat ik haar nog nooit gezien heb natuurlijk.

Ik voelde een steek van jaloezie door mijn lichaam. ;)
    Ik werd zelfs jaloers en kwaad! (maar liet het niet merken) maar goed...
    Ben ik nu een aansteller? ;)
    xxx

ik vroeg er zelf om (een aantal keer)

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gelijk de relatie stoppen whahahahaha...:D

Nee dat was een geintje,maaaar geen enkele vrouw zou het leuk vinden als haar man liever naar een ander keek!;)

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Lekker boeiend, zou me er niet druk om maken. Daarbij vind ik Jennifer Aniston trouwens echt een lelijk mokkel maar dat terzijde (en nee ben niet jaloers, vind haar gezicht vreemd).

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Nou, stel jezelf dezelfde vraag.
    Je staat opeens onder de douche met je eigen kerel en met Brad Pitt, George Clooney of weet ik veel wie je leuk vindt. Dan kijk je toch ook niet eerst naar je eigen vent, die zie je toch al de godganse week?? Of ben ik nou de enige die dit meteen denkt?
    Ik vind het dus echt niet raar dat ie naar Jennifer kijkt!

5. tweemeisjes

Ok! :D duidelijk Chantal! haha, dank je ;)

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hier sluit ik mij bij aan.

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik zou het niet erg vinden als mijn man dit zou zeggen in ieder geval, maar dat wil niet zeggen dat jij je aanstelt.
    Ik ben zelf gewoon realistisch. Logisch dat mijn man naar haar zou kijken, ze heeft in ieder geval wel een beter figuur als mij.
    En hij heeft haar nog nooit naakt gezien. :D

8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Graag gedaan, was een makkelijke vraag dus makkelijk antwoord :D

9. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik snap dat hij eerder naar haar zou kijken maar zou het niet waarderen dat hij dat mij dan ook zegt, i know, struisvogelpolitiek maar toch...

10. tweemeisjes

haha, ja, ik had het ook drie keer gevraagd. Wil de de waarheid weten en ook weer niet! lieg dan jongen! ;) maar goed..was gewoon benieuwd. WEL lezen met een knipoog! ;)

11. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Mijn man vind de billen van Winona Ryder helemaal het einde...
    Ik weet dat het bij kijken op televisie blijft :)

12. 4days

4days Niet meer actief

Hihi, denk dat hij het stiekem ook wel een beetje zei om je te pesten. (en da's gelukt!!)

13. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier moest ik ook meteen aan denken hahaha...
    Ik wist het wel met een andere lekkere vent onder de douche ofzo. Zet het kwijlbakkie maar vast klaar! Hahahahaha:D

14. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Hahaha, ik zou mn vent groot gelijk geven :) Mij ziet ie al de hele week, enne kijken mag toch..
    En aangezien we ons manneke het erg duidelijk maken: kijken doe je met de OOGJES :D:D:D:D

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mijn man zou waarschijnlijk ook naar Jennifer Aniston (of welke andere mooie naakte vrouw dan ook) kijken. Ondanks dat ie mij hartstikke mooi vindt ziet ie me elke dag al naakt. Als ik een lekkere vent naakt kon zien zou ik die kans ook grijpen :D.

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    als ie gelogen had, had ik hem gelijk uitgemaakt voor 'slijmbal..!' :p ;)

17. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Nou euh....dan zou ik eigenlijk persoonlijk even niet weten WAAR ik moest kijken hoor! :)

18. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk dat ik zelf ook eerst naar jennifer a. zou kijken en dan pas naar mijn man haha, is toch wel bijzonder om die tegen te komen ;)

19. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ook gekozen voor 'je stelt je aan', maar dan vooral omdat je het zelf meerdere keren (!!) hebt gevraagd...

Mijn man zit altijd te kwijlen als hij Milla Jovovich ziet; dat weet ik inmiddels (en ja, tis een mooie vrouw, dus kan 't hem ook zeker niet kwalijk nemen), maar ik ga hem echt niet vragen wie hij mooier vindt; mij of haar. Zeker omdat ik weet dat hij dan zegt dat ie mij mooier vindt, wat dus echt een leugen is :D Maar goed, ik zou het echte antwoord dus niet willen weten, dus vraag ik het maar gewoon niet, hahaha!

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik zou precies weten WAAR ik moest kijken.. Binnen 10 seconden zou zijn hele lijf op mijn netvlies staan en dat zou er nooit weer vanaf te branden zijn:D

Deel Deze Pagina