Op 6 juni vieren wij de verjaardagen van onze dochters, deze dag staat helemaal in het teken van frozen en Elsa komt optreden en spelen met de kinderen. Alle kindjes hebben de mogelijkheid om met Elsa op de foto te gaan, en nu leek het mij leuk om een foto mee te geven bij de snoepzak. Ik heb mijn oog laten vallen op de instax mini 8, heeft iemand hier ervaring mee ? Is het een beetje zijn geld waard ? Heb al een beetje op marktplaats gekeken, maar denk dat ik hem toch maar gewoon in de winkel koop want qua prijs scheelt dat niet heel veel. Zag dat de Hema deze in de aanbieding heeft gehad, maar volgens mij is het daar uitverkocht ( of de website laad niet door bij mij )
Ik heb 1 of een soortgelijk iets gekregen voor kerst. Het is leuk voor erbij en bijvoorbeeld af en toe een foto te maken en er een collage van te maken. Vooral voor jongeren is het waarschijnlijk hartstikke leuk, maar ik he het meer waarde aan mijn normale "echte" camera. Plus alle extra dingetjes: selfie opzet, tasje, de foto's die erin moeten etc, zijn niet bepaald gratis
Oh toevoeging: - licht moet echt ideaal zijn, wil je een mooie foto maken - foto's zijn echt mini, dus foto's van te ver weg worden al te onduidelijk Heb je geen pocketcamera? Dan haal je wat foto papier bij action, foto's maken, op de computer en direct printen. Veel mooier, duidelijker en goedkoper dan zo'n instax camera
Als je een fotoprinter wilt kun je ook een Canon Selphy kopen. Kun je met gewone camera foto's maken (afdrukken kan van pc of sd kaartje) of met je telefoon via wifi printen. Zijn niet heel goedkoop (85 euro) en foto's zijn ongeveer 27ct per afdruk. Maar dan heb je 10x15 afdruk.