Wie heeft ervaring met piepschuim letters? Zijn die goed te schilderen en/of te behangen? Voordeel lijkt mij dat ze licht zijn om op te hangen. Ze moeten namelijk op een canvas doek komen... Houten letters lijken me dan weer te zwaar daarvoor. Of zijn die ook goed te bevestigen?
Hoi, Ik weet wel dat ze goed te verven zijn. Misschien ook een idee om de letters van (scrap)papier te gebruiken? Wij willen letters op de muur plakken namelijk maar vind het zonde van het stucen als ik er weer gaatjes in moet boren. Groetjes
Ik wil ze eventueel met scrappapier gaan beplakken, of verven, maar ik wil wel reliëf (dikte) hebben. Het mogen geen vlakke letters zijn, dat vind ik niet zo mooi. Boren hoeven we niet te doen. Dat vinden wij ook zonde van de muur. We hangen zo'n rail boven, waar we dan een groot canvasdoek aan bevestigen (heel breed) en daarop verf/behang en de letters.
Wij hebben piepschuim letters. Schilderen ging makkelijk (al zal het misschien iets meer werk zijn als bij houten letters omdat je natuurlijk goed de gaatjes moet vullen). Heb gewoon met een roller en een kwast gewerkt en vond het vrij snel gaan. Letters opgehangen met dubbelzijdig plakband, dat is het ideale aan de piepschuimletters.
Ik heb houten letters behangen. En ik heb geen gaten in de muur gemaakt. Heb bij de dhz winkel alles kit gekocht en ze zitten stevig vast. Al vraag ik me wel af als ik ze er ooit af wil halen hoe de muur er dan uit ziet. Maar dat is een probleem voor later.
wij willen het hetzelfde gaan doen als sebasel4a. de letters heb ik al zilver geschilderd,en de kit heb ik al gehaald. we willen ze boven het bedje..vind ik wel een eng idee maar denk dat je ze er met geen mogelijkheid meer vanaf krijgt met die kit.
ik heb piepschuim letters beplakt met decopatch en opgehangen met montagelijm. Ik vind piepschuim letters zelf mooier omdat die wat dikker zijn dan de meeste houten letters. Ik zal later wel een foto plaatsen!
nog geen ervaring met hout of piepschuimletters. Wel met MDF op de muur, wij zijn uiteindelijk niet voor kit gegaan maar dubbelzijdige tape. En dit bevalt erg goed.
Leuke letters, ziet er mooi uit! Wij hebben zelf letters van plexiglas gekregen in Dick Bruna-kleurtjes. Die komen op de muur met speciale bevestigingspinnen, zodat ze als het ware van de muur loskomen. Dat betekent wel boren ja, maar gelukkig heet ze geen Marie-Antoinette
Mooie letters! Ik denk er ook over om het met decopatch te doen. Moet dan ff oefenen, want heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me heel mooi!