Straks weer even binnen gestapt en wat hadden ze weer leuk spul zeg! Leuke bloesjes, rokjes, kleurtjes en printjes. Vroeger wilde ik er nog niet dood gevonden worden ha ha, maar nu maakt het me niks uit. Ik kom er heel graag wie nog meer en wat koop je er zoal?
Ze hebben idd leuke kinderkleertjes. Al vind ik wel hoe groter de kids worden het minder leuk wordt. Schoonmaakdoekjes, theedoeken etc ook prima daar.
Dasty en kleertjes voor de kleine meid! Rozijntjes ook een soms gewoon wat hebbedingetjes. Ik kom er regelmatig.
Baby kleding is leuk daar. En voor de rest handdoeken vatendoekjes enz.. Soms hebben ze ook weleens leuke woon asseccoires
Ik bedoelde eigenlijk kleding voor mezelf hihi, al hebben ze voor mijn zoon van drie ook hele leuke dingen. Klopt dat het minder wordt als ze groter zijn.
Ik ga er vral voor de kinderen naar toe, wantjes en das, slaapzak, speelgoed, ondergoed. Heel soms kleertjes of een jas. Voor mezelf eigenlijk nooit.
Ik kocht er textielgoed voor de babyuitzet en enkele babykleertjes! Ik heb hem helaas niet in de buurt zitten, maar kwam er een tijdje terug 1x per 3 weken ofzo. Ik heb hier de Zeeman en die twee winkels zijn samen met de Action mijn favoriet; vooral met de kleine man! Ik snap sowieso niet waarom je er niet dood gevonden zou willen worden. 1. je wilt hopelijk nergens dood gevonden worden?? 2. waarom zou je 30 euro uitgeven bij bijvoorbeeld de prenatal voor iets wat ook makkelijk tien euro kan kosten? 3. wat ben je voor een kortzichtig persoon om een winkel enkel te negeren vanwege een imago? Ik heb net nog een leuk setje gehaald voor de kleine meneer hier bij de Zeeman. Ik hou van dit soort winkels. Ze zouden er nog tig meer moeten hebben.
De (kinderspijker) broeken zijn daar super! Ik haal ze alleen nog maar daar, kwaliteit is ook geweldig!
Ik kom er ook vaak!! Ik vind de kleding er erg leuk! Ook voor mezelf! Ik schaam me er absoluut niet voor!
Een paar keer leuke kleding gekocht en het alle keren na een paar keer dragen weg kunnen gooien. Jammer want de dingen die ze hebben zijn vaak wel heel leuk.
Ik kom er eigenlijk nooit meer.. De reden is eigenlijk dat het in elke Wibra waar ik kom stinkt. Ze zullen er best leuke dingen hebben maar ik word echt onpasselijk van die lucht die daar hangt. Dan geef ik liever 10,- meer uit aan een product, de kwaliteit is dan 9 van de 10 keer ook beter. Overigens loop ik wel vaak binnen bij Zeeman. Maar verder dan leggings voor mijn dochtertje kom ik dan niet.
Ik denk dat TS doelt op de pubertijd, ik herken het iig wel. Toen ik tiener was bleef ik buiten de winkel wachten als m'n moeder naar binnen ging, want stel je toch eens voor dat een klasgenoot me daar zou zien
Haha.. ik herken de ts echt... Wilde er vroeger niets eens naar binnen. Ik vind dat ze voor meiden echt wel leuke dingen hebben. Voor mijn zoontjes koop ik af en toe iets. Ik zie nu dat ze merken kopiëren, wat steeds meer goedkopere winkels doen. Misschien dat dat 'vroeger' niet zo was? Voor mezelf is lastig, omdat ik erg smal ben. Maar heb wel eens een shirt gekocht hoor. Voor het werk prima!
Ik vind dat soort winkels juist heerlijk! Het is ook werkelijk nooit in me opgekomen om me daar voor te schamen..
Ik koop er vaak kleding voor de kids, kwaliteit is echt niet meer zo slecht als vroeger, ik zweer bij de kleding van zowel de Wibra als de Zeeman.
Ik ga zelf vaker naar de Zeeman, omdat ik daar vaker in de buurt ben. Maar ik haal regelmatig iets bij Wibra. Hoeslakentjes en slaapzakken zijn daar bijvoorbeeld lekker cheap en prima spul.
Voor dochter koop ik er graag kleding! Wibra, Zeeman, Primark... Ik maak er een sport van om zo goedkoop mogelijk de leukste kleding te kopen voor haar! Ik wil er ook niet teveel aan uitgeven, ze groeit er in no time ook weer uit. Voor mezelf koop ik er nooit wat. Simpelweg omdat het niet mijn smaak is. Alleen bij de Primark, goedkope basic shirts of een vest ofzo...