Wibra ja of nee

Discussion in 'De lounge' started by Dani11, Oct 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja ik koop er wel, maar eigenlijk nooit kleding voor mezelf.

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik koop er veel, net zoals bij Zeeman, Action, Big Bazar e.d. Het interesseert me vrij weinig of ik daar gezien word.

3. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,478
    113
    Over het algemeen kom ik er voor de dasty :D, de kinderen zijn nu groter en nu vind ik de kleren voor hun (in hun maten 140 en 110) niet zo heel leuk. Voor mij zelf kijk ik ook altijd even, soms vind ik iets (vaker niet).

En 2 jaar geleden heb ik er heel veel nieuwe versieringen kunnen halen voor de kerstboom (zowel de wibra en de zeeman hadden toen heel veel dingen in het zwart/wit en zilver)

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ik deed precies hetzelfde!! Ik ging ook echt niet met mijn moeder de zeeman in als meisje van 13 haha... Nu koop ik voor mijn dochter overal :)

5. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Ja hoor, wij komen er ook voor Ivan :D Super leuke spulletjes voor kleine kinderen!

6. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

May 21, 2012
    802
    15
    18
    Ik ga straks naar de koopavond bij de Wibra hier. Alles 25% korting!
    Ik haal er wel eens kleertjes voor mijn dochter, (mt 86, groter vind ik het ook minder worden)Dasty, boterhamzakjes enzo, woonaccessoires. De babyweken vond ik super toen ik zwanger was. Voor basic dingen is het ideaal.

7. dochters

dochters Fanatiek lid

Jul 11, 2013
    4,894
    15
    38
    Female
    Voor mezelf haal ik er niks, hooguit onderbroeken. :D
    Maar wel kinderkleertjes. Leuk en betaalbaar. En ik vind de kwaliteit ook beter dan Zeeman is me opgevallen.

Verder haal ik er (natuurlijk) de Dasty weg. Topspul voor je keuken.

8. dochters

dochters Fanatiek lid

Jul 11, 2013
    4,894
    15
    38
    Female
    En vroeger werden we altijd geplaagd op school met de t-shirts en andere kleren van Scholten, dat 'merk' heette "Longstreet". Mijn moeder naaide dan altijd van die plaatjes op het merkje.. :D

9. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Nee, ik kom er eigenlijk nooit. Ziet er niet aantrekkelijk uit om er naar binnen te lopen, en de keren dat ik er wel was kon ik niks leuks vinden.

Maar schamen?! Nee hoor, waarom zou je.

In mn vroege tienerjaren bleef ik idd ook buiten staan als mn moeder daarheen ging. Zeeman dito :)

10. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    4,244
    681
    113
    haha ik dacht precies zo! nu koop ik er graag voor me dochter!
    dacht ook altijd zo over de zeeman.. loop ik nu ook wel eens binnen maar kleding valt daar toch sneller tegen! alleen de bolero's van me dochter zijn bij de zeeman altijd heel leuk!

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat zei mijn moeder ook altijd over mijn oudere broer en zus. Ze liep stad en land af om merkjes van lacoste of weetikveel te verzamelen om die op hun kleding te naaien.

Ik heb dat zelf nooit zo ervaren of begrepen. Wanneer iemand op een bespottelijke manier opmerkte dat ik een trui van Scholten aan had, dan schoot ik in de lach en dan zei ik: zo, dus jij kent het assortiment ook uit je hoofd? Leuke winkel, heah? :p Ik heb me daar echt nooit druk om gemaakt.

Ik heb mij zelf eens een keer ingezet voor een petitie merkkleding-vrij op de basisschool; waarbij ik de vraag van de leraar kreeg waarom ik die petitie in vredesnaam rond liet gaan in een australian-trainingspak. Ik had werkelijk geen idee dat dat een merk-iets was. Dan droeg ik O'neill en dan moest ik daar keurig netjes en zuinig op zijn en dan werd ik boos, trok ik de trui uit en propte ik hem onderin de kast omdat ik geen trek had om de hele dag stil te zitten en op mijn kleding te letten. Ik had wel wat beters te doen. SPELEN OFZO.

En die houding heb ik nog steeds. Hoop dat ik hem ook linea recta door kan geven aan mijn kind(eren) straks. Iemand beoordelen op een kledingmerkje is gewoon onzin. Scheel kijken, dik zijn, rood haar hebben, een grote neus, kleding, arm/rijk, dun, whatever. Als de persoon in kwestie maar aardig is. Al shop je in de sloppenwijk in Kenia...

12. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Denk alleen dat het assortiment daar niet zo ruim is..

13. mendy

mendy Bekend lid

Jul 27, 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Ik kom er ook wel eens, alleen ik vind het er altijd een rommeltje, (geld ook voor de zeeman action enz.) Als ik ergens een hekel aan heb is een rommeltje in een winkel, dan verlies ik het overzicht dus ik sta vaak al snel weer buiten.. :D

14. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Bij de Wibra haal ik meestal wat basics voor de kinderen en de Zeeman heeft fijn ondergoed. Vroeger wilde ik er niet dood gevonden worden, ach en nu kom ik er zo nu en dan.

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ja hoor koop er geregeld wat. Vind de kwaliteit ook prima!

16. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

Nov 21, 2012
    1,192
    0
    0
    vlakbij assen
    de pasvorm is voor mijn dochter niet zo goed. Ze is redelijk lang en smal. En dat wat ik dan leuk is vind is meestal te breed voor haar, omdat ik dan wel 2 maten groter qua lengte moet.
    Wel haal ik er huishoudproducten, speelgoed, knutselspul, panty's, ondergoed voor mezelf en garen.

Idem bij de zeeman. Onze dochter past eigenlijk alleen de broeken van de h&m echt goed (die gekleurde broeken van 10 euro)

17. flipflop

flipflop Fanatiek lid

Dec 4, 2010
    3,249
    1,009
    113
    Zuid-Holland
    Regelmatig even rond neuzen loont bij de wibra :) eens een zomer jurkje daar gekocht voor mn dochter, zoveel complimenten gekregen voor dat o zo leuke jurkje......
    Toevallig er vorige week een winterjas voor mezelf gekocht...... €25!!

Koop er echt zo nu en dan wat maar elke keer bevallen die dingen uitstekend!

18. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik ben net nog geweest. Het was zo'n speciale koopavond met 25% korting op alles ;)
    Pyjama voor ons zoontje. Panterprint pantoffels voor mezelf en wat van dasty. Verder vond ik de jongenskleding nu niet zo. Een maand geleden wel 2 truien en basic shirtje voor ons zoontje gekocht.

19. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind het zo jammer dat ze tegenwoordig bij o.a de zeeman, geen pashokjes meer hebben... Ik zie best weleens dingen waarvan ik denk: He, dat kan best wat zijn. Maar als ik het dan niet kan passen (vestje kan wel natuurlijk) , dan heb ik er niet zo'n zin in ;) .
    Voor de kinderen is het dan makkelijker - dat kan ik beter inschatten op het oog over het algemeen.

20. Priscillalove

Sep 20, 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zeeman en wibra haha.

Share This Page