Ja hoor,Wibra en Zeeman loop er elke 2wkn wel even binnen.Voor mijn zoontje of mezelf,meestal om sokken,ondergoed,pyama's, etc.Basic longsleeves hebben ze fijne bij de zeeman in verschillende kleuren. Loop ook wel eens bij Ter Stall binnen maar die vind ik toch niet echt goedkoop dan ga ik liever naar de H&M!!
Voor onderlakens, handdoeken en schotelvodden, ja ... En eventueel voor babykleding, want na 5 keer dragen zijn die kinderen er toch uitgegroeid. Maar voor mezelf kies ik kleding die wat langer - paar jaar - draagbaar is (en dus wat duurder is). En niet versleten is na gemiddeld 3 à 4 wasbeurten.
Ik heb geen Wibra in de buurt. Wel een Zeeman en daar shop ik regelmatig voor de kleine man. Voor hem is de pasvorm juist goed. Broeken van bijvoorbeeld de Hema zijn voor hem te smal, terwijl Zeeman juist wat breder is. Past perfect en tot op heden altijd goede kwaliteit. En super leuke, stoere kleding. Voor mezelf koop ik er heel af en toe wat, maar meestal is het juist voor mezelf te groot. Heb XS/S en vaak hebben ze pas vanaf M hangen
Ik koop er ook geregeld wat hoor. Dasty for president en de slaapzakken zijn ook goed en goedkoop! Sokjes, maillots, leggings, pyjama's, rompers en heel soms een shirtje ofzo (ik vind niet alles leuk) voor dochter en voor mij sokken en soms ondergoed. Idem voor Zeeman. Maar goed. Toen ik puber was wilde ik er ook niet dood gevonden worden nee Dan rende je naar binnen, deed je ding, weigerde vooral (!) een tasje en gauw weer naar buiten.
Jahoor. Wibra en Zeeman bezoek ik regelmatig. Koop er slaapzakken, leggings, rompers, kleding voor dochterlief.. En voor heel weinig geld
Nee, als kind of puber kon je daar echt niet komen hoor, stel je voor dat een klasgenoot je zou zien, straks stond je nog bekend als een Zebrakind , dat noemden ze toen zo als je bij de Wibra of Zeeman kleding kocht. Inderdaad, ondertussen maakt me dat al heel lang geen donder meer uit en ik koop er regelmatig wel wat. Laatst nog een fijne broek voor mijn zoontje gekocht bij Zeeman. Bij de Wibra hebben ze soms ook best leuke jurkjes, leggings en kinderjassen. Verder is Dasty fijn. Toen ze nog baby waren, haalde ik ook nog wel eens spullen in die babyweken. Ondergoed van de Zeeman voor mijn dochter bevalt ook goed, gaat lang mee en blijft mooi in de was.
Voor mij geen wibra meer. Laatst een paar dingen voor de Kids gekocht, waren er gewoon 2 truitjes met vlekjes erop die er niet meer uitgaan. Ik had het gekocht als kleding voor op de crèche, en snap dat het goedkoop is....maar vlekken erin tijdens aankoop gaat mij te ver. Wil toch niet eerst in de winkel de kleding gaan checken op vlekken.
Ik heb er ooit voor mijzelf een trui en bolero gekocht, heb er 4 jaar van genoten, voor 16 euro! Ook schoonmaak artikelen en textiel enzo haal ik daar weg. Als we een kleine hebben zal ik ook vaker langs gaan, ideaal!
Ja regelmatig, zeeman ook. De knopenvestjes die ze daar verkopen zijn ecjt geweldig om oufitjes "af" te maken. Ik investeer daar altijd meteen in als er nieuwe kleuren zijn.
Kom er zelf niet vaak omdat die niet makkelijk bereikbaar is maar zeeman daarin tegen vaste klant.. Ze groeten me nog net niet als ik binnen wandel
Ik kom er echt nooit Ik ben ervan overtuigd dat ze Wibra-spray hebben en voor het opengaan in elke winkel zo'n bus leegspuiten.
ja en nee De Wibra zit hier niet in ons dorp met stadsrechten, wel de Zeeman. Ik koop daar dus nooit kleding voor mijn kinderen, wel sokken en panty's. En dat is niet omdat ik me daar te goed voor vind, maar zo ongeveer alle kinderen in ons stadje lopen in die kleding. En dat vind ik niet leuk, vandaar dus dat ik daar nooit koop.
Vroeger (in het jaar 0) ging mn moeder weleens de zeeman in om kleding te kopen (wibra bestond nog niet) en daar klaagde mn vader altijd over. Hij vond zeeman slecht kwaliteit kleding hebben. Toen bestond ook nog de Marca (mocht iemand ook uit het jaar 0 dit zich nog herinneren). En dat heb ik altijd in mn achterhoofd hangen. En nog..als we op visite gaan en de zeeman als onderwerp voorbij komt, dan zegt mn vader "ach nee, ben je mal. Koop liever wat duurders dan heb je ook kwaliteit" . En het klopte toen wel, na een paar keer wassen waren de kleding helemaal niet mooi meer... Ik weet niet hoe het nu is, want de zeeman ga ik alleen binnen voor de Dasty en soms wat ander prul maar kleding nooit eigenlijk.. De marca is volgens mij nu de c&a, en daar koop ik wel af en toe als er wat leuks hangt...
Ik vind bij de zeeman de kinderkleding vooral de babykleding goed, naarmate de maten groter worden is de kwaliteit ook wat minder Marca is volgens mij overgenomen door vogele toch?