Wibra ja of nee

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani11, 2 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Dat doe ik eigenlijk standaard in alle winkels checken op gaatjes/vlekken

QUOTE=consider;15868068]Voor mij geen wibra meer.
    Laatst een paar dingen voor de Kids gekocht, waren er gewoon 2 truitjes met vlekjes erop die er niet meer uitgaan.
    Ik had het gekocht als kleding voor op de crèche, en snap dat het goedkoop is....maar vlekken erin tijdens aankoop gaat mij te ver.
    Wil toch niet eerst in de winkel de kleding gaan checken op vlekken.[/QUOTE]

2. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    sinds ik gehoord heb dat zeeman en wibra niet een verdrag of statement tegen kinderarbeid willen tekenen, wat c&a en H&m wel hebben gedaan.... koop ik niet meer bij zeeman en wibra... kijk dat kinderarbeid moeilijk op te sporen is en je dus nooit helemaal kan garanderen dat het niet gebeurd is een feit maar je moet wel de intentie/en het streven hebben om dat te voorkomen.

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    zo goedkoop mogelijk gaat vaak over ruggen van andere minderbedeelde mensen.....

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Meestal komt dat toch echt door de klanten zelf. Met eten / drinken na binnen. Natuurlijk moet de wibra haar kleding checken, maar soms glipt er wat tussendoor..

5. mamaAnna84

31 aug 2013
    50
    0
    0
    full-time mama!
    NULL
    Kleertjes en woonaccessoires! Vooral dat laatste hebben ze vaak en heel leuk voor weinig geld!

6. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Babykleding haal ik er wel maar na maatje 86 vind ik dat ze geen leuke kleding meer hebben

7. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik hou van Wibra :D voor vanalles idd!
    Erg leuke kleding (leuker dan zeeman) voor zowel kinderen als mezelf.. Leuke accesoires voor in huis.. en vaak douchegel/shampoo etc stukken goedkoper. Ik hou ervan!

8. angel229

angel229 Niet meer actief

T/m maat 68/74 prima, daarna vind ik het niks meer. Hoogstens voor een spijkerbroekje. De rest is niet mijn smaak. Ga liever naar de Primark.

9. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Krijg zin om te shoppen haha

10. Keeley

Keeley Niet meer actief

Ik ook! :p

Ik kom er ook best vaak, voor kleertjes voor mijn dochter bijvoorbeeld.

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Jahoor, al ben ik een grotere fan van de Zeeman (ook goedkoper vind ik?) En kwa kleding voor mezelf dan ook liever Zeeman erg leuke spijkerbroeken en jasjes.

12. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Ik ging vroeger ook vast niet mee naar binnen! Maar nu...

Koop er van alles, maar vooral inderdaad kleding voor mijn zoontje, kan er superleuk slagen en krijg ook altijd complimenten! En het blijft ook mooier dan van de Zeeman, wat ook nog eens sneller krimpt!
    Ze groeien zooo snel uit! Dus waarom niet!

13. knap

knap Niet meer actief

Ja wel hoor ik koop liever met 100 euro voor iedereen wat dan voor 100 euro alleen maar voor een persoon.

Ben nooit een merken mens geweest en zal dat nooit zijn. Geld moet je delen door en voor meer mensen dan is de keuze snel gemaakt.

Wiebra zeeman. Prima winkels..

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    geld delen over de ruggen van kinderen in india, pakistan etc....bij wibra en zeeman weet je gewoon dat kleding via die hoek komt.

15. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Nee kleding niet. Wel eens geprobeerd voor de kids, maar ik vind de kwaliteit en pasvorm niet mooi.
    Ik koop er wel kleurboekjes en fotolijstjes :)
    Ga voor goedkope kleding dan liever naar de H&M, vind die kwaliteit mooier en de kleding leuker. Voor mezelf zou ik daar ook niet snel wat kopen qua kleding, is niet echt mn smaak.

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.184
    113
    Wibra en zeeman vind ik ideaal voor ondergoed, pyama's (wibra dan, zeeman niet) knutselspul, kleine prulkadootjes, schoonmaakspul. Kleding ben ik niet over te spreken. Vind de kwaliteit waardeloos en meestal is het net zo breed als dat het lang is

17. knap

knap Niet meer actief

En waar denk jij dat merk kleding gemaakt word.????

Het spijt mij maar ook merk kleding word daar gemaakt. En daar verdienen ze het zelfde als de Zeeman Wiebra kleding.

Pakistan C&A is een soort tussen merk ook vaak kleding gekocht vorig jaar die fabriek weet je nog wel die instorten bleek kleding ook van C&A afkomstig te zijn.

Wat ik hier mee wil zeggen is of je nu merk koop of bij een low budget keten, Uit eindelijk komt het op het zelfde neer.

Merk is duurde omdat er reclame voor gemaakt word dure ( super dunnen modellen die tonnen kosten voor een foto).

Zeeman Wiebra ook maar die kiezen nog de ( goedkopere modellen.)

Dus.. Dit is geen appels met peren vergelijken.

En krijg je hier een discussie waarom eigenlijk niet gevraagd is.

18. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    tuurlijk wordt ook merk kleding daar, ik koop ook per definietie geen merkkleding, c&a heeft daar wat meegedaan, zeeman en wibra weigeren dat.... c&a en h&m proberen dat wel te voorkomen, wibra en zeeman doen dat niet... die hebben alleen al slechte voorwaarden voor hun eigen personeel laat staan dat ze zich om anderen bekommeren. Ik koop daarom mijn kleren bij C&A en H&M, omdat die in iedergeval de intentie hebben om verantwoord in te kopen.....wibra en zeeman niet.

Merk kleding koop ik niet, sterker nog ik vind dat kinderen van tegenwoordig er zo vreselijk als modepopjes aangekleed worden....ook zo volwassen vaak, en ik vind ook dat er veel te veel aan kleding besteed word.... kasten vol hebben kinderen....

dus ik haal hier het meeste weg bij C&A en H&M en ook wat bij Jola....
    Als ik weet dat een keten er niks mee wil doen dan kan ik dat niet met mijn geweten rondkrijgen....

19. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Iedereen heeft het hier over Dasty. Wat is dat eigelijk? :)

20. Islah

Islah Niet meer actief

Nee dan koop je toch H&M-kleding met etiketjes waarop 'made in Bangladesh' staat.

Deel Deze Pagina