Wordt dit zeker een miskraam?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Vickytxt, Apr 13, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vickytxt

Vickytxt Lid

Apr 13, 2006
    7
    0
    0
    Hallo iedereen, Ik heb een vraagje waar ik erg mee zit. Afgelopen dinsdag (11-04-06) is er een inwendige echo gemaakt. Ik ging net de 8ste week in. Maar de gyneacoloog zag een vruchtje van 6 1/2 week zonder hartactie.

Ik ben naar hem doorverwezen omdat ik licht bloedverlies had bij 2 of 3 keer dat ik moest plassen op 9 en 10 april, zeer weinig een paar druppeltjes. Ik heb niet gevloeid dat ik maandverband moest gebruiken.
    De elfde was dit weg en dat is het nog steeds. (waarschijnlijk wat weefsel geraakt tijdens het vrijen op 9 april) Ik heb ook geen buikkrampen.

Over 1 1/2 week wordt er weer een echo gemaakt om te kijken hoe het ervoor staat. Wat denken jullie? Ik ben op van de zenuwen.

2. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    ik denk dat het niet goed zit als er geen hartactie te zien was, sterkte meid!!

3. djara

djara Fanatiek lid

Apr 12, 2005
    2,675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    heel veel sterkte....

4. Nathalie76

Apr 4, 2006
    51
    0
    0
    ik denk ook niet dat het goed is gezien je zwangerschapsduur en de grote van je kindje.heel veel sterkte....

5. Cleo

Cleo Actief lid

Nov 1, 2005
    471
    0
    0
    Heel veel sterkte. Dit doet pijn! Hoop dat de tijd snel voor je zal gaan en dat je snel uitsluitsel hebt.

liefs,
    Cleo

6. butterfly1983

butterfly1983 Actief lid

Mar 29, 2006
    359
    0
    0
    Hey hallo,

Ook ik ben er een beetje bang voor. Heel veel sterkte meid. En ik hoop voor je dat deze onzekere dagen snel voorbij zijn.
    Heel veel sterkte :)

Liefs Daan

7. Angelina

Angelina Niet meer actief

Klinkt niet goed meid. Heel veel sterkte en succes

Angelina

8. devilangel

Mar 6, 2006
    97
    0
    0
    huisvrouw
    enschede
    heej meid
    ik wens je veel sterkte

liefs patricia

9. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    veel sterkte meid!!!

10. tam27

tam27 Fanatiek lid

Aug 6, 2005
    3,173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Dat klinkt inderdaad niet goed meid, ik hoop dat je snel meer zekerheid hebt. In ieder geval veel sterkte!!

11. mieltje

mieltje Bekend lid

Jan 19, 2006
    913
    0
    0
    Ik weet het niet.
    Ik dacht dat je pas bij 7 weken hartactie kon zien. Enige uitsluitsel is echo die herhaald wordt.

Heel veel sterte

12. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    ik weet het ook niet meid, maar ik wil je veel sterkte wensen in deze onzekerheid.
    liefs pat.

13. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Sterkte meid! Ik hoop dat er een wondertje gebeurt en dat het toch goed zit.

Liefs, Wendy

14. keizerin

keizerin Niet meer actief

Heel erg veel sterkte.

15. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    heel veel sterkte
    Chantal.

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jee meid heel veel sterkte.
    Liefs Senseemillia

17. Vickytxt

Vickytxt Lid

Apr 13, 2006
    7
    0
    0
    Dank jullie wel voor alle reacties. Gisteren heb ik heel vaak achter mijn computer gezeten om ze te lezen, het helpt me wel. Ik heb veel moeite met de onzekerheid.

De 21 ste is de volgende echo vanaf nu gerekend is dat over een week. Die zal inderdaad uitsluitsel moeten geven...

18. loesje

loesje Bekend lid

Mar 1, 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    dit is echt niet leuk, ik dacht zelf ook 8 weken te zijn toen mijn echo ook geen hartactie liet zien ik moet nu ook terug komen 19 april as maar ik ga bij mezelf er van uit dat het niet goed zit, heel misschien gebeurt er nog een wondertje, maar het neemt niet af dat dit een kl*t*n tijd is, ik wens je heel veel sterkte in deze nog lange week.

19. Nathalie76

Apr 4, 2006
    51
    0
    0
    IK HEB HET OOK GEHAD ALLEEN BIJ MIJ WAS HET NOG BIZARDER.

oeps capslock :(

ik was zwanger,toen gevloeid en echo gehad,lege zwangerschapsring,1,5 week later zat er een embryonale pool(dus een vrucht)geen hartactie.dus volgens de gyn toch een mk.1 week later terug en wel hartactie,3 weken minder ver zwanger dan we dachten.2 weken later intake gesprek bij de gyn,hart gestopt met kloppen op 7 weken.daar word je niet vrolijk van.ten tijde van de echo met hartactie waren we voorbereid op een mk en die bleek er niet te zijn,2 weken later is het alsnog een mk.ik stond in 1 klap met mijn beide benen weer op de grond en heel hard hoor.ik heb het dezelfde week nog weg laten halen door middel van een curretage...

heel veel sterkte meisje...

20. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Heel veel sterkte de komende 1.5 week!!
    Het klinkt inderdaad zorgelijk.... alhoewel ik op deze site alweer zoveel gelezen heb dat ik nergens meer vreemd van opkijk, wie weet gebeurt er inderdaad een wonder...
    Nogmaals sterkte!
    Groetjes, Anakin.

Share This Page