Ik wil graag een speeltoestel aanschaffen voor de kinderen, maar die zijn behoorlijk prijzig. Wickey heeft wel betaalbare speeltoestellen met glijbaan, schommels ect alleen zijn die wel een beetje van kwaliteit of zou dat echt weg gegooid geld zijn? Aangezien het toch een paar honderd euro scheelt met bijv. Jungle gym Heeft iemand hier ervaring met deze toestellen?
Niet bekend met merken speelhuisjes maar wilde even de tip geven op marktplaats te kijken. Staan vaak speelhuisjes op. Zelfs gratis. Zelf uit elkaar halen en weer opbouwen. Sommige moeten wat opgeknapt worden maar als je een beetje handig bent is dat niet moeilijk. Scheelt enorm veel geld.
Wij hebben via Wickey dit voorjaar een speeltoestel gekocht. En ben super blij met de kwaliteit. Het is degelijk hout, goede schroeven en en dergelijke. Wel een klus voor 2 sterke mensen om hem in elkaar te zetten. Alleen de levertijd was echt wel lang, ruim 3 weken. Ook wat problemen met de leverancier, maar dat lag aan het feit dat ze hier niet in de straat kunnen komen met een grote vrachtwagen, en niet aan Wickey zelf. We hebben de Seaflyer gekocht met extra schommel erbij. En een houten dak in plaats van het zeil.
Wij hebben er 1 van Wickey. Kan alleen maar zeggen dat die erg goed bevalt en de kinderen vermaken zich er zeer goed mee. Goed hout en er wordt inderdaad geadviseerd hem met z'n tweeën in elkaar te zetten, maar mijn man heeft bijna alles zelf gedaan. Ik heb geloof ik 1x een balk vast gehouden.
Dat klopt hoor! Heb ik ook al naar gekeken. Alleen mijn vriend wil niet ergens heen rijden, demonteren, meenemen en weer monteren en vaak heel ver weg voor ons
Oke, dat klinkt positief! Had ook al recensies gelezen en vaak negatief. Maar ziet er op de foto ook goed uit inderdaad
Wickey geen ervaring mee maar wij hebben een exit aksent. Die zijn ook een stuk goedkoper dan fatmoose lid. Wij hebben met schommel huisje glijbaan en zandbak. Schommel nu vervangen door trapeze en nestschommel. Staat nu iets meer dan 3 jaar en kids hebben er veel plezier van.
Wij hebben onze wicky al zeven jaar. Goede kwaliteit, plastic is verkleurd door de zon maar ze hebben er nog steeds super veel plezier van.
Wij hebben nu 2 jaar eentje staan van Wickey. Hij bevalt goed, maar verwacht niet dat hij echt 10 jaar ofzo zal staan. Het is niet het meest dikke hout oid. Niet dat het een gammel speelhuis is, helemaal niet, maar het prijsverschil zit natuurlijk ook wel ergens in.
Wij hebben precies dezelfde, maar dan zelf nog een extra lange balk gehaald zodat er 3 schommels aan kunnen hangen. Verder poten verankerd in de grond (in het beton gestort) en wat extra verstevigende balken aangebracht. Bevalt prima! Ik denk er nu door jouw foto aan dat we nog steeds het zeil moeten aanbrengen...
Wij hebben dezelfde Wickey, maar de schommels en de houte schommelbalk kraken en piepen als een gek heel de wijk weet wanneer zoon schommelt. 2 balken hadden houtworm en de glijbaan had diepe scherpe groeven, daar krijgen we nog nieuwe voor.
Ik wilde er vorig jaar ook een kopen (niet perse van wickey) en had op mp gekeken maar twijfelde. Ik heb toen gewoon tegen alle vrienden en collegas gezegd dat ik zo een ding wilde kopen. Vervolgens wikde toevallig net een collega die van hun weg doen. Ik heb die overkocht voor een klein bedrag. Ik zou dus ook nog eens rondvragen.
Wij hebben een Jungle Gym uit de prehistorie. Eerst hebben de kids van mijn vriendin er 15 jaar op geragt en nu die van mij al 3 jaar. Net een kleurtje gegeven, voor de show, maar dat hoefde niet. Oersterk! Super leuk en niet kapot te krijgen!
Je kunt ook op MP kijken voor een tweedehands glijbaan en zelf zo’n speelhuisje ontwerpen en in elkaar zagen. Zo hebben wij het gedaan.
Toevallig hebben wij van de week een toestel binnen gekregen. Kwaliteit vind ik opzich niet tegen vallen, maar het gaat heen 10 jaar mee. Wij hebben alleen problemen met de levering en dat vind ik wel heel vervelend. Eerst werd het toestel zonder glijbaan geleverd, vergeten erbij te doen. Kan gebeuren, maar vind het contact met de klantenservice daarover ook niet goed. Ze zijn slecht te verstaan, alleen tussen 9-12.00 te bereiken en je staat gerust een half uur in de wacht voordat ze überhaupt opnemen. Woensdagmiddag lag de glijbaan opeens in de tuin. Fijn het is opgelost, wij hem s avonds in elkaar zetten missen we een zak schroefjes , 3 planken en de glijbaan zou met wateraansluiting zijn maar die zit er niet op. Dus nee ik zou ze niet aanraden..
Wij hebben een wicky in de tuin staan nu z’n 4 jaar, er is niks aan kapot. Wij vinden het een aanrader.
Wat vervelend dat jullie een slechte ervaring hebben.. over de levering zijn inderdaad veel negatieve reacties over Wickey
Wij hebben niet een heel speeltoestel, maar alleen twee schommels. Daarvan is de kwaliteit prima. Maar na een jaar of 10 is het inderdaad wel gebeurd. Wij wilden eerst ook een speeltoestel, maar uiteindelijk niet gedaan omdat we destijds nog een tweede wilden en het niet zagen zitten dat zij er ook op zou klimmen en wij niet meer rustig in de tuin konden zitten, maar elke keer moesten opletten of ze er niet op zou klimmen of om te helpen.