Yes, gister naar het gemeente huis gegaan; Wij zijn nu officieel man en vrouw Waren we voor ons gevoel natuurlijk allang en de grootste bekroning op os gevoel voor elkaar is ons dochtertje. Dat brengt me meteen bij het volgende.......morgen wordt ons meisje 1 jaar!!!!!!!! Echt dames, na veel ellende..het gemis van mijn vader enz. Voel ik me zo intens gelukkig( wat mijn dochter betreft voel ik dat sowieso bijna 24/7, op de achter-het-behang-plakken momenten na). Deze week is een mooie week voor ons en zo ook onze familie. ZP dames, I'M REALLY HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ps moest het echt even zo doen, anders zou ik het hier van de daken schreeuwen. Dat is zo zielig voor alle buurt kindjes
Gefeliciteerd!!! Wat leuk voor jullie! Kan me heel goed voorstellen dat je helemaal happy bent! Geniet er lekker van!
Goed om te lezen dat je je fijn voelt, dubbel gefeliciteerd, met jullie kleine meisje, en jullie trouwen! Veel geluk samen.
Yay! Positief nieuws .. Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en natuurlijk proficiat met jullie dochtertje! Maak er een hele mooie dag van samen!