Baby sterft tussen koffers op bagageband | Volg het nieuws terwijl het gebeurt Ik las dit net.. en vond het zo vreselijk. Zo zie je maar hoe goed je moet blijven opletten. Een ongeluk is zo gebeurd.
Wat erg!! Maar het is dan ook wel heel dom om de baby op een bagageband te zetten.. Hier bedoel ik niet: eigen schuld dikke bult oid mee trouwens!! Voor de ouders is het natuurlijk vreselijk..
wat afschuwelijk! En ook wel gek. Als je bedenkt dat die bagagebanden meestal behoorlijk lang zijn (best veel tijd om hem eraf te pakken zou ik denken) én dat het kind in een stoeltje lag (misschien niet in de gordeltjes). Echt heel erg akelig . Ik vind die banden toch altijd al zo 'eng', mijn oudste wil er altijd aanzitten maar met die over elkaar schuivende delen zie ik altijd al overal vingers tussenkomen brrrrr.
Ik vind het vooral erg dom en onoplettend van de ouders. Dat je een baby op de bagageband zet is al niet verstandig maar dat je dan schijnbaar zo lang niet op je baby let dat hij/zij ongezien het bagageruim in kan verdwijnen vind ik echt te gek voor woorden..
Die arme moeder.. wat zal ze de rest van haar leven een schuldgevoel hebben. Alleen bij het idee dat ik me kleine ventje van 4 maandjes zou kunnen verliezen moet ik al janken