Volgens mij kunnen we weer gaan speculeren Wie de Mol 2015 is Vanavond is er om 21:50 een vooruitblik op Ned3. In aanloop hierop is de mol de hele week al druk aan het twitteren. Zo heeft de mol de afgelopen week steeds de datum 16-12-2014: 21:55 en een cijfer getwitterd. De cijfers in volgorde zijn: 06273023 En vandaag kwam de boodschap: 'Vanavond ben ik voor het eerst aan het woord. NPO3, 21:55u. Je moet trouwens de laatste twee cijfers omdraaien'. Ik heb ook nog even een polletje toegevoegd met alle deelnemers.
Op basis van de bio's die nu online staan en mijn gevoel zeg ik bij deze dat Pieter de mol is en Margriet de winnaar. Nu nog heeeeel lang wachten om te kijken of dit klopt
Wou net kijken of er al een topic over was. Heb het gisteren gemist, zo even terug kijken. Heb er ook weer zin in!! Ik heb echt nog geen idee wie de mol is....
Het staat gewoon op npo.nl hoor Niets is wat het lijkt: Wie is de Mol? special gemist? Kijk het op npo.nl
Dit is voor mij al de eerste bevestiging dat Pieter de mol is: De mol schreef: 'Vanavond ben ik voor het eerst aan het woord. NPO3, 21:55u. En wie was er als 'eerste' in beeld en aan het woord? Precies, Pieter
Zin in ik wacht ook met stemmen tot afl 1 al ga ik er wel van uit dat het een man is omdat het elk jaar om en om is.
Hahaha de mijne ook! En maar hoop krijgen omdat diegene er maar niet uit gaat.. alleen Kees had ik goed. Ik beslis altijd na aflevering 2