Haii vanavond komen er onthullingen, een nieuwe aflevering van Sister Wives! zo klinkt de slogan van de spot in het reclameblok. wie kijkt er mee? ik ben stiekem wel heel nieuwschierig hoe het nou WERKELIJK zit. ik volg het al vanaf het begin btw.
Jaaaa leuk! Ik kijk het ook al vanaf het begin volgens mij. Ik vraag me alleen af waarom ze bij afl 11 beginnen... Zo staat t tenminste bij tlc in de tv gids van upc..
Ja ik kijk ook. Ben met lang niet alles eens maar het kijkt wel lekker weg met een kop thee. Hij is nu ook officieel gescheiden van Meri en officieel getrouwd met Robyn zal wel komen door die 3 kinderen waar hij niet de bio vader van is. Vind het wel super tof hoe ze daar aan het einde van de woonwijk in een cirkel wonen.
Gescheiden van Meri? Ik heb al heel veel gemist merk ik.. Hoop dat ik er vanavond aan denk na t werken!
Ja ik ga kijken Ik denk dat het anders zit dan we denken. Ik denk dat Meri gescheiden is omdat Robin officieel moest trouwen...er is vast iets wat moet voor de wet... Of iets met de kinderen die nu geboren worden in het huwelijk van Robin en Kody. Tenminste zoiets denk ik. Want de andere vrouwen voor haar zouden anders veel eerder recht hebben op officieel getrouwd te zijn. We zullen het vanavond zien. Spannend
Nee ze zijn gescheiden zodat hij met Robyn kon trouwen en de kinderen van haar kan adopteren ofzo. Ik dacht ook in eerste instantie van: Waaaaaaaaaat? Maar valt dus wel mee allemaal. Vind het een mooi gebaar!
ik kijk het wel regelmatig. ik ben ook wel benieuwd naar de ontwikkelingen. ik denk dat 'de nieuwe vrouw' die er komt wonen lang niet zo spannend is als er ons wijs gemaakt wordt. of zouden ze daar dus robyn mee bedoelen?
Ik kan vanavond niet kijken want ik ben niet thuis, maar ik zei al die nieuwe vrouw word zo 'spannend' gebracht, het is vast een hond ofzo. Haha.
haha leuk dit te lezen maar Robyn die kan geen kinderen meer krijgen, althans zo word dat ook in de reclamespot gezegd door haar zelf en dat ze daar door gepest word door de andere... mmmm nog eventjes wachten
We zullen het allemaal zo weten... Volgens mij is de promo aardig geslaagd met alle suggestieve stukjes Straks zijn we allemaal helemaal teleurgesteld....
haha idd, @ stef, het is weer nieuw, naja 'nieuw' in de zin van unseenmoments maar dan anders ofzo, geen idee eerlijk.
ik geloof ook dat de nieuwe vrouw een moeder is. Ik dacht eigenlijk die van Kody - maar hoor hier ook al die van christine noemen.. maar het is dát - of een hond inderdaad . Ik volgde het niet vaak genoeg om alles te snappen nu . Maar misschien dat ik vanavond ook wel even kijk