Als het Marlijn is, speelt ze het niet goed, té overdreven. Ik denk dat zij het niet is, maar hoopt dat anderen van haar denken dat ze het is. Ik neig steeds meer naar Rik alhoewel Chris ook nog een kans maakt.
Ik zit nog steeds (alleen maar meer) op Rik. Die foto! Was nog net niet geposeerd . Volgens mij is hij er gewoon door gelopen zonder op de camera's te letten en heeft hij nog snel even een lege enveloppe meegegrist. Chris weet inderdaad wie de mol is, hij kan niet stoppen met lachen haha.
Ik zit vanaf het begin op Marlijn en Rik. Ze zitten er beide nog in. ik neig toch het meest naar Marlijn. Chris moest een keer zo huilen toen een medekandidaat naar huis moest. ik kan me niet voorstellen dat de mol dat zou doen, of hij moet heel goed toneel kunnen spelen.
Op tv zag je een shot van Merlijn. En daarna een shot van iemand die iets aanklikte (dacht 4de persoon). Maar dat wil niet zeggen dat zij dat heeft ingevuld. Dit is het eerste seizoen dat ik volg, maar ik begrijp niet goed hoe/wanneer iemand er uit moet. Kan iemand dat uitleggen?
Marlijn klikte inderdaad 'vierde' aan. Dit zit op Rik, maar als ze de mol is maakt het niet uit op wie ze zit. @mirro, de kandidaten spelen meestal drie spellen voordat er een test komt. Tijdens die spellen proberen ze geld te verdienen voor de pot en tegelijkertijd info te krijgen over de mol. Bij de test beantwoorden ze vragen die gaan over de spellen in relatie tot de mol. Diegene die dat het slechts doet moet eruit. De mol kan er niet uit, dus hoeveel fouten die heeft maakt niet uit, die zal altijd een groen scherm krijgen.
de kandidaten moeten een vragenlijst invullen. Bij het beantwoorden van de vragen gaat het er om wie jij verdenkt als mol ( er zitten vragen bij als: zat de mol in het eerste bootje........dan gaat het er om wie jij als mol verdenkt) maar ook dat je goed hebt opgelet ( je moet dus wel opletten wanneer jouw mol wat doet). Daarom schrijven ze ook zoveel op in hun mollenboekje. Het kan dus zijn dat je de verkeerde als mol verdenkt en daardoor vragen verkeerd beantwoord, maar ook dat je gewoon het foute antwoord hebt gegeven. Degene die de meeste foute antwoorden heeft gegeven, moet weg. Behalve de mol dan......
In de aanvulling op de aflevring vertelde Martine dat de vragen in deze test heel erg gedetailleerd waren en ze daar moeite mee had. Ze kan dus wel voor de goede mol gegaan zijn maar de test beroerd ingevuld hebben. Maar Margriet was weer lekker subtiel aan het mollen deze aflevering, en toch ook even de fanatieke kandidaat spelen door wel 500 euro toe te voegen aan de pot.
Ik heb wel vaker gehoord dat mollen het gewoon echt jammer vinden dat er iemand uit is, je trekt toch heel veel met elkaar op... Hij zat bij hem op de kamer enzo, dus ik denk niet dat dat een teken is van:niet de mol zijn of van acteer werk...
Daar wordt nu wel op aangestuurd, maar dat is eerder een teken dat hij het niét is. Ze geven nooit iets weg vóór de finale..