Widm 2015

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mart, 16 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie is de Mol?

1. Ajouad

2. Carolina

3. Chris

4. Evelien

5. Margriet

6. Martijn

7. Martine

8. Pieter

9. Rik

10. Viktor

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Welke minuut is dat? Ik hoor haar nl. heel duidelijk zeggen: Rik is de mol.

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Dat is rond de 18 min, iets later, ik denk ook Rik te horen, maar als ik mijn oor op mijn mobiel leg 😉, dan hoor ik geen overduidelijke R.

Toch hoor, ik heb vanaf dag 1 Rik als mol.... En dan nu gaan twijfelen, ken je dat?

3. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ook mijn idee :D

4. pientje1

Ah oké, dat is bij de 1e test, zat bij de 2e test te luisteren. Zo nog eens doen.

5. pientje1

Haha lijkt of ze rik probeert te zeggen, maar de r zegt ze maar half.

6. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Wow dat zou een hint zijn. Ik ga ff luisteren!!

Ik zit op Rik als mol. Ik denk echt dat hij het is. Margriet en Marlijn hebben beide teveel geld in de pot gebracht. Waarom zou Marlijn als mol 500 euro voor de pot pakken terwijl de mol weet dat er nog meer komt? Zij is het niet. Ik snap niet hoe mensen dat nog kunnen rechtpraten in dat zij de mol is.
    Ik zat een aflevering op Margriet, maar die liet zich NIET fotograferen. Waarom zou de mol NIET op de foto staan? Natuurlijk staat de mol op de foto lijkt mij, toch?

Het is MUIS. Echt. er was een zin in de brief van je was een perfecte bliksemafleider. Die zin was bedoelt voor Marlijn. Daarom gaf hij haar al die jokers. Maar dat mocht ze niet weten dus die zin stond bij hemzelf er tussen.

7. McDsee

McDsee Niet meer actief

Ik heb daar juist een mol gevoel bij. Een mol heeft niets aan jokers. Een mol weet dat art er nog meer geld bij zou leggen, dus door het geld te pakken zit er niet nog meer in de pot.

8. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Er is niet gezegd hoeveel rondes er zouden komen.Bij de keuze jokers of geld in de pot kiest de mol ECHT voor jokers en niet voor geld. Anders ben je een verdomd slechte mol ;)

9. McDsee

McDsee Niet meer actief

Nee maar als er bij die 500 nog eens 250 en nog eens 250 zou worden gelegd en de mol weet dat en weet ook dat die 1000 euro niet wordt weggehaald door art maar dat er zelfs nog een joker bij gelegd gaat worden, dat alles net zo lang blijft liggen totdat iemand pakt.
    Er is niet verteld hoeveel rondes er zouden komen maar ook niet dat als je te lang wacht alles terug gepakt kan worden door art. Uiteindelink was rik daar bang voor maar hoefde natuurlijk niet zo te zijn.

10. lea

lea Fanatiek lid

ik vond het wel apart dat marlijn zo enorm zat door te drammen over dat ZIJ die 500 euro had gepakt....Dat zou een mol wel doen denk ik, ook om af te leiden van het feit dat er nog meer geld op tafel lag.

Ik ben heel benieuwd. ik hoop dat margriet de mol is, maar mijn ergste verdenking gaat uit naar rik, het kan toch niet zijn dat hij zo naief is lijkt me...

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ja, ik hoor eerder een ingeslikte letter dan dat ze duidelijk een letter zegt. Ik heb ook geen beste R moet ik zeggen, want dat kan natuurlijk ook nog he? ;)

12. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Als ze die R echt niet goed uitspreek, dan lijkt dat wel op de hint van ego/edo in het seizoen dat Dennis de mol was. De makers hebben wel al eerder zulke fratsen bedacht...

13. pientje1

Ja blijft lastig, kan ook expres zijn, maar dat je dat gehoord hebt! Ik hoor of zie nooit een hint haha.

Maar ik blijf op rik! Als marlijn de mol is had ze geweten dat er een enveloppe kwam met die opdracht en dan pak je geen geld.

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik blijf bij Rik :D

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Of juist wel, om de verdenkingen op haar weg te nemen. ?
    Maar ik blijf ook op Rik hoor, ik blijf hem trouw tot het einde ;)
    Al zal ik het wel weer vreselijk mis hebben :D

16. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ik zit ook nog steeds op Rik. Al vanaf de 1e aflevering, dus begin nu wel een keer beniewd te worden of ik het ein-de-lijk een keer goed heb :)

17. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Ik denk Margriet... Ik heb nooit gedacht dat Rik de mol was, maar misschien heb ik het wel ontzettend mis.

18. lea

lea Fanatiek lid

Ik kreeg van iemand de tip dat Rik het ws niet kan zijn omdat hij als mol natuurlijk niet een medekandidaat mag helpen. En dat heeft hij wel enorm gedaan met marlijn.....interessant om in gedachten te houden...

19. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Van wie en waarom zou dat niet mogen dan?

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dan geef je die kandidaat een voordeel boven de anderen. Zit wel wat in...dat hij haar zo vaak voor niets een vrijstelling heeft gegeven.

Deel Deze Pagina