Ja, dat is wel zo ja.. maar ja,is het niet zo dat ook de mol zich zo gewoon mogelijk moet gedragen, dus alsof hij een kandidaat is?
Ja maar dan had hij ook minder opzichtig haar kunnen helpen, ik las al ergens anders dat ze misschien wel een pact hadden dat ze het geld zouden delen, maar dat mag natuurlijk helemaaaal niet. Ik neem aan dat er wel regels voor zijn...
Denk ik ook. En Marlijn verdenkt Rik niet, dus als hij haar helpt om verder te komen is dat toch in zijn voordeel. De mol is volgens mij simpelweg degene die het spel in het geheim saboteert. En als hij dat kan doen door Marlijn Jokers te geven, waarom niet?
Waarom zou de mol een kandidaat niet mogen helpen? Er zijn wel vaker seizoenen geweest waarin mollen hebben aangegeven dat ze echt iemand nodig hebben waarmee ze een pact hebben (bij voorkeur iemand die de mol niet verdenkt). Daarnaast nog een perfecte bliksemafleider.
Hmm ja hij zegt inderdaad 'zo zie je maar, niets is wat het lijkt' met een halve knipoog. Tsja, dat is ook niet echt een hint te noemen haha want dat wisten we al Ik kan trouwens amper meer normaal naar het nieuws kijken, zie elke keer Rik in zijn korte spijkerbroek en met baardje van 3 dagen voor me hahaha.
Dat is inderdaad wat ze zeggen bij WIDM . "niets is wat het lijkt", dus dat is dan wel heel toevallig. Ik ben zo benieuwd dit keer . als je kijkt naar de landelijke verdenking, dan heeft Rik de meeste verdenkingen (widm app), ook de mijne. Maar als je dan kijkt wie het minste opvalt in het geheel, die 'anders gemonteerd' is, dan is dat Margriet. Gisteravond nog even wat oude testbeelden en executies gekeken, daarin ook een aflevering waarin Rik Marlijn als Mol invult . ? Soms zou je willen dat je iets had waarmee je even vooruit kon kijken. Nu dus
Ik moest ook inderdaad denkenog aan zn baardje en korte broek en moest echt lachen om de opmerking niets is wat het lijkt.
Ik zet donderdag al mijn punten inop Rick. Ik ging vrijdag wie is de mol kijken, maar ben in slaap gevallen. Dus ja ik moet het zonder de laatste aflevering doen.
Ja geweldig haha Zou het echt naar vinden als Rik de mol is want mijn vriend zit op hem en oh echt... dan moet ik het nog weken lang aanhoren Hoe vet zou het zijn als Marlijn de mol blijkt te zijn? Niemand zit op haar.. Ik blijf lekker in mijn tunnelvisie zitten en heb al mijn punten op haar gezet. Winnen kan ik toch niet meer dus lekker alles of niets olé olé