Heel benieuwd! Ik ben er klaar voor, laat de ontknoping maar komen. Ik hou mijn punten op Rik. Toch zal het mij niet verbazen als het Margriet of Marlijn is, want..... Niets is wat het lijkt! 😉
Ik denk ook dat het Rik is. Deelt jokers uit en trekt die halve pot leeg o.a met zn groepsvrijstelling. Brengt nauwelijks geld in het laatje. Had bij de vrachtwagen opdracht ook een shirt aan met vrachtwagens. Toevallig of wist hij van de opdracht? Ik ben benieuwd. Zou net zo goed Marlijn of Margriet kunnen zijn. Die hebben ook verdachte dingen gedaan. Vaak is het iemand die je niet zo gauw verdenkt
Ik zit al vanaf week 3 op Rik. Nu denk ik weer 'zal je zien dat het toch Margriet is' (ik heb tussendoor twee weken op Rik en Margriet gezeten). Maar als ik nu toch voor Margriet ga, is het zéker Rik. Dus ik ben sowieso screwed :-D
Jeee, ik heb er ook zin in. Snel de kinderen zometeen naar bed brengen en dan in alle rust (man is werken, komt goed uit ) zien wie de Mol is. Ik denk dat het toch Margriet wordt, puur om het verrassingseffect. Als het echt Rik is, zou dit seizoen wel minder goed zijn, want bijna iedereen zit op Rik. Las vanmiddag over een radiofragment met de Mol. Hij/zij beantwoorde (met verdraaide stem) een paar vragen en de eerste drie vragen begonnen met de letters N-O-S . Tsja....Zou weer op Rik wijzen. We zullen het zien! Ook altijd leuk de reacties van de anderen te zien en de beelden van achter de schermen.
Ik had hem ook goed!! en dat terwijl ik vergeten was dat ik al gestemd had en later eigenlijk op Marlijn wilde stemmen. Eerste ingeving toch de juiste
Kan aan mij liggen hoor.. maar ze wordt bejubeld terwijl iederéén haar verdacht Dan ben je toch geen goede mol? Iedereen die eruit is gegaan heeft dus op de juiste mol gezeten maar te veel fouten in de test
Joepie!! De juiste mol! Vond het een leuk seizoen, op naar volgend jaar.... Ik zeg alle voorgaande mollen in 1 seizoen!
Ja, Mcdsee! Lijkt mij leuk, zo'n ubermol! (Doet mij een beetje denken aan de hunger games, deel 2 😋
Genoten van dit seizoen, mede dankzij Chris, wat een humor en hoe fanatiek! Ook deze live uitzending vond ik echt leuk, veel humor erbij en lekker tempo! Op naar het volgende seizoen!