Widm 2015

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mart, 16 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie is de Mol?

1. Ajouad

2. Carolina

3. Chris

4. Evelien

5. Margriet

6. Martijn

7. Martine

8. Pieter

9. Rik

10. Viktor

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Viktor is mijn mol! :D spannend he!

2. Sic

Sic Bekend lid

17 dec 2010
    777
    691
    93
    #42 Sic, 4 jan 2015
    Laatst bewerkt: 4 jan 2015
    Ha, ik moest ook even zoeken! Neem aan dat Martijn Marlijn is ... mollenactie ;)

Ik heb ook even aan Victor B gedacht, maar een mol wil juist dat de de jokers/vrijstellingen gevonden worden, want die gaan geld uit de pot houden de volgende aflevering. Vandaar dat ik niet voor Victor ga.

Maar nog even verder hierover nagedacht en kan natuurlijk ook zo zijn dat juist Victor ze in die kamer heeft gelegd voor Marlijn om ze te vinden. Erop gegokt dat zij nogmaals zou gaan kijken. Het was in ieder geval niet de bedoeling dat Evelien of Margriet ze in hun kamer zouden vinden, want dan telde 'voor wat, hoort wat' niet. Maar waarom zou hij ze dan zelf niet 'gevonden' hebben, bang dat dit te verdacht was ... en waarom was die deur open? Wijst dit juist op Evelien of Margriet als mol?

Ha, daar ga ik al :( ... heerlijk programma!

3. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik denk dat Victor gewoon 2 Jokers heeft. In het briefje van de mol stond dat er 3 Jokers lagen en toen marlijn ging kijken lagen er nog maar twee. Waarvan ze er dus 1 aan Victor heeft gegeven (dacht ik?)

4. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0

Volgens mij stond er op het blaadje dat er 2 lagen....

Ik zie het ook wel voor me dat hij het gewoon zoo spannend vond om die kamer in te gaan dat hij ze gewoon echt niet heeft gezien....:D

Als marlijn het echt is, wint Rick :D die zit nu al op haar...

5. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Trouwens over Rick gesproken...

M'n vriend kwam binnen toe ik aan het kijken was.... Hij zei gelijk, mag een nieuwslezer hier aan mee doen?
    "Euh waarom niet?"
    "Als hij de mol is, en veel liegt, is ie niet zo geloofwaardig meer hè"

Ik vind dat echt onzin, zijn 2 verschillende programma's, maar je hebt wel kans dat er mensen zo denken....
    En dat hij daarom de mol niet is....
    (Of juist wel, omdat ie altijd zo geloofwaardig is... :D)

6. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Jongens. Ik ga jullie uit het lijden verlossen, en vertellen wie de mol is.

Danni Lowinski... Achternaam LOWinski. Omdraaien, tadaa!!

Een theorietje die ik vanmiddag bedacht. Maar heb marlijn hoog op mijn lijstje staan. Erg leuk dat het er weer op is. Nu nog 4 dagen wachten... zucht...

7. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

1 aug 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verdenk Rik. Hij gedroeg zich in de aflevering niet heel vreemd (wat wel vaker is bij mollen, die komen pas later in beeld), maar er waren wel wat aanwijzingen. Zo zat hij te klungelen met de gele stekker in de camera. Terwijl je als nieuwslezer ook genoeg kennis hebt van camera's. Er was een stapel geld te zien op de tv, met het gezicht van Milouska erop. Ook een NOS-nieuwspresentator (jeugdjournaal maar toch). Ook stak hij zijn hoofd in de trein bij de eerste opdracht en hield toen overduidelijk de envelop met 'De mol' erop (waar de foto's inzaten) naast zijn hoofd. Niet echt een natuurlijke houding.

En aan het einde van de nieuwsuitzending op oudejaarsdag had hij verbinding met Art die vertelde over een vuurwerkshow. Art zei: "Om te vieren dat 2015 er aan komt. En dat morgen de eerste aflevering is van Wie is de Mol? Rik." Dat 'Rik' lijkt op 'terug naar de studio', maar het zou ook maar zo het antwoord kunnen zijn op de woorden ervoor. Rik reageert vervolgens wat ongemakkelijk en moet op zijn kaartje kijken om zijn presentatie te hervatten.

In de Wie is de mol app is een video van Art waarin hij vertelt over de kandidaten (of was het de tactiek van de mol? dat weet ik niet meer). De leader van het programma wordt ingestart en Rik is als eerste te zien. Tijdens dat stukje over Rik zegt Art een zin waarin het woord 'kandidaten' te horen is. Dat 'kandidaten' is precies op het moment dat de volgende in beeld komt, na Rik dus. Het klinkt nu wat wazig, maar kijk het maar eens. Het valt best op.

Ik zit verder totaal niet op Rik ;) :p

8. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home

het mocht eerst niet maar geloof dat ze daar bij de NOS op zijn teruggekomen
    vind hem wel leuk en zie hem stiekem ook wel als mol

9. McDsee

McDsee Niet meer actief

Mijn mollen zijn de 3 M'en. Vanavond aflevering 2 :D

10. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Nog mollen acties gezien?

11. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik vind dat boekje dat in beeld kwam met "No secrets here" opvallend. Was een vrouwenhand die dat boekje vast had. Ik denk dat ze eindelijk eens van het man - vrouw - man - vrouw mol af stappen. Mijn vriend gaat voor Rik, ik ga voor Marlijn

12. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ik vond Martine wel verdacht doen in de bios.
    Ja ik zie 3 beelden en door elkaar en weet ik niet welke beeld ik moet kijken riep ze maar.

13. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Ik vind de handpositie van Caroline zo verdacht. Wanneer ze Evelien knuffelt omdat ze weg moet. Lijkt mij geen natuurlijke/spontane houding. Helemaal aan het einde.

14. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Hey meiden ik klets ook graag mee!

Ik heb nog niet echt een idee wie mijn mol is.. ik wissel steeds haha..

Maaarrrr ik heb vandaag wel iets gezien en heb het even nagecheckt..

De titel van de aflevering was 'scheepsrecht' en in de opdracht dat ze de schilderijen moesten ophangen was er 1 met een scheepje erop. Ajouad pakte dat schilderijtje ineens weg! Maar Victor hielt hem tegen.. kijk maar eens terug! later als je alle schilderijen ziet hangen hangt dat schilderij behoorlijk scheef...

Ik wou dit toch ff met jullie delen :) spannend weer! zin in volgende week hihi ;)

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
  16. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind Marlijn juist wel leuk, maar veel te opvallend om de mol te zijn (denk ik hè). Ik weet het dit keer nog niet zo goed, maar ik zit nu op Carolina.

17. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb gewoon heerlijk gelachen met dat gekluns met die zware karren. Volgens mij deden ze met die karren wel allemaal hun best. Maar met de schilderijen zaten er wel meer te mollen. Ik blijf nog steeds bij Rik.

18. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik ben echt slecht in het spel, mijn mol ligt eruit.............
    Mijn nieuwe mollen zijn Rik en Magriet.............of Ajouad.

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Volgens mij heb ik nu al tunnelvisie.
    Magriet is mijn mol.
    Ze is zo onopvallend aan het afleiden verstoren en toch ook semi fanatiek aan het meedoen. En die 200 euro ging ook wel erg snel onder dat laptopje.

20. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Dames WIDM is begonnen

Deel Deze Pagina