Ik dacht ook even Chris, maar na de 'foto' opdracht niet meer. Chris was toen degene die als eerste de teksten bij de verschillende monumenten/gebouwen ging lezen en ook zijn eigen naam, kukelpapa, herkende. Als mol denk ik dat je deze informatie dan niet zou delen met de anderen. Ook bedenkt hij bij een monument 2 foto's te maken. 1 waar hij wel op staat en 1 waar hij niet op staat, zodat wel geld in de pot komt. Kan me niet voorstellen dat een mol dat zou doen. Ik zit op Caroline en Margriet. Rik ligt er voor mij te dik op ...
Is er niemand die Martine verdacht vindt? Ze doet zich gewoon erg dom voor, waarvan de anderen denken dat het zo hoort, maar daardoor nislukken wel steeds opdrachten!
Wat ik zo vreemd vond met het inparkeren: chris wachtte op martine omdat hij de slechtste wilde zijn, maar uiteindelijk zat hij bij de 2 beste. Dit snap ik niet. Ga het vandaag nog eens bekijken.
Eens, vatte ik ook niet helemaal en ga ik ook nog even terugkijken. Martine vind ik zeker ook wel eens verdacht, kan zeker de mol zijn onder het mom van zeer onnozele kandidaat ...
Martine ligt er voor mij te dik bovenop. Ook met dat lul-verhaal over de zwarte vrijstelling. & Ik vind altijd dat Rik wel heel makkelijk z'n jokers weg geeft. Dat doe je toch niet?
Ja precies, hij had die 2 jokers gewoon moeten inzetten. Marlijn eist er een op, terwijl de brief aan hem gericht was, en hij doet braaf wat ze zegt.
Ik vind het moeilijk! Word de hele tijd heen en weer geslingerd tussen Marlijn, Rik en Martine. Rik heeft bijvoorbeeld nog nooit zijn scherm gezien, Marlijn vind ik gewoon overall verdacht. De hele tijd kiezen voor de optie die geen geld oplevert (maar Rik doet net zo hard met haar mee) Martine vind ik gewoon overall heel erg aan het mollen. Of ze is echt zo maar dat geloof ik gewoon niet. Ik doe het spel op de app en ik verspreid mijn punten steeds over die drie.
Ik! Martine is vanaf dag 1 mijn mol. Maar Rik ga ik steeds verdachter vinden. Sommige uitspraken van hem zijn, tsja.. mollerig
Margriet blijft voor mij toch de mol. Ze is op een subtiele manier iedere keer de opdrachten aan het verstoren. Zij kwam bv met het Euroteken. misshien ga ik vorige week nog even terugkijken voor meer bewijs
Ik snap je, maar denk eens aan 2007. Inge Ipenburg. Met haar handgebaren, haar 'toen'biechten en haar 'lomed'scooter. Dat was ook niks. Wist half nederland het al na 3 afleveringen Ik had wel meer spannende hints verwacht en grootse opdrachten. Vind de groep ook niet heel bijzonder, het is te braafjes allemaal. Ik denk dat ik 2006 tot nu toe de leukste vond, maar toen zat ik er ook zó in. Kinderloos en tijd zat om hints te zoeken Vond het ook speciaal met Frederique.
Ik denk ook Margriet. En Chris is het 200% zeker niet, hij dacht echt heel goed na in die helikopter.
Marlijn en victor vonden een briefje van de mol Margriet en martine vonden een briefje van de mol Carolina en chris vonden een brieje van de mol Rik vond samen met marlijn een briefje van de maol. Dat betekend dat de mol een brief aan of zichzelf heeft gestuur of aan iemand waarmee hij/zij op de kamer lag/ligt. En zo dat vind ik erg jammer. Teveel jokers worden in het rond gestrooid. Hebben jullie de eenzame havenarbeider gezien voor de opdracht van de autotjes? Wedden dat dat de mol was. Ik ben het verder wel een met kletskoek een mzs. Vind dit seizoen ook tegenvallen.
Voor mij is Margriet de mol. Afgelopen donderdag werden er bij die briefjes van de mol steeds bloemetjes neergelegd. Voor mij linkt dat aan Margriet. (ik weet niet of dat bij de vorige molbriefjes ook zo was)