Tiener bevalt van baby in supermarkt Pretoriusstraat in Oost - AMSTERDAM OOST - PAROOL Het zal je maar gebeuren zeg 😳
Heftig voor het meisje. Niet alleen zo jong zwanger zijn, maar dan ook nog in de supermarkt bevallen.
Zal ze vast ook nog eens een hele snelle bevalling hebben gehad aangezien het ziekenhuis er krap 5 minuten vandaan is
Heftig! Wel leuk dat ze beschuit met muisjes uitdeelden ipv geheim houden ofzo. Hoop dat ze een goede plek hebben samen!
Ben ik dan de enige die het dan heel grappig vind dat de bereden politie "assisteerde" Misschien moet ik echt minder in plaatjes gaan denken. Zie dus die agent aan komen galopperen en zijn paard vastknopen aan de winkelwagentjes en dan helpen met de geboorte m,et zijn cap op zijn hoofd. neee sorry plaatjes moeten echt uit....
Haha, ik las gisteren een quote ' en ik zette mijn paard voor de winkel' Ik zag het al helemaal voor me! Geweldig!
Fijn te horen dat het in plaatjes denken dus wel vaker voorkomt, uiteraard voor de tiener een behoorlijk heftige ervaring.
Nee hoor, was ook mijn eerste beeld wat ik erbij had Fijn dat het allemaal goed is afgelopen trouwens!