Vanaf maandag te zien: het geheime leven van een 4-jarige. Voorstukje: Het Geheime Leven van Vierjarigen: Het Geheime Leven van 4-jarigen kijk je op npo.nl Ben benieuwd. Eind dit jaar zelf een 4-jarige in huis, dus dan kan ik me vast voorbereiden
Oh dat lijkt me leuk, hier eentje die binnenkort 4 wordt, maar zich al op en top als een kleuter gevraagd. 😂
er zijn genoeg programma's waar kinderen in te zien zijn/waren. praatjesmakers taarten van abel the voice kids.. mij lijkt het wel een interessant programma.
Moeder2017, Waarom is dat zielig? De kinderen hebben er heel erg van genoten om het programma te maken en er is geen sprake van dwang of financiële vergoeding.
Dat die reclame maar snel gedaan is pfft. Zin om het morgen te bekijken en te gaan slapen door die reclame.
Leuk programma! Hier ook een 4 jarige in huis. Grappig om te zien hoe de rollen verdeeld worden en met conflicten omgegaan wordt. Wat zijn ze schattig ook!
Ik vond het erg leuk om te zien! Erg interessant Zijn het volgende week dezelfde kindjes of een andere groep?
Wat ik erg grappig vond om te zien is dat de kleuters experimenteren met omgangsvormen. Als er een volwassene bij zou zijn, wordt er vrijwel altijd ingegrepen bij een ruzie of strijd. Je zag nu heel duidelijk dat kinderen het zelf oplossen, welliswaar niet altijd op een manier die volwassenen willen zien. Kortom, voor mij een bevestiging dat als ouder niet altijd boven op spelende en ruziemakende kinderen moet zitten. Laat ze het ook eens zelf uitzoeken zo nu en dan😉
Vorig jaar was dit ook een programma in België, maar dan met 5-jarigen. Ik vond het heel leuk om te zien, maar wel jammer dat de experts zoveel aan het woord kwamen en dat de kinderen onderling maar fragmentjes waren. Is dat hier ook zo? Ook stoorde ik me een beetje aan een ouderpaar dat zei dat hun dochter 'zich eigenlijk altijd voorbeeldig gedraagt'. Dat kindje was inderdaad heel sociaal, wilde delen, kon zich goed invoelen in anderen, maar elk kind is niet altijd voorbeeldig. En dat is maar goed ook.
Wij moesten echt lachen toen de meiden op het eind dikke vriendjes waren en heerlijk gingen spelen! Leuk programma