Wat de pot betreft. Dat hebben de molloten leeg getrokken. Ik zou ook never nooit hoog verzekerd hebben als ik daarmee de halve pot leeg had moeten schudden. En om de pot leeg te trekken tijdens bieden heb je medebieders nodig. Dan ben je toch echt een amboe als je de mol gaat helpen. Dom dom dom...
of dat echt niemand weet wie de mol is, dus behalve art ook de productie niet. dat alleen de mol het zelf weet en dat dus ook alle productieledenen art continu aan het nadenken zijn wie het kan zijn en wat aanwijzingen zouden kunnen zijn (die echt heel toevallig aanwezig zijn). niks is geregisseerd, alles lekker spontaan.
ik ben privé ook niet van het verzekeren, maar in dit spel.weet je zeker dat men tegen elkaar gaat opbieden en de pot flink leeg gaat. Als mol wil je in de positie zitten op invloed uit te kunnen oefenen, dat kon Jeroen als enige vooraf. Tijdens het bieden hoefde hij alleen te wachten en een rol te spelen als het nodig was. Dat hoefde niet, het ging vanzelf.
Op Jeroen die ongeveer halverwege aangeeft dat er wel meer geld dan normaal in de pot zit in deze fase van het spel. De andere titels slaan ook op hem.
Alsnog denk ik dat ik vooraf de andere spelers iets intelligenter had ingeschat. Niet is wat het lijkt, dit jaar zijn het er 4? xd Alsnog blijf ik wel op Jeroen die vloog met mol air. En niet wie de de mol air. Maar deze daad is voor mij geen bevestiging.
Ik zat al vanaf aflevering 1 op Jeroen en zit nu helemaal in de tunnel. Meneer Kijk in de Vegte is gewoon De Mol.
Ik zit vol op Thomas (en een heel klein beetje op jeroen). Afgelopen aflevering weer verdacht; als laatste in de rodeo arena (dus kans om meeste geld te scoren) en dan heel heroisch vlak voordat ie er was toch gevangen worden. En bij het bieden in de veiling volop meebieden en het bedrag hoger en hoger laten worden (vooral tegen Jochem op bij de laatste joker), maar dan toch afhaken zodat het lijkt alsof ie onschuldig is (een kandidaat zou denk ik doorbieden tot hij ook een joker heeft als je toch al zo ver bent gegaan).
Helemaal met je eens! Ik ben inmiddels ook uit de Jochem tunnel, want dat ligt er wel zoooooooo dik bovenop... die wil gewoon veel te graag verdacht zijn, zodat iedereen op hem stemt. Jeroen vind ik ook te overduidelijk. Terwijl Thomas er stiekem een beetje doorheen rolt, niet echt verdacht wordt door zijn medekandidaten, maar ondertussen wel helpt die pot leeg te trekken...
Ik ben er echt 100% van overtuigd dat Thomas de mol is door het schouderklopje. Best irritant gevoel eigenlijk, kan geen enkele andere argumenten meer serieus nemen....we zullen het zien. Ima vind ik ook echt wel een tof wijf, lijkt me een heerlijke buurvrouw of oudere zus.....
Thomas zit elke keer achter degene die wordt weggestemd en geeft diegene dan een "welgemeend" schouderklopje. Dit is al vier keer gebeurd en kan geen toeval zijn. het moet echt geregisseerd zijn. In mijn ogen zijn alle andere aanwijzingen van een ander kaliber. De potentiele mollen doen iets...maar dat kan ook mollerij zijn of toeval of....
Was dat vorige seizoenen ook dan? Dat de mol achter de afvaller zit? Ik heb bij Thomas zo het gevoel dat hij kandidaat is...
Nee vorig jaar niet, maar bij wie is de mol belgie schijnen ze dit ook al een keer gedaan te hebben. Het kan geen toeval zijn dat dit elke keer gebeurt. Het schouderklopje an sich zou Thomas nog wel zelf hebben kunnen bedacht. Maar dat hij elke keer achter de afvaller zit moet in overleg met de productie gebeuren. Dat kan niet anders.
Als er in NL een editie komt met onbekende mensen, dan wil ik meedoen. Wil ik nog voor betalen ook. Lijkt me namelijk fantastisch!!
Ja, lijkt me ook fantastisch. Wie zouden jullie trouwens nog graag een keer in WIDM willen zien? Ik zou Ludo uit GTST wel leuk vinden, weet niet waarom, gewoon eens in een andere rol zien....
Mij lijkt Dolores Leeuwin leuk, of Hanneke Groenteman, Quinty Misiedjan (Avalanche in Spangas), Dieuwertje Blok, Ilse de Lange of Arnon Grunberg.