Ik vind eigenlijk dat Diederik nu wel afgestreept kan worden als mol. Hij heeft die posters gewoon veel te goed uitgelegd. Hij had heel makkelijk iets waziger uit kunnen leggen waardoor het moeilijker was de goede poster te raden. Ik vond Thomas weer heel verdacht. Vooral met het verdelen van de persoonlijke enveloppen. Hij pakt eerst zelf enveloppe 2 en daarna laat hij de rest kiezen. Een mol weet natuurlijk welke opdracht in welke enveloppe zit... Ben ook helemaal van Jochem af. Die verkloot gewoon iedere opdracht, en daarmee voor mij echt te obvious... Wil gewoon graag verdacht zijn zodat mensen op hem stemmen waardoor hij meer kans heeft in het spel te blijven. Volgende week ga ik vol op Thomas in zitten... heerlijk die tunnel visie Ik vind dit jaar de opdrachten trouwens wel super gaaf. Het seizoen voelt echt heel anders als voorgaande jaren..
Hij weet het wel, dit is uit een interview: Art Rooijakkers Weet jij bij aanvang van het spel wie de Mol is? Ja, dat weet ik. Ik hoor bij een select gezelschap binnen de crew dat vanaf dag 1 weet wie de Mol is. Dat kan ik ook gebruiken in mijn presentaties, zoals bijvoorbeeld twee jaar geleden, toen ik de groep aansprak met 'Jungens'. Een verwijzing naar de achternaam van de Mol van dat jaar: Anne Marie Jung. Wat intrigeert jou zelf aan het spel? Dat je het op zoveel verschillende manieren kan spelen en bekijken. Het gegeven van Wie is de Mol is elk jaar hetzelfde: 10 bekende Nederlanders waaronder 1 saboteur. Maar toch is elk jaar anders. Door de kandidatengroep, door het land waar we opnemen en door de verschillende opdrachten.
Hij kan het ook zo goed gedaan hebben en toch de mol zijn, omdat in de vorige opdracht zo'n 8000 uit de pot is gehaald. Dan zitten ze, ook met het geld van de posteropdracht, alsnog heel laag. Hij doet goed zijn best, 'niemand' verdenkt hem meer, dus hij zit weer even veilig. Ik denk overigens niet dat hij het is. Ik zit op Jochem en Thomas.
Ik zat op diederik en Jeroen. Een van mijn mollen is er dus uit. Ik verdenk nog wel diederik en ga nu ook voor Thomas. Blijft leuk!
hmmmmmz mijn schouderklopjestheorie (mooi galgjewoord) is dus ten einde...toch denk ik dat Thomas het is....
Of niet, Thomas betekent tweeling, misschien zijn de schouderklopjes er vanaf volgende week weer, dan heb je het in twee (eerste helft en tweede helft)
Ik denk juist dat Diederik de posters zo enorm goed uitlegde om de aandacht van hem als mol af te leiden. Zoals iemand al zei; de pot was toch bijna leeg door de vorige opdracht, dus nu geld ophalen maakt dan ook niet zoveel uit. Kortom; ik blijf bij Diederik!
Ik vind het dit seizoen wel een stuk leuker dan vorig jaar toen het zo overduidelijk bekend was dat klaas de mol was. Vriend en kinderen zitten in een overduidelijke sanne-tunnel, ikzelf blijf twijfelen tussen Thomas en Diederik. Wat dat betreft ben ik blij dat Jeroen eruit ging, want dat was ook nog een mol voor mij, het maakt de keuze iets makkelijker.. Maar ik heb nog steeds geen idee.
Hier nog eentje... Dus dan moet Diederik het wel zijn! De titel zou op die posteropdracht kunnen slaan... Hij was degene die de omschrijvingen moest doen, en dus 'de teugels in handen' had. Vorige week ook met het bieden... Hij was degene die de eerst joker voor een absurd hoog bedrag binnen haalde, waarna de toon gezet was voor de overige 2. Ja, ik blijf nog even in mijn Diederik-Tunnel!
Heel veel punten kwijt. Zat vooral op Jeroen en daarnaast een beetje op Diederik en Jeroen. Lastig lastig.. Ik vond het trouwens een hele leuke aflevering. Zo mooi daar!
Jochem had toch een verkeerde envelop gepakt? Hoe komt het dan dat thomas een lege envelop had? Zou Jochem de verkeerde aan thomas hebben terug gegeven?
Haha ik zat er nu ook op te wachten. Maar hij kwam niet! Ben blij dat Ima er nog in zit Leuk spel is het toch
Ik denk juist dat het in elk geval niet Diederik is, haha! Ik twijfel nu heel erg of het niet Imanuelle is. Thomas wordt mij teveel verdacht door het publiek, Jochem lijkt me te opzichtig als Mol in beeld gebracht, Sanne lijkt me echt een kandidaat maar ik twijfel ook nog wel over haar. Ik zit dus even op Imanuelle en Sanne. Maar ik weet het ook eigenlijk echt niet
Ja ik heb Diederik nav de poster opdracht nu echt compleet afgeschreven als mol. Tenzij er volgende aflevering weer veel geld uit de pot kan gaan oid. Hij had hier zo'n mooie sleutelpositie om te mollen en hij heeft de hele opdracht perfect uitgevoerd. Nee, dat is geen mol in mijn ogen Ik snap wat je zegt over Ima, maar ze is zo bloed fanatiek dat ik het bijna niet kan geloven dat zij de mol zou zijn. Ik zit nog steeds op Jochem en Thomas. Ben voor het eerst in 2 jaar tijd punten verloren door de exit van Jeroen
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed wat die lege envelop uitmaakt. Er wordt gezegd dat Jochem een lege aan Thomas gaf, maar ze gingen toch met elkaar die poster in elkaar zetten, het is toch niet zo dat hij bewust Thomas iets gaf om Thomas te naaien ofzo? Hij gaf gewoon zijn lege envelop als bijdrage aan de poster....
Ik vond vorig jaar trouwens leuker. Veel leukere groep, heb erg gelachem om Rob en Elly en ook om de rest trouwens. Vond de omgeving ook mooier enzo. Idd jammer dat snel duidelijk was dat Klaas de mol was, maar ik vond het wel veel leuker vorig jaar.