Ik ga het nog eens terugkijken. Jeroen had een envelop aan jochem gegeven zodat hij bezig kon met de opdracht. Jochem heeft toen een envelop weer gegeven aan Jeroen toen Jeroen klaar was met de opdracht. Tijdens het in elkaar zetten van de poster pakte iedereen de delen uit zijn eigen envelop. Jeroen had toen een lege envelop, wat gek is omdat hij beide posters goed had. Oops bedoel Thomas ipv.jeroen
Op de poster die Diederik uiteindelijk uitzocht, stond dit: Wimpel 2 laarzen (witte bovenkant en donkere 'schoen', zegmaar) Wimpel Op hun prikbord had de rest echter verzameld: [ wit deel rechter laars ] [ wit deel linker laars ] [ ontbrekend ] [ linker 'schoen' ] [ linker deel wimpel ][ rechter deel wimpel] Daar miste volgens mij 1 complete wimpel. Dus volgens mij ontbraken er 3 puzzelstukken. Jochem had 1 poster fout Thomas had 1 lege envelop Er moet nog 1 ontbrekend puzzelstuk zijn? Nu zeg jij Lovely83 dat Jeroen een lege envelop had / kreeg van Thomas? Hmmm.... Dat had ik gemist. Maar dat zou wel mijn theorie verklaren... Wie viel het ook op dat er 3 puzzelstukken ontbraken? Of ben ik van m'n padje...
Ik heb het net even teruggekeken en er ontbreekt echt maar 1 stuk: de lege envelop die Thomas van Jochem kreeg. Echter is het wel zo dat ze de stukjes zo ophangen met een lege baan (dus twee lege stukjes) ertussen waardoor het lijkt of er die stukken missen. Maar er hangen 9 stukken (wat er 10 moeten zijn want 5x2) en als je de poster bij Diederik ziet, hoort dit lege gedeelte niet. Het sluit namelijk aan. Kan eventueel later even screenshots maken, want uitleggen is toch best lastig Maar het komt er op neer dat echt alleen Jochem een poster niet had en de rest is wel gevonden.
Dit was geen opdracht waar goed bij te mollen viel. Ik verdenk Diederik ervan eieren voor zijn geld te hebben gekozen en zich van zijn beste kant te laten zien. Verder geen tunnelvisie ahum.
Klopt dit zag ik ook. Maar wat ik dan wel weer raar vond. Diederik vroeg: 'bovenin een banier?' En ik weet even niet wie het antwoordde maar ik dacht Sanne: 'neee onderin zo'n banier'. Vond ik wel vreemd alsof die bovenkant express zo hoog geplaatst was zodat ze het misschien zouden vergeten als onderdeel van de puzzel ofzo.
Ja klopt. Diederik vraagt: en zit er boven een banier en een soort takjes eromheen? Sanne antwoord: onderin zit een banier en een soort graan. Dat ik vind het van diederik niet zo'n gekke vraag maar het antwoord van sanne vind ik wel vreemd. Alsof ze hem op het verkeerde been wilde zetten.
Ik heb met een half oog gekeken. Maar Diederik vroeg dus als eerste iets over het missende deel? Dat vind ik dan wel weer apart.
Dit is het eerste seizoen dat ik kijk, maar ga er helemaal in op haha! Sinds die aflevering dat ze in de auto de stad rondrijden en Art een boek van Ms Mole bij zich heeft, vallen alle mannen voor mij af. En in de aflevering van gister was een moedervlek bij Sanne duidelijk te zien (ook een mole). Maar goed, misschien staar ik me wel blind op iets verkeerds Naar mijn idee is Diederik gewoon slim en speelt leuk mee, Jochem probeert te hard en Ima is oprecht fanatiek. Thomas is de underdog, dus ook wel verdacht. Heerlijk dat speculeren
Jammer dat die pol niet elke week opnieuw ingevuld kan worden. Dat zou wat overzichtelijker zijn. Ik heb al een aantal keer geprobeerd om een pol te maken maar dat lukt mij om de 1 of andere reden niet.
Ik ben echt ervan overtuigd nog steeds dat het Thomas is. Was eigenlijk wel verbaasd trouwens dat hij homo is....Maar dat terzijde...
Ik zit ook steeds meer in de Thomas tunnel. Ik zat eerst ook op Diederik maar dan had hij toch echt meer kunnen mollen met de poster opdracht.
Tja. Gelukkig zie je dat dus nog steeds niet aan de buitenkant. Je mag het wel jámmer vinden dattie homo is
Het staat er niet meer op.. Heb de zin wel tig keer gelezen. Zo van staat het er nu echt.. Maar flink balen nu is de mol toch minder leuk om te kijken..