Widm 2017

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door susanne85, 2 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie is de Mol

1. Diederik Jekel

2. Imanuelle Grives

3. Jeroen Kijk In De Vegte

4. Jochem van Gelder

5. Roos Schlikker

6. Sanne Wallis de Vries

7. Sigrid ten Nape;

8. Thomas Cammaert

9. Vincent Vianen

10. Yvonne Coldewijer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb haar gezien toen ze net haar carrière begon. Er was een try out in Leiderdorp (volgens mij heette het Sop) en daar woonden we toen (1996). Ze was best zenuwachtig (en druk ;)) en ik vond het niet echt wat, maar ze is een lief mens geloof ik en heb ergens toch een zwak voor haar :)

2. Deliana

Deliana Niet meer actief

Mijn gevoel zegt Sanne al vanaf de 1e aflevering, maar ik kan het totaal niet ondebouwen :D Dus overgestapt op Jeroen.... Nu hij er uit is, stap ik over op Jochem, of zou het dan toch Sanne zijn... Haha ik heb dus echt geen idee meer:D

3. Janna

Janna Fanatiek lid

Nee hoor, want Sanne is de mol! ;) (Zit al vanaf aflevering 1 op haar en mag van mezelf altijd pas een nieuwe mol kiezen als mijn vorige mol er uit vliegt.)

4. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    of Diederik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Voor de Vlaamse Molserie heb ik een apart topic aangemaakt ;)

6. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Zin in vanavond!!:D

7. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ik twijfel tussen Diederik en Thomas.
    Zou het jammer vinden als het Jochem is. Die probeert zo overduidelijk te mollen.

8. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Jochem zegt: "Als je altijd de waarheid spreekt, hoef je nooit wat te onthouden. Nou, ik kan je zeggen, ik moet héél veel onthouden."
    Zegt hij dus eigenlijk dat hij liegt?

9. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.421
    446
    83
    Limburg
    Pakte diederik net niet een keer beide enveloppen ipv een die hij aangewezen kreeg?

10. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Echt? Dat is me niet opgevallen... Zit wel volledig in de Diederiktunnel :D

11. Inieminie83

Inieminie83 Actief lid

11 jul 2013
    351
    74
    28
    NULL
    NULL
    Hmm, de mol zit op bekend terrein. Jochem houd van grasmaaien. Doet hij thuis vaak.

12. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    Jochem is wel overduidelijk aan het mollen steeds. Bij de opdracht met het maaien had hij twee keer de letter E, maar heeft de letter twee keer anders gemaakt.

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik zit nog steeds op Thomas. Voor deze aflevering ook nog op Diederik, maar ik kan gewoon niet geloven dat Ima de test opzettelijk verknald heeft zodat er niemand naar huis hoeft..

Dan is het Diederik dus niet :(

14. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Hete de aflevering niet wijze woorden? Deze aflevering wel erg obvious Jochem. Ik ben geswitched. Weg van Diederik. Naar Jochem. Maar wie weet zeg ik wel iets heel doms want ik moet het laatste kwartier nog zien.

15. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Jessie80 kan je mij uitleggen wat je bedoelt?

16. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Er werd gezegd dat Imanuele haar test met opzet heel slecht kon maken, zodat zij degene was die er eigenlijk uit zou gaan, maar zij kreeg haar scherm niet te zien en was dus sowieso door.
    Op deze manier kon iedereen dus nog een ronde door.

Ik zit toch nog steeds (vanaf begin al) op Jochem..

17. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik ben helemaal de weg kwijt. Wat mij betreft kan iedereen het zijn.
    Heb in de app op Sanne en Thomas gestemd, die kregen beide hun scherm te zien. Tenzij Ima haar test verknald heeft zit ik denk ik nog steeds goed. Thomas zit op Sanne, maar Thomas gaat er nooit uit, want hij is de mol. 😉

18. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Sanne is het niet. Zij had dan bij de laatste opdracht makkelijk mee kunnen gaan in het verhaal van Diederik met molboekje / molboekjes. Ze heeft moeite moeten doen om die -S er bij te krijgen, en een mol was al snel in het verhaal meegegaan.

Ik ben nu toch maar voor Diederik... Omdat mijn mol Jeroen naar huis is gegaan :D ;)

19. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik denk echt dat t Thomas is

20. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ima neemt Jochem en Diederik mee in de vrijstelling. Met Jochem heeft ze een verbond, ik denk dat ze hem daarom meeneemt.

Bij haar test zegt Ima dat ze vol op Diederik gaat. De anderen zeggen allemaal dat ze op meerdere personen zitten. Dat betekent dat Ima de grootste kans zou hebben op een rood scherm (maar die krijgt niemand te zien). Sanne en Thomas krijgen beiden een groen scherm. Wil dat zeggen dat Diederik de mol niet is? Omdat Ima waarschijnlijk dus dat rode scherm had gekregen?

Ik heb heel erg sterk het gevoel gekregen dat in elk geval Ima en Diederik nu zeker weten de mol niet zijn...

Maar wat ik dan niet snap: waarom denken jullie dat ze Diederik die vrijstelling gunt? Gek genoeg kan ik daar de logica niet van uitpluizen ;)

Omdat hij toch niet kan afvallen als hij de mol is? Maar nu denk ik dat zij denkt dat hij de mol niet is. Van Jochem denkt ze (denk ik) dat hij de mol niet is (omdat ze dat bondje met hem heeft). Zijn dan Thomas of Sanne de mol?

Deel Deze Pagina