Zal ze Diederik de vrijstelling gunnen, omdat het haar mol is en ze dus hoopt dat ze 1 van de anderen eruit kan spelen? Persoonlijk trek ik verder niet teveel conclusies uit deze testuitslag. Je weet immers nooit hoe snel iemand een test in vult en of ze daadwerkelijk goede antwoorden hebben ingevuld. Ik geloof juist dat Thomas en Sanne het niet zijn... Thomas vond ik in die button-opdracht heel erg nadrukkelijk van 'je moet niet de lage bedragen pakken' (richting Ima o.a.). Als mol zou dat juist gunstig zijn! Dus daarin vind ik hem heel erg kandidaat. Sanne vond ik in het raden van de letters ook overkomen als kandidaat, terwijl Diederik bijvoorbeeld nog twijfel ging zaaien door die letter s op het einde. Jochem vond ik in deze opdracht ook kandidaat, door met het voorstel te komen een woord te maken, wat met minder letters nog steeds een woord is. Dus altijd geld in de pot... De mol op bekend terrein... Onder de grond in het donker! Dus onder Jochem, Ima of Diederik. Diederik haalt ook nog een niks binnen met de button-opdracht... Hoezo tunnelvisie?!
Ja, zo interpreteer ik het ook. Als Sanne of Thomas er dan uit was gegaan, zat zij samen met haar mol (Diederik), Jochem (met wie ze een bondje heeft) en een andere kandidaat zonder (betrouwbaar) bondje. Grote kans dat die andere kandidaat er daarna uitgaat, want hij staat er alleen voor. Dan kan ze dus met Jochem naar de finale. Hoewel ik op dit moment ook niet uitsluit dat Ima zelf de mol is. Dan wil ze vooral mensen wegspelen die haar verdenken. Zucht. Elk jaar kan ik niet wachten tot de ontknoping, omdat ik wil weten wie de mol is, maar vervolgens zit ik te balen dat ik weer een jaar moet wachten voor de nieuwe serie weer begint.
Als ze hebben gestemd op wie ze zeggen gestemd te hebben dan had wanneer Diederik de mol was geweest of Thomas of Sanne naar huis gemoeten... is niet gebeurd dus Diederik is niet de mol. Denk ik....
Ima (geen scherm) zei dat ze vol op Diederik zou inzetten Diederik (geen scherm) zat op Sanne en Jochem Jochem (geen scherm) zat op Sanne + nog iemand (niet gezegd) Sanne (groen scherm) zat op Jochem (12 vragen, Diederik (5 vragen) en Thomas (3 vragen) Thomas (groen scherm) zat op Sanne + nog iemand (niet gezegd) Typisch dat Sanne zo heel expliciet zei hoe ze haar vragen verdeelde. Weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken...?
Aha, ik dacht dat Jochem ook op Diederik zat. Dat van Sanne.. als ze eruit had gemoeten hadden ze dat niet uitgezonden. Of ze is de mol natuurlijk... maar ik zit nou eenmaal in de Thomas tunnel
Waar mijn man en ik nog over zaten te bomen was het shot met een tekst met: 'Heart of the country'. Dus zaten we te denken: wie woont er in het midden van het land? Of wie heeft er iets te maken met het programma 'Hart van Nederland'
Ik heb vannacht gedroomd dat ik widm mistte! In mijn droom waren er reclames tijdens widm en zappten we even naar iets anders, maar vergaten we vervolgens om terug te zappen. Het was alsof ik van bovenaf naar mezelf keek en ik wilde mezelf waarschuwen dat ik terug moest zappen, maar ik kon mezelf niet bereiken. Ik werd helemaal gestrest wakker. Het neemt nu toch wel ernstige vormen aan!
Ja echt hè?! Ik vind het trouwens super jammer dat Imanuëlle er uit is. Ik vond haar misschien wel de leukste kandidaat. Al geef ik toe dat ik haar al vanaf aflevering 1 had afgestreept als mol. Ik blijf bij Sanne. Hoewel ik af en toe twijfel, zit ik vanaf het begin op haar. Ik kan het echt niet verdragen als ik nú overstap naar een andere mol en zij het dan toch blijkt te zijn.
Ik ben en blijf op Thomas zitten.... maar inderdaad jammer van Ima, briljante opmerkingen en fanatisme!
Ik vrees dat ik diederik nu wel kan wegstrepen, terwijl dit mijn nummer 1 hoofdverdachte was. Blijft Thomas nog over, maar wel met flink veel moeite vanwege het afscheid van mijn diederik-tunnel..
Ik zit voor 90% op Thomas. Niet in de laatste plaats omdat ik echt niet snap waarom hij zijn joker anders weggeeft! Als hij de mol is, zou het jatten van de joker een impulsieve actie zijn geweest, waarna hij misschien niet wist wat hij ermee moest. En vond hij het oprecht lullig voor Jochem. Jochem zei dat hij dacht dat hij met nog 4 anderen op dezelfde mol meende te zitten en de joker dus wel nodig had. Dat wist Thomas, daarom vond hij het misschien een lullige actie van zichzelf. Of... Als hij de mol niet is, dan geeft hij de joker terug aan de man die hij het meest verdenkt de mol te zijn. (Hij verdenkt Jochem en een beetje Sanne, zegt hij). Waarom zou je dat doen?! Dan maak je het jezelf moeilijk terwijl de mol de joker tóch niet nodig heeft. Ik denk dat dit een heel nobele actie van Thomas is en dat hij kandidaat Jochem hiermee helpt. Jochem zat vól op Diederik, terwijl niemand anders op Diederik zit. Ja Imanuelle waarschijnlijk (dat zat ze al zeker 2 afleveringen), maar die is er nu uit. Jochem had een joker, maar heeft dat hem gered, of is hij de mol? Of er zijn idd 2 mollen die dat van elkaar niet weten: Thomas én Jochem. En straks een hilarische finale met een winnaar en 2 mollen die alledrie megaverbaasd gaan zijn Pfff whaaa
Ik denk dat hij een leeg mollenboekje verwachte, want wat moet de mol nou opschrijven? En als hij hem of een beetj ebetrapt had door geen 'waarde' aan de joker te hechten of een leeg boekje te hebben was dat ook veel meer waard geweest dan die joker. Als je de joker aan de mol geeft sta je er zelf misschien iets slechter voor maar de Mol niet gelijk beter. Jochem als enige op Diederik. Als hij niet de mol zou zijn had hij er waarschijnlijk al uit gelegen. Mijn oogkleppen worden al maar groter xd
Ik ben er nu toch steeds meer van overtuigd dat het Diederik is. Hij wist wel heel opvallend de portofoon bezet te houden met proza