Thomas verdenkt Jochem. Ik denk dat hij in Jochems mollenboekje bewijs hoopte tegen te komen dat Jochem de mol is. Waarschijnlijk ziet het mollenboekje van de mol er toch wel anders uit dan dat van een kandidaat. Minder volledig en minder complottheorieën ofzo. Als je weet wie de mol is, kun je wel zonder de joker in het spel blijven door de test goed te maken. En de mol bevoordeel je er ook niet mee. Je ziet dat ik niet op Thomas zit!
Ook in dit spel was het duidelijk dat Thomas de kink in de kabel was. Jochem had 4 goede antwoorden, maar hij had Thomas ook alleen maar nodig om zijn vragen door te geven niet om antwoorden te verzamelen... Iets met een tunnel
Hoe graag ik ook zou willen dat Sanne de mol is (dan heb ik het namelijk al vanaf seconde 1 goed) weet ik haast zeker dat het thomas is. Er zitten echt zoveel hints in de afleveringen, ze maken het zo wel heel makkelijk. De druppel was voor mij het spel met de buttons die andere mensen droegen. Thomas zei tegen een vrouw: 'hey ik heb jou wel eens eerder gezien'. Dit klopt ook want de mol wist van tevoren welke personen er welke buttons droegen natuurlijk.
Ik zit nu ook meer op Thomas. In het begin op Jochem gezeten, niet zo lang geleden nog op Diederik toen hij opeens zo molletje ging doen , maar heb Thomas ook altijd als optie gehouden. En nu denk ik; dus toch Thomas. Mijn oudste heeft het vanavond teruggekeken en ze was wel heel gewiekst. Ze zei: 'Thomas kan ook tegen Jochem zeggen dat hij zijn joker had teruggevonden in de tas van Imanuelle. Dan krijgen ze echt ruzie ' Vind het geweldig bedacht van haar!
Uit het dagboek van de mol: En verlies me volledig in het spel. Volgens de normen en waarden van een Mol gerechtvaardigd. Het doel is toch dat niemand me verdenkt. Dit was precies mijn gedachte toen Thomas de joker terug gaf aan jochem, kijken in zijn molboekje of Jochem hem verdacht. Diederik is in mijn ogen echt geen optie meer nu ima eruit is. Ik gok dat jochem er zaterdag uit gaat, en hij deze ronde alleen heeft overleefd dankzij de joker.
ik vind het zelf eerlijk gezegd een beetje een gemiste kans dat ima niet de mol was. wat was dat heerlijk geweest.
Joe! Ik blijf nog ff in mijn Thomas tunnel! Thomas leek heeel fanatiek in de porto opdracht. 'Ik ben Thomas, en ik wordt heeeeeel emotioneel van klassieke muziek! Hallooo ik ben Thomas en ik word heeeeel emotioneel van klassieke muziek.' Maar van zijn antwoorden zijn er niet veel bij de juiste persoon te recht gekomen. Als mol wil je graag jokers, want dan is het logisch dat je doorgaat voor de andere kandidaten. Veel jokers betekent veel goede antwoorden. Maar als kandidaat doe je ALLES voor een joker. Kijk naar de veiling, ze hebben zo'n beetje de hele pot leeggeroofd voor 3 lullige jokertjes... Denk je dan echt, dat je als kandidaat 2 ronden voor de finale je joker terug geeft omdat je je schuldig voelt? Hell no! Thomas ging ook vrij snel als cowboy de eerste ronde in met paardrijden, en zette een hele snelle tijd. Was dat om de groep een beetje op te jagen? Minder tijd betekent minder kans om balonnen te schieten.. En het is ook heel moeilijk om een verrekijker scherp te stellen. Daarom gaf Jochem 2x de goede code door en zag je Thomas alleen klungelen met dat ding. Ook niet om hulp vragen ofzo... Niks horen door de telefoon. En ook niet vragen aan Sanne om die auto langs de kant te zetten. Nee gewoon continu verkeerde dingen herhalen, want hij verstond er zogenaamd niks van Zoals ik al zei, ik blijf lekker in mijn Thomas tunnel. Joe!
Eens!! Was echt geniaal geweest 👍 Maar ik begreep uit haar 'dagboek van de afvaller' dat ze niet geschikt was gebleken als mol. Dus ze had er zelf volgens mij in elk geval vrede mee
Heb er zin innnn! Ik zit al een aantal afleveringen vol op Thomas. Hij is zo sneaky.. Totaal niet opvallend eigenlijk. Maar nu zo naar het einde toe begint toch de twijfel te komen 😂 Heb ik nou altijd hé... Maar goed. Heb via de app gewoon weer al m'n puntjes op Thomas gezet. We shall see 🤞
Ik heb er ook zin in! Ben heel benieuwd naar vanavond! Heb in de app m'n punten verdeeld over Thomas en Diederik..
ja t is spannend. mijn zoon verdenkt sanne, ik totaal niet. diederik en jochem vind ik ook nog wel "wat hebben" qua mol. Spannend wie er vandaag uit gaat...
Zoooo flauw! Ik snap er echt geen zak meer van; ik kan eigenlijk niet anders dan concluderen dat Thomas écht de mol moet zijn, maar hoe kan het dat er dan 3 kandidaten in de halve finale zitten die alle drie Thomas niet verdenken??