Widm 2017

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door susanne85, 2 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie is de Mol

1. Diederik Jekel

2. Imanuelle Grives

3. Jeroen Kijk In De Vegte

4. Jochem van Gelder

5. Roos Schlikker

6. Sanne Wallis de Vries

7. Sigrid ten Nape;

8. Thomas Cammaert

9. Vincent Vianen

10. Yvonne Coldewijer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    He wat flauw zeg! Nu een hele week wachten op de uitslag :(
    Sanne was ook aan het mollen dit keer. Maar ik vind Thomas nog steeds de mol...

2. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Hoe gemeen is dit?! 😣

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik hou me maar vast aan het seizoen waarin zelfs de verliezende finalist op de verkeerde mol zat (die musical ster, ben ff zo'n naam kwijt).

4. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Als iedereen niet Thomas verdenkt, hebben ze dus allemaal de test fout gemaakt. Dan gaat het op tijd. Dus degene die het langst doet over het fout invullen van zijn test valt dan af.

Als iemand ook maar 1 vraag op Thomas zat, en verder helemaal niemand met 1 vraag op Thomas, dan krijgt die iemand sowieso een groen scherm.

Want Thomas is de mol. Hij heeft de foto kwijt gemaakt. Spoel de beelden maar terug :)

Ik denk dat Diederik afvalt. Want hi zat met zijn test op Sanne en Jochem. Sanne zit op Jochem en 1 vraag op Thomas. En Thomas is de mol. Dus Sanne gaat door.

De vraag voor de finale is dan of Sanne en Jochem door gaan hebben dat Thomas echt de mol is :D

Ik vind dit een geweldig seizoen!

5. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    De eerste keer dat ik Diederik op een fout betrap. Ik snap zijn logica niet om als hij ook op Jochem zit te kiezen voor de mol is een vrouw. Dan heeft hij toch meer kans om te zeggen de mol is een man (zijn er meer van over) en dan bij de laatste vraag voor Sanne te gaan.

6. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Dat kan in theorie als de verdachte mol veel overeenkomsten met de echte mol heeft. En er veel samen/synchroon mee doet.

7. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Deze week hebben ze de verliezer niet laten zien, omdat het dan veel te duidelijk zou zijn wie dan de mol is. Dus Diederik is de verliezer, en Thomas de mol.

Of ze hebben heel molkijkend Nederland met de discussie tussen Jochem en Sanne op de verkeerde gedachte willen brengen..

8. Betsy

Betsy Niet meer actief

Als je bijvoorbeeld invuld dat de mol een man is, dan heeft Jochem die vraag goed. Ondanks dat hij op Diederik zit, in plaats van Thomas. Sanne heeft volgens mij altijd wel een paar vragen op Thomas gezet. Dus dat is ook logisch dat die door is.
    En als verder niemand ooit Thomas heeft verdacht dan gaat het er maar net om wie de test het minst fout maakt.
    Bedenk ook dat er vragen in die test zitten waar je het antwoord misschien helemaal niet op weet, ook al zit je op de goede mol. Wat is het favoriete voorwerp in huis, van de mol? Tja... dat moet je weten of goed gokken...

Als Thomas de mol is, dan heeft hij het zo ongelofelijk goed gedaan! Het gaat er niet om of wij kunnen achterhalen wie de mol is, want dat ligt aan de montage en wat we te zien krijgen. Je bent een hele goede mol als je medekandidaten het niet door hebben. Net zoals Dennis Weening. In de finale stemde Regina vrolijk op Edo Brunner als mol, en ze was compleet van de wap toen het Dennis bleek te zijn.

Ik denk ook echt dat het Diederik niet kan zijn, want dan had Sanne er al veel eerder uit gelegen.
    Sanne zou het ook nog kunnen zijn. Dan is het logisch dat Diederik en Thomas door gaan, en heeft Jochem de test net wat beter gemaakt dan Immanuelle vorige week.

Maar eigenlijk verdenk ik Sanne echt niet. Thomas is wederom de enige die deze aflevering echt weer dingen verkeerd heeft gedaan.
    Snel die Z ergens in het midden hangen.. Een foto die kwijt is. En ik vond de spreekwoorden die Diederik en Jochem hadden veel makkelijker te raden. Die van Sanne en Thomas hadden veel makkelijker fout kunnen gaan (van dik hout zaagt men planken??)..

Maar ja, ik zit nog steeds in mijn Thomas Tunnel... :D

9. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Waar kan je zien dat Thomas die foto kwijt maakt?

10. frums

frums Bekend lid

25 sep 2011
    642
    287
    63
    Dat denk ik ook...mede door de rare afloop. Meestal zegt art in zo'n situatie iets als "dat zien we volgende week". Maar nu werd abrupt de aflevering gestopt....alsof iemand te vroeg op stop drukte.
    Dat kan denk ik alleen maar omdat het vooraf, tijdens montage, niet de bedoeling was om deze aflevering zo te eindigen maar dat dat een soort last-minute beslissing was...

Alhoewel...dan zouden ze bij widm art nog wel een voice-over laten maken met de mededeling....Dus misschien moeten wij dit enkel denken en is er helemaal niets bijzonders aan de uitslag van de test....

Oké je wordt verder helemaal niet achterdochtig van dit spel hoor....:$

11. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Dat hi m kwijtmaakt zit er precies niet in. Maar wel dat hij een nieuwgemaakte foto op een tafel wil leggen waar iets groots in het midden op tafel ligt, met aan zijn kant van dat ding 3 foto's, de spreekwoordenlijst en de envelop waar die lijst in zat. En dan hebben ze het over dat er al 6 foto's gemaakt zijn en dat ze nu de zevende hebben. Dus waar Thomas dan staat, gaat hij de vierde foto erbij leggen en het ligt op dat moment voor de hand dat hij de spreekwoordenlijst moet optillen om die vierde foto aan zijn kant onder dat grote ding op tafel klem te leggen (want het waait). Onder die spreekwoordenlijst ligt ook net 1 foto klem vanwege de wind.

Dan is er een shot waarin Sanne komt aanlopen.

En dan is de camera aan de andere kant van de tafel (haar kant) waar ook 3 foto's blijken te liggen. Dus Thomas wilde idd de 7e foto's neerleggen. En dan is ineens 1 van de 6 foto's die er al lagen weg. Ineens. Floep. Je ziet alleen dat Thomas de vragenlijst in z'n hand heeft. En volgens mij bezig is om die nieuwe foto aan zijn kant onder dat ding klem te leggen.

Maar op dat moment liggen er dus nog steeds 3 aan de andere kant. Je ziet dan niet hoe de foto's aan Thomas' kant liggen, maar daar is er kennelijk 1 weg... Ineens....

Sanne heeft het daar heel erg over en praat veel, maar Thomas doet niet zoveel, kijkt wat dom rond. Ze voelen wat in elkaars zakken.

Misschien heeft Thomas m wel aan de cameraman gegeven, weet jij veel.

Maar duidelijk was te zien dat de 3 foto's aan Sanne d'r kant er nog liggen en dat er dus 1 foto weg moet zijn gewaaid/genomen toen Thomas zijn 7e foto bij de 3 foto's aan 'zijn' kant van de tafel wilde leggen.

Sanne kwam net aangelopen, dus die heeft niet gezien dat er nog 6 op tafel lagen toen Thomas zijn foto erbij wilde leggen! Ja en Thomas zegt niks natuurlijk... Slimslimslim.....

We hebben moeten terugspoelen om het te ontdekken hoor! ;)

Thomas kan wel heel goed de inzichzelfgekeerde stille denker spelen trouwens. Niks zeggen, doen alsof je luistert, beetje meelopen en instemmen. Deed hij ook toen Diederik zijn fantastische theorie uiteenzette (tegen hem) over hoe Sanne de mol wel moest zijn. En 1 van hun 2 moest er dan wel uit gaan.

Als Thomas de mol blijkt dan gaat Diederik zich zó genaaid voelen...! :D

12. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Hoe bedoel je de verliezer niet in beeld gebracht?

O zo geniaal. Ik zit al heel lang VOL op jou Jochem. Hij, dat kán niet. (ik geloof hem daar) En ik al een paar keer VOL op Diederik, mede als een paar afvallers.

:(:(:(:(

Dingdong... Daar lijkt het tot hem door te dringen: Thomas?!

Bij Jochem lijkt dat kwartje te vallen, maar dan tóch gaat hij niet om en blijft hij Sanne verdenken. Het is maar goed dat hij de vrijstelling heeft gewonnen. Zo leuk, Jochem in de finale 😍

13. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ima verdacht toch Diederik? En zij was naar huis, dan kan Diederik het toch niet zijn?

14. Janna

Janna Fanatiek lid

Dat was Freek! Zo grappig! Susan was de mol en Sofie de winnaar. Zelfs toen het onthuld werd, duurde het even voor hij doorhad dat Sofie niet de mol was, maar de winnaar! En sofie had zoiets van: "hoe ben jij in de finale gekomen dan?!"

Ik blijf op Sanne. Hoewel ik wel zie dat Thomas ook een mogelijkheid is. Maar ik blijf haar ontzettend verdacht vinden. Mijn man zit nog steeds op Jochem.

Ik denk dat dat gesprek tussen Jochem en Sanne er inderdaad ingedaan is om de kijker volledig van de wijs te brengen. Ik vind het gek dat in die hele redenering dat Thomas de mol wel moet zijn, niet wordt uitgesloten dat Sanne de mol is. Jochem zat natuurlijk vol op Diederik, maar dan nog... Sanne zegt wel "als jij de mol niet bent en ik op jou zat en Ima op diederik... (bla bla bla)". Maar Jochem vraagt daar niet of zij de mol niet is en zij zegt het ook niet. Ik vind dat hele verhaal van Sanne en hoe ze Jochem benadert zo slim uitgedokterd.

Ik vraag me stiekem wel af of Thomas en Diederik wel eerlijk tegen elkaar zijn. Dat ze misschien met elkaar meepraten over Sanne, maar stiekem op elkaar zitten.

15. Janna

Janna Fanatiek lid

Dat was ook mijn eerste gedachte, maar bij nader inzien denk ik toch dat dat niet zo is. Dsn zou het volgende week namelijk na vijf minuten alsnog duidelijk zijn en niet zou de hele finale niet meer spannend zijn. Ik denk dat gewoon extra verwarri g hebben willen zaaien met deze aflevering en door het einde wilden zorgen dat die verwarring nog even een weekje aanhield. Op zich is het niet de eerste keer dat ze dit doen. Het is wel eerder gebeurd.

16. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.107
    113
    Net de aflevering terug gekeken en ik ben zo in de war haha. Ik zit zo op thomas maar ik kan me niet voorstellen dat hij het is als ze alledrie niet op hem zitten. Ga steeds meer twijfelen.

17. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.107
    113
    Trouwens, als je voor volgende week al je punten op Jochem zet dan hou je ze toch sowieso allemaal? Hij is toch wel door.

18. Betsy

Betsy Niet meer actief

Madeliefje, Ik denk dat de aflevering begint met de executie van vorige week. Dus na 5 minuten is de vrijstelling van Jochem opgebruikt. Daarna begint de finale.

19. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Het zou iig geweldig zijn als Thomas de verliezer blijkt volgende week :p

20. mol81

mol81 Niet meer actief

Dat was mijn gedachte ook. Ik heb al mijn punten nog en houd ze ook graag.

Deel Deze Pagina