Widm 2017

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door susanne85, 2 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie is de Mol

1. Diederik Jekel

2. Imanuelle Grives

3. Jeroen Kijk In De Vegte

4. Jochem van Gelder

5. Roos Schlikker

6. Sanne Wallis de Vries

7. Sigrid ten Nape;

8. Thomas Cammaert

9. Vincent Vianen

10. Yvonne Coldewijer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik denk neit dat er twee mollen zijn. Dat zou ook niet leuk zijn, dat is iets wat je van te voren hoort te weten vind ik. Het zou wel leuk zijn als ze dat volgend jaar als pilot zouden doen en dat die mollen het dan niet van elkaar zouden weten. Misschien ontdekken ze het halverwege wel elkaar en kunnen ze samenwerken of misschien ontdekken ze het neit.

2. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.107
    113
    De uitslag is 11 maart (toch?). Dat zou betekenen nog 2 afleveringen. Wanneer volgende week gelijk iemand eruit gaat, is het verder gewoon een aflevering met de finale/laatste opdrachten. Maar 11 maart in de studio pas de uitslag. Je zou dus in mijn ogen nu al je punten op Jochem kunnen zetten, die haalt het sowieso tot 11 maart. Of ben ik door het programma nu zo in de war dat ik dit ook niet begrijp :p

3. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Ik denk ook nog steeds dat Thomas de mol is en dat ze de uitslag niet hebben laten zien omdat het dan te duidelijk is (Diederik eruit). En ik denk dat er veel zo ver zijn gekomen die op Diederik zitten/zaten omdat Diederik veel met Thomas gedaan heeft (ook zelfde kamers enzo, dat zit vast in de vragen van de test).

Maarrrrr...een andere mogelijkheid is dat Jochem toch de mol is en dan gaat denk ik Thomas eruit. Maar goed, dat zou ik wel verrassend vinden!

4. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik zag op Facebook deze voorbij komen, (foutje in de app de eerste minuten na de aflevering, is al vrij snel aangepast) dat zou betekenen dat diederik de afvallers is.
    Ondanks dat ik hem een onwijs leuke kandidaat vind en hem de finale wel gun, zou ik het ook wel leuk vinden om Jochem te zien worstelen als hij ineens in de finale staat zonder verdachte :D

Ik blijf bij Thomas.

Bijgevoegde bestanden:

5. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Thomas had die foto. Hij voelt in zijn zak en daarna gaat hij achter de zakken van Sanne aan. In zijn ogen (dacht ik) te zien dat hij de foto voelde zitten.

Maar of het een molle actie was? Het is erg handig om de ander in verwarring te brengen als kandidaat. Misschien een te subtiele actie.

6. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Goed punt!!

7. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ja volgende week de finale. En die eindigt met de beroemde woorden van Art; Hier staan de winnaar, de verliezer, en de mol.
    Wie is... de mol..?

En dan stopt de aflevering.

De laatste aflevering is altijd de uitslag en de terugblik op alle molacties. Dat zou dan op 11 maart zijn.

Of snap ik het nou niet meer?

8. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.052
    113
    Dit heb ik zelf ook zien gebeuren. Eerst is doorgevoerd dat diederick eruit ging en daarna kreeg ik de melding cadeautje van de mol en stond diederick er gewoon nog in.

9. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Sanne en Thomas zitten toch op Jochem? Diederik ging spreiden tijdens het stemmen.

10. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik denkt dat Diederik er de volgende keer uit gaat. Dan is Sanne de winnaar, Jochem de verliezer en Thomas de Mol.

Ik hoorde trouwens dat Diederik vijf jaar een relatie heeft gehad met de dochter van Ernst Daniel Smid, Coosje. Wat apart dat soms twee mensen een relatie hebben die beiden redelijk bekend zijn maar dat je het dan gewoon niet weet.

11. Daan90

Daan90 Bekend lid

10 mrt 2013
    651
    3
    18
    Het zou heel goed kunnen dat de verliezer of de winnaar al wel bekend wordt gemaakt. Indien de verliezer bekend wordt gemaakt, zou dat dus Jochem kunnen zijn. Dus levert alle punten op hem geen 100 procent zekerheid.
    Het is wel vaker geweest dat in de finale aflevering al wel de verliezer werd gezegd, maar de week later met de ontknoping pas de winnaar en de mol. Je weet het dus nooit.

12. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Ik blijf toch bij Sanne. Hoewel Thomas ook steeds meer in aanmerking komt ;).
    Dit is het eerste seizoen dat ik kijk, dus misschien denk ik wel helemaal verkeerd...

Vlak voor het alfabet spel begon stond er 1 fiets bij de letter M. Zei tegen m'n vriend, de gene die die fiets heeft is de mol! Bleek Sanne te zijn.
    Oja, en ook nog tegen de leesrichting in gaan. Terwijl niemand dat deed. Ze heeft wel vaker vreemde smoesjes als iets mislukt.
    Met die spreekwoorden uitdrukken ging ze heel uitgebreid en langzaam te werk.
    Jammer dat de foto zoek raakt bij Sanne en Thomas, want nou weten we nog niks :)

Dan dat gesprek tussen Jochem en Sanne. Het leek van haar kant opgezet werk. Ook zie je aan haar bewegingen en gezichtsuitdrukkingen dat er iets niet klopt.

Helaas moeten we geduldig afwachten.

13. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook nog wel kunnen dat Jochem het is. Diederik is het gewoon niet denk ik.

Het valt me wel op dat de opdrachten steeds minder spectatculair worden hoe meer het programma vordert.

14. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Mijn eindeloze Diederik tunnel begint af te breken met de finale in zicht.... Maar wie het dan wel is :(

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ga steeds meer twijfelen... ik dacht eerst dat Sanne echt niet de Mol kon zijn, komt denk ik ook omdat ze mij in het echt ook zo'n oprecht mens lijkt. Maar ja, ze maakt wel 'domme' foutjes. Of zijn het toch molfoutjes ;)
    Diederik heb ik nooit heel erg verdacht, ik vond hem alleen 1,5 aflevering verdacht.
    Ik dacht vanaf het begin dat Jochem misschien de Mol was. Snel daarna ook Thomas. En nu verdenk ik Sanne stiekem ook. Ben dus heel benieuwd wie het daadwerkelijk is ;). Ik ga voor Thomas de Mol, en Sanne de winnaar :)

16. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    En straks is het toch Diederick ;)

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Echt niet!

Maar zou zomaar kunnen :D

18. jupke

jupke Niet meer actief

Mijn mol is thomas. Hij is zo onzichtbaar. Valt echt totaal niet op.

Of jochem. Met zijn suffige foutjes steeds. En net doen alsof hij dingen niet snapt.

Diederik is te voor de hand liggend. Hij is ontzettend goed in verhalen vertellen en liegen. Dus misschien is hij het dan toch.

En sanne verdenk ik helemaal niet. Maar ook dat maakt haar dan wel weer verdacht.

Hmm....🤔

19. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik denk trouwens wel dat het de laatste jaren niet meer zo verwarrend is geweest...
    Klaas en Margriet werden door iedereen verdacht op het laatst. Goed seizoen dus!

20. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Wat mij betreft kan het ook iedereen zijn, behalve Diederik.
    Thomas is mijn mol, maar Sanne ook. En Jochem hoe duidelijk hij dan zou zijn geweest kan wat mij betreft ook prima. We zijn alle afleveringen aan het terug kijken en in aflevering 2 zegt hij voor de grap tegen Yvonne, met wie hij een bondje had '....maar de mol hoeft natuurlijk ook niet veel te schrijven. ' en wie gaat eruit..... Yvonne

Deel Deze Pagina