Was dat nummer 2 niet van tweeling, de betekenis van de naam Thomas? Dat heb ik hier volgens mij wel eens voorbij zien komen. Maar ik vind het ook zo raar, die aflevering met het alfabet, die heette raam taal. Als je dat omdraait krijg je laat maar, en dat is wat Jochem toen zei. Maar Sanne deed de letter in de verkeerde volgorde, net als de aflevering 'raam taal'. Dus dan komt Thomas (mijn mol toch wel) nergens in voor... of zouden die 2 dingen hun juist uitsluiten, dat het dus Thomas is
Aah en hij kreeg kaart 2 om met zijn 2e 2 jokers te maken. Ik moet daar nog voor de tweede keer belanden. Ik ga eens extra opletten want ik had tijdens het kijken de naam nog niet omgedraaid toen. Thomas wilde wel de z aan de verkeerde kant leggen en daarmee het alfabet omdraaien. Ik heb net het stukje met de kelder weer gezien. Thomas geeft duidelijk aan om de rechter envelop in de slagerij te pakken. Dit doet hij vlak nadat er even verwarring is over het licht. Het geld zat links.
Zie je, het is gewoon Thomas Dat met die naam van de aflevering omdraaien heb ik trouwens niet zelf bedacht hoor . Was Diederik aan het googlen en kwam toen een blog tegen over widm
Ik sluit Thomas inderdaad niet meer uit. Hij weet te goed waar hij moet staan tijdens spellen en activiteiten. Ik zou het wel weer jammer vinden als de mol iemand is die door de meeste mensen verdacht wordt. Nog 4 daagjes
Susan Visser! Was toen inderdaad zo dat Freek Bartels niet haar als mol had, maar wel in de finale stond.
Dennis Weening. Zat in de finale met Edo Brunner en Regina Romijn. Edo Brunner heeft als enige de vraag; Wie is de mol? beantwoord met Dennis. En ook alleen maar bij de allerlaatste test. De rest van het seizoen heeft niemand Dennis als mol gehad. Regina geloofde na de uitslag in de finale nog niet dat het dennis was.
Maar ben je dan wel een goede mol geweest? Als je bv helemaal geen mollestreken uithaalt of in elk geval niet meer of betere dan de rest van de kandidaten dan is het natuurlijk logisch dat niemand op je gaat stemmen. Stel je voor dat het Sanne is.....dan spring ik echt van mijn stoel. Ik zit nog steeds voor 99,9 procent op Thomas. Elke keer dat gespeelde gespannen gezicht bij de eliminaties en het gespeelde afscheid nemen zogenaamd vol ongeloof van de afvallers.....zo nep.
De meeste mensen verdachten juist Diederik. In de app stond hij nog steeds bovenaan. Pas nadat hij eruit is gegaan en al die mensen niet meer meetellen, is Thomas bovenaan gekomen.
Als je met jouw mollenstreken meer geld uit de pot hebt gehouden of gespeeld dan kandidaten met hun streken, dan ben je m.i. wel degelijk een goede mol. Misschien waren je mollenstreken wel niet opvallend of wat dan ook, maar als jij zorgt dat er aan het eind van de rit weinig geld in de pot zit, heb je het goed gedaan. Edit: En... sta klaar om van je stoel te springen, want het ìs Sanne!
Wie de mol nu ook is, ben allang blij dat het niet na aflevering 3 al duidelijk was zoals vorig jaar met Klaas
Ik verdacht Diederik ook. Het leek mij iemand die het heel anders zou kunnen gaan aanpakken dan de andere. Had denk ik wel heel leuk geweest als hij de mol was. Maar toen die lieve blonde meid eruit ging vond ik hem ook niet verdacht meer.