Jaaaa! voor het eerst in m'n leven heb ik het goed! En, al vrij snel...... Zou ik dan toch wat opgestoken hebben van andere seizoenen?
Ik moet zeggen dat ik echt respect heb voor de molloten dit jaar. Ik heb nog nergens gelezen wie de mol is, en er wordt echt rekening gehouden met degenen die om wat voor reden dan ook de aflevering niet hebben kunnen zien om spoilers te voorkomen. Geldt voor de widm-pagina's zelf, maar ook nieuwsberichten en molloten onderling die echt voorzichtige uitspraken doen. Top! (Overigens heb ik zelf gewoon live gekeken, maar het valt me wel op.)
Einde in zicht.... Thomas begint ook met een T. Zicht eindigt op een T. Wat zijn we met zijn allen dan dom dat we die hint niet begrepen! Jemig... Valt bij mij in de categorie bv Mol heeft drie letters, Sanne heeft er vijf, 5-3=2. Tweeling is het sterrebeeld van Thomas dus hij moet de mol wel zijn.
Het is toch wel te begrijpen dat ze voorzichtig zijn geweest met alle hints? Na het fiasco van vorig jaar? Het zijn ver gezochte hints maar ik snap het wel!
Ik vond het maar een suffe uitzending. Ik mis nog een heleboel mol-acties (waar is de foto gebleven in de spreekwoorden-opdracht..??). Iemand een idee of er ergens meer info te vinden is over mollenstreken en aanwijzingen??
ja idd die foto en gewoon alle titels van de uitzedingen graag uitgelegd. er lijkt me zoveel uit te leggen. ik denk dat ze het een half uur langer hadden moeten doen en dan niet zolang blijven hangen bij die afgevallen deelnemers sneller to the point wie de mol is en dan alle hints etc nagaan. er is zoveel gespeculeerd in nederland, en we zullen nooit weten of het wel of niet hints waren
Het doel van het spel is erachter komen wie de mol is, dus een begrijpelijke hint is dan wel het minst. Ik vond er dit jaar weinig aan, juist omdat het zinloos was om een hint te zoeken.
Alle tweeling hints? Ik vind het juist leuk als het niet zo obvious is. Ik zat vrij snel op Thomas door zijn actie in de duinen. En dan vallen daarna andere dingen op. Zoals het bieden op de veiling, het gerommel met de foto, met de enveloppen pakken onder de grond, het teruggeven van de joker aan Jochem (en toen zat hij zogenaamd nog op Sanne).
wat onduilijk is voor me: - was er een tweelingtheorie? - de kleuren rood/geel/zwart die steeds in beeld waren?
Die joker ja! Ik ben wel heel benieuwd naar het verhaal achter het jatten en teruggeven van de joker. Ook verbaasde het me dat er niets gezegd werd over de tweelingtheorie. Het getal twee kwam zo vaak voor! En de hint van de muziek (4 keer de 25e iets van de fur elise) die sloeg op zijn verjaardag vond ik ook wel heel ver gezocht. En iets wat ik me nog steeds afvraag: wat is er met de jokers gebeurd bij de huifkarrentocht? Alle overige kandidaten konden jokers naast de weg vinden. In de aflevering zelf is alleen diederik daar even op terug gekomen...
Aflevering 1: 2 eendjes, envelop 2 bij de trail enzovoort enzovoort... Natuurlijk is het maar net in hoeverre je het wilt zien (ik zat in Thomas tunnel dus ja ik zag het) maar er kwam best vaak iets met 2 in voor en de naam Thomas betekent tweeling. Belgische vlag, Thomas is Vlaams.
ja dat snap ik ook wel dat dat ermee bedoeld kan worden " alle fora staan er vol mee. maar wat ik bedoel dat dat NIET werd benoemd in de finale! er werden alleen wat vage dingen gezegd zoals iets met fur elise enzo allemaal vind ik erg ver gezocht. ik vond het raar dat die tweelingdingen enzo niet genoemd werden.
Aha, nu snap ik je. Ik denk dat ze in de finale alleen vage hints hebben genoemd die dus niet op alle fora rondgaan. Maar zou het wel waarderen inderdaad als dat en ook alle acties van de mol uitgebreider aan bod zou komen in de onthullingsuitzending.
ik vraag me af waarom ze dat zouden doen zo vaag. ik vond de genoemde hints echt nergens op slaan. het zou er bij mij zelfs toe kunnen leiden dat ik volgend jaar nog wel ga kijken maar me niet meer druk ga maken om hints. ook dat er dan in de papierfabriek halverwege en mol zou staan. en dan zou thomas halverwege te zien zijn. dat is zo dom ver gezocht. Verder vind ik het een erg leuk programma en Thomas een fantastische mol. Kijk nu al uit naar volgend jaar.
Ik zoek volgend jaar ook niet meer, valt weinig te vinden :x. Volgens mij bestaat de tweeling theorie niet, zal vast toeval geweest zijn.
Helemaal met je eens!! Alle afleveringen werden gevolgd door moltalk, nu werd er in de laatste aflevering weinig tijd besteed aan alle puzzelstukjes z'n plek leggen! Laat wel een beetje een onbevredigend gevoel na Misschien komt het nog online....