Widm 2017

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door susanne85, 2 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie is de Mol

1. Diederik Jekel

2. Imanuelle Grives

3. Jeroen Kijk In De Vegte

4. Jochem van Gelder

5. Roos Schlikker

6. Sanne Wallis de Vries

7. Sigrid ten Nape;

8. Thomas Cammaert

9. Vincent Vianen

10. Yvonne Coldewijer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Hadden zij als enige die enveloppen? De andere tweetallen hadden ze niet? Anders zou het wel een beetje gek zijn als voor de rest niemand op het idee is gekomen om ze open te maken...

2. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.799
    8.469
    113
    Vrouw
    Ik zit ook volledig in de Sigrid-tunnel... heel vervelend haha. Ik probeer andere hints nog wel te lezen maar iedere keer komt Sigrid terug... ik kan die tweet die te zien was in Moltalk ook niet vergeten met dat plaatje van die mol met een dikke bril en dan een foto van Sigrid eronder.. haha hilarisch

3. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik heb dat een beetje met Thomas... Thomas was de laatste duinrenner (en kon daardoor het best geld wegmoffelen) en hij tekende de strandvakken (te dicht bij het stijgende water)...

4. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48

Roos had ergens een stukje geschreven nadat ze was afgevallen en daarin schreef ze dat ze zichzelf ook eens voor 1 keertje verdacht wilde maken door te dicht bij het water te gaan staan zodat haar roos weggevaagd zou worden.

5. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik geloof dat je Thomas tijdens het hollen in de duinen ergens een briefje in zijn zak ziet wegmoffelen.

Er is daar geld verdwenen, en mijn mol Jeroen kan het niet gedaan hebben, die was als eerste...

Wat me opvalt aan Sigrid is idd die lelijke bril. Als je Googled op Sigrid met een bril dan zieje haar nooit met bril??

6. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Heeft iemand al een link kunnen leggen met al die dieren die je elke keer in het begin voorbij ziet komen? Freek Vonk doet niet mee dus ik weet het nog niet ;)

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Laatst was Sigrid in de gevaarlijkste wegen van de wereld en droeg ook regelmatig een bril. Ze is dus wel echt brildragend als je daar op doelt;)

Ik vind m maar lastig dit jaar en zit voornamelijk in de diederik tunnel. Steeds die groene trui. Ik weet t niet. Hij laat ook niet veel van zich horen

8. Betsy

Betsy Niet meer actief

Er is geld verdwenen in de estafette race. Er had minimaal 1250 euro opgehaald moeten zijn volgens de gelopen route, maar bij Art was dit nog maar 1130 euro. Dit is 'stiekem' verdwenen, dus misschien door de mol?

Diederik begint voor mij steeds meer af te vallen als mol. Ook die truien en tshirts iedere keer, nu weer Spruitje. De bijnaam van de mol vorig jaar... Het ligt er zo dicht boven op...

Thomas daarentegen heeft tijd over bij de finish maar controleerd het geld niet??? Waarom checkt hij niet of alle biljetten compleet zijn. Als je zelf de mol niet bent, weet je toch dat 1 van de andere kandidaten voor jou wel de mol is, en dus heeft kunnen klooien met dat geld. Dan controleer je toch wat je inleverd?
    Tenzij je de mol bent, dan flikker je nog 300 euro in de duinen en lever je een half briefje van 1000 in waar je Jochem de schuld van kan geven....
    Ik vond het ook zo'n rare vraag 'Diederik kun je mij zien? Nee? Oh mooi dan flikker ik nog ff wat geld weg....'
    Hij was trouwens ook degene die begon over GinTonics op het strand. Niet Sanne, die ging daar alleen in mee. Maar hij kwam met het idee om voor hem een GinTonic te tekenen. Wellicht in de hoop dat andere ook met hele vreemde vergezochte ideeen zouden komen...

En die Jochem... tja verdachter kun je niet doen de hele aflevering. Maar het begint er nu wel dik bovenop te liggen dus misschien dat hij zich graag verdacht wil maken... de mislukte Micky :p

Jeroen valt voor mij ook af als mol door bijvoorbeeld de auto opdracht. Hij wilde perse vooraan rijden, wat voor mij ook het meest logisch is. Ook al waren zij niet auto nr. 1, zij hadden wel de volledige route, en moesten bepalen hoe er gereden werd. Het zou dus ook heel dom zijn om niet vooraan te gaan rijden. Sigrid moest hierin even overtuigd worden, maar ging wel met hem mee. Terwijl Jochem alleen maar door die porto bleef tetteren 'let op de volgorde, we moeten wisselen' wat heeeel verwarrend was, tijd koste, en vooral ook totaal niet logisch is. Tenzij je de mol bent.
    Hij zat in de estafette race ook heel erg vooraan, waardoor je moeilijk het spel kan beinvloeden. Geen ideale positie voor de mol.

Het stelen van Sigrid laat mij ook twijfelen of zij wel de mol is. Ik denk eerlijk gezegd niet dat de mol in de bagage van iemand anders zou gaan... ;)

Hmmmmmmm moeilijk moeilijk moeilijk.

Ik zat enorm op Jochem, maar Thomas komt absoluut op de 2e plek nu... Wat een drama's :D

9. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Is er iemand vissen als sterrenbeeld?

Er is toch ook steeds iets met die dubbele getallen... Tweelingen misschien?

Vaag!

@Betsy wat jij zegt over Thomas denk ik ook! En wat je zegt over Jochem... Ik vind hem ook steeds verdachter...

10. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

De naam Thomas betekend tweeling

11. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik twijfel of Thomas de mol is. Als dat zo zou zijn en Sigrid zou in zijn tas gaan kijken dan zou de productie heus wel ingrijpen. Ze weten op dat moment namelijk never nooit niet wat hij daarin heeft zitten. Misschien is hij wel slordig geweest en is het na het kijken in de tas direct duidelijk dat hij de mol is. Ik geloof er geen barst van hoewel er we veel aanwijzingen zijn richting hem. Zoals die koe met dat ding om de nek en de schouderklopjes bij het weggaan enzo.

12. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    waarom staat sanne wallis de vries in de pol schuin?

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Omdat jij die gekozen hebt ;)

14. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik denk juist dat de mol absoluut niets mee mag nemen wat hem aan de mol kan linken. Dat er dus absoluut niets geks in zijn tas te vinden is. Ik denk niet dat hij de kans krijgt slordig te zijn, aangezien het een miljoenen programma is.. Lijkt me dat zijn tas gecheckt is door de productie voordat het spel begon.
    Ik denk dat de productie overal rekening mee houdt. Ook met kandidaten die bagage doorzoeken.

Als hij de mol is kunnen er in die vragenlijst ook heel veel foute antwoorden staan... Als hij niet de mol is heb je geen fluit aan die vragenlijst..
    Moeilijk moeilijk moeilijk :D

15. Betsy

Betsy Niet meer actief

Of zou het stiekem een hint zijn van Wie is de mol.... :p

16. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Hahah :D

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn oudste heeft besloten widm te willen kijken ;). Ze heeft eergisteren aflevering 1 gekeken, gister aflevering 2, en is nu aflevering 3 aan het kijken :). Aflevering 1 dacht ze dat Vincent de mol was, die lag er meteen uit :D. Gister en vandaag dacht/denkt ze dat Roos de mol is, die ligt er inmiddels ook uit ;). Ben benieuwd waar ze hierna mee komt, denk misschien wel Jochem ;)

18. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik zit eigenlijk elke week in een andere tunnel volgens mij. eerst Sanne, toen Diederik, nu Thomas.

De enige die ik niet verdenk ik Sigrid

19. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    ook zo vaag: echt niemand vraagt zich af hoe sigrid aan die sleutel komt!

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh ik wel hoor, nu je het er over hebt, ik dacht tijdens die aflevering ook echt huh?

Deel Deze Pagina