Ik ook wel hoor Maar ik kan me niet voorstellen dat de montage dat erin laat zitten als ze de mol is en ze die sleutel daarom had gekregen van de regie... Dat zou toch achterlijk zijn? Dus ik verdenk haar niet...
o o vanavond gaat t weer beginnen ik hoop zo dat thomas er niet uit gaat want dan heb ik geen mol meer.....stiekem verdenk ik diederik ook wel...pffff we zullen het zien!
NEE wens Jochem er even niet uit wil je! Haha... hij is voor nu nog mijn mol in de poule, samen met Emmanuelle.
Volgens de gids van mijn tv gewoon half 9. Op hoeveel mensen zitten jullie nog? Ik op 4 maar ben bang dat dat teveel is!
Ik heb er nu 3 maar eerlijk heb ik echt geen flauw idee 😂 Ik zit maar steeds op Jochem, maar kan het eigenlijk niet geloven omdat hij zo'n zelfde type is als Klaas vorig jaar en kan me dan weer niet voorstellen dat ze Jochem zouden kiezen. Diederik is superslim, ik verwacht van hem dat hij de finale haalt. (Dus stem ik op Diederik maar niet omdat ik denk dat hij de mol is)
Helaas, helft van mijn punten kwijt. Ben echt totaal in de war. Sigrid en Jeroen waren mijn mollen maar tijdens de aflevering snapte ik niet meer zo goed waarom. Jochem ligt er zo dik bovenop en Imanuelle verdenk ik ook en Thomas ach en waarom Sanne niet aaargh ik word gek!
Hilarische aflevering, echt gestuiterd op de bank. Ook Moltalk is dit seizoen errug gezellig 👍 Afl. heet "Meer dan normaal", waar zou dat op kunnen slaan denken jullie? Ik denk aan - Jochem die meer bondjes heeft dan de anderen - Imanuelle en Jochem die zeiden dat ze 0 euro zouden bieden voor een joker, maar beiden volledig los gingen - ...? Suggesties anyone?
Art zei in het begin over het vertrek van roos: 'immanuele huilde en zelfs de mol was er stil van'. Lijkt me duidelijk Vind het een erg lastige dit jaar! Heb er nog steeds 4 over 😯
Dat hoorde ik ook, maar je denkt toch niet dat Art zich in dit programma verspreekt . Al zit ik niet op immanuelle.
Ik dacht dat Art ook pas bij de ontknoping hoort wie de mol is? Ik verdenk trouwens Jeroen & Diederik...
Ik weet vrij zeker dat het Jeroen is. In een eerdere aflevering zette hij tijdens een proef de portofoon uit Met de tekst "ik zet 'm even uit hoor, want ik word er zo door afgeleid". En de laatste aflevering wist hij op het juiste moment penningmeester te worden (door het zelf ter sprake te brengen tijdens het ontbijt), de pot niet te verzekeren (of ja, nauwelijks) en op die manier vrijwel de hele pot leeg te maken. Ik moest denken aan een eerder seizoen: de mol kan rustig zorgen dat er geld in de pot komt, als hij weet dat het er die aflevering ook weer heel hard uit gaat. Ik ben er uit (al heb ik het nog nooit goed gehad, maaaaaar... dit jaar gaat de 1e keer zijn!)
Dan zitten wij op 1 lijn. Jeroen deze keer iets minder dan in het begin en Diederik nu op 1 voor mij.