WIDM 2018 speculatietopic :)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kangerootje, 6 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janna

Janna Fanatiek lid

Het viel mij meteen op dat ze allemaal in andere hotels zaten. En ook dat het bij Jan en Jean-Marc blijkbaar mooi weer was (liepen in T-shirt en korte broek in het zonnetje), terwijl het hij veel andere teams bewolkt en druilerig weer was. Toch had ik niet bedacht dat ze in verschillende landen zaten.

Wat ik me afvraag: zou F3 ook iets betekenen? Art zegt in zijn voicemail dat de coördinaten op de kaart niet overeenkomen met de coördinaten op de werkelijke kaart. Als het coördinaat van de stadskaart iets betekent (M18), zou het coördinaat van de landenkaart (F3) dan misschien ook bewust gekozen zijn en iets betekenen?

2. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Best zielig eigenlijk als Simone niet de Mol is :D
    Ben je zo slim om iets te ontrafelen, gelooft niemand dat je slim bent en ben je gewoon de Mol :p

In your eyes vindt dit leuk.
  3. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Hahaha blijkbaar past slim zijn niet bij haar :p

4. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    :eek::thumup:

Kangerootje vindt dit leuk.
  5. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Zijn er meer die Olcay verdacht vinden, omdat ze totaal niet verbaasd reageerde toen iemand aan de andere kant van de lijn vroeg waar zij waren in Kiev terwijl ze totaal in een ander land waren, haar medespeler had het wel door.

6. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Voor mij is het nu sowieso wel duidelijk dat Olcay de boel belazerd. Mode-ontwerpster zijn en dan zó'n lelijke pet?! Kan nooit kloppen :eek::D

NavyCrimson91, Riverdale87, Linda86 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Pfffffffffffft wat een aflevering gisteren.
    Ik kan nou nog niet echt zeggen dat ik het een leuke groep vind! Hoe ze elkaar aan het ondervragen waren aan het begin zeg! Die Loes en Simone vind ik erg kattig doen af en toe! Wat stom dat Jean-Marc naar huis is gegaan, maar ik snap het wel als je niet slaapt....

En dat ze Ron geen kans gaven terug te komen!! :eek::eek: Shocking! Maar ja het is ten bate van het spel blijkbaar. Vond het zooooo sneu voor Ron!!
    Zat echt met saamgeknepen billen te kijken en te schreeuwen, ga dan, ga naar hem toe!!!!
    Ohhhh vreselijk dat ze gewoon bleven zitten!

8. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik snap het eerlijk gezegd wel. Zoals Jan ook al zei: Er moet iemand naar huis.
    Hem er weer bij halen is een verdachte extra en de bedoeling is dat mensen weggespeeld worden.
    Neemt niet weg dat het lullig is natuurlijk :) ik zou blijven zitten, maar wel met een naar gevoel.

9. Janna

Janna Fanatiek lid

Bovendien kennen ze Ron helemaal niet (behalve Loes). Ze hebben hem niet eens ontmoet, omdat ze in verschillende landen zaten. Daardoor hebben ze ook niet echt de kans gehad een groepsgevoel te krijgen met elkaar. Dan ben je ook niet geneigd iets voor iemand op te offeren. En vandaar ook dat iemand zei dat het niet echt een leuke groep is.

10. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    Vonden jullie het ook niet raar dat niemand dacht dat alle aanwijzingen telden voor de theater opdracht, dus niet alleen de laatste? Anders was het wel erg makkelijk.

11. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.608
    8.359
    113
    Vrouw
    Ja vond ik ook raar. Mijn vriend dacht ook dat het niet zou op zou tellen. Het leek mij niet meer dan logisch dat het t wel zou doen.

Die blondie vind ik verdacht. Eerst zorgen dat al het geld gevonden zou worden. Ze had haar zinnen gezet op fanatiek spelen en dan op het laatste moment mollen met dubbele briefjes.

12. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Wat mij opviel tot nu toe...

-de opmerking van olcay 'het is voor mij natuurlijk best moeilijk om te zien hoe slecht stine zich kleedt':cool:
    Heeft niks met verdenkingen te maken, daar ben ik niet zo goed in maar... mijn hemel wat een $*%#£¥opmerking!

Kangerootje vindt dit leuk.
  13. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.077
    12.030
    113
    Ik vind de groepsdynamiek ook niet zo leuk... veel te agressief ipv fanatiek. Hopelijk komt het nog, voor mij was de leukste widm zuid Afrika... daarna is het nooit meer zo leuk geweest vind ik. Maar ik geef het voorlopig nog een kans, ik vind het teleurstellend dat ze Ron niet een kans hebben gegeven. Het is het spel, maar het zegt al iets over de groepsdynamiek (soms moet je elkaar iets gunnen om verder te komen)... en hij had waardevol informatie gehad, ook niet onbelangrijk!

pippa26 vindt dit leuk.
  14. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Om vervolgens zelf in “zie poes net niet” kleding te gaan lopen.

15. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Loes speelt duidelijk een rol, hoe ze doet enz is precies zo’n typisch NL’s speelfilmpersonage dus niet echt origineel. Olcay viel me ook op door het in de camera kijken bij de 1e opdracht van oh oeps mijn molactie hadden ze door. Maar ze werd deze aflevering ook wel expres in the picture gezet door het programma

16. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Jaaaa die opmerking! Ik dacht ook echt pfffffft.
    Sorry hoor maar dat broekpakding wat zij aanhad naar het theater dan.
    Zag er toch ook niet uit. Kleed je even normaal aan zeg!

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh ik ben niet de enige die zich ergert aan Olcay dus ;). Ik vond haar al niet zo leuk maar dacht laat ik haar een kans geven. Nou goed, kans verspeeld dus, wat een zelfingenomen wicht met haar stoeipoespakje. Nee dat ziet er wel charmant uit :rolleyes:

Ik vind Jan echt leuk trouwens :)

Zonnestralen vindt dit leuk.
  18. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Hihihihi stoeipoespakje :p
    Ik vond het ook bij-zon-der sletterig staan en helemaal niet sjeik!

Hmmmm en ik vond die naaldhakken verdacht... Die doe je toch niet aan, als je weet dat je vermoedelijk een opdracht moet spelen waarbij je je al dan niet snel moet voortbewegen?

19. lea

lea Fanatiek lid

Mij viel op dat Bella zei tijdens de theateropdracht in het dagvoekgedeelte :. ' iedereen zit zoals ik het goed vind' iets in die trant. Maar ze zaten dus verkeerd. Als zij de mol zou zijn dan zou het een kloppende uitspraak zijn. :) ik hoop komende week op een proef waarin ze groepjes moeten vormen zodat je een beetje zicht krijgt op wat mensen kiezen.

20. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Wie kijkt er? :)

Deel Deze Pagina