WIDM 2018 speculatietopic :)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kangerootje, 6 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
  2. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Wat gewéldig die eerste opdracht!! Ik werd er gewoon helemaal vrolijk van :D

Manque vindt dit leuk.
  3. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.802
    8.470
    113
    Vrouw
    Wat een ellende... mijn mol eruit :(

4. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Ben weer helemaal in de war na de aflevering van vandaag...
    Ze doen allemaal wel iets verdachts! :confused:

Behalve Jan, uberfanatiek. En toch... dat zegt niks.

5. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ahh ik vind het echt niet leuk. Emilio en Loes waren echt mijn favorieten. Alleen Jan vind ik nog leuk.

De rest... Bwehh ik erger me dood aan Ruben. Stine en Simone word ik ook niet blij van. Ik vind het zo niet meer heel leuk om te kijken:oops:

Zonnestralen vindt dit leuk.
  6. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Noooo! :cry:

7. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik weet het ook echt niet meer! Net voor deze aflevering had ik besloten voor Loes te gaan, maar dat is geen optie meer. Dan maar Stine en olcay, maar Loes zat op hen. Simone dan maar? Ruben?
    De enige die ik niet verdenk is Jan, zul je net zien dat hij het is :p

8. Manque

Manque Niet meer actief

Wat fijn dat die Loes eruit is zeg. Was niet mijn mol en ik ergerde me ook enorm aan haar.

Ik verdenk op het moment Ruben en Stine het meest. Maar als Ruben het niet is, hoop ik dat hij de volgende is die eruit ligt. Hem en Loes vond ik echt ergerlijk samen.

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ga zo lachen als Jan de mol blijkt te zijn :roflmao::roflmao::roflmao:

Ik denk al redelijk vanaf het begin dat Stine/Simone de Mol is. Ik verdenk Stine het meest. De tijd zal het leren ;)

10. lea

lea Fanatiek lid

Ik denk dat simone de mol is, al durf ik niet volledig op haar te zitten qua punten. Wat een zenuwentoestand is dat toch elke keer weer om de punten in te zetten. Ik had wel punten op loes ingezet maar op het laatst nog geminderd. ik vind het jammer om in een keer alles kwijt te zijn dus ik blijf nog spreiden.

11. Deliana

Deliana Niet meer actief

Nou inderdaad als jan het is dan plas ik in mijn broek van het lachen.... onmogelijk.

Ik verdenk Stine ook nog steeds

12. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.607
    8.358
    113
    Vrouw
    Op basis van de afleveringen denk ik Stine. Maar op basis van de eliminaties Vind ik Simone verdacht worden.

Me26 vindt dit leuk.
  13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Ben ik dan de enige die op Olcay zit? Ik vind haar bloed irritant maar dan zul je net zien dat ze tot t eind erin zit

14. lea

lea Fanatiek lid

Ik vind haar ook irritant elke keer bozig doen als iemand de waarheid niet zegt maar zelf ook alles verdraaien...

Als Jan de mol is dan moet ik ook wel heel hard lachen en dan vind ik hem geniaal!

15. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.737
    113
    Ik denk vanaf het begin al dat het Jan is (ben denk ik de enige :roflmao:). Volgens mij is het ook een ontzettend ‘slechte’ groep, dus hoeft hij niet eens zo zijn best te doen. En anders zit ik op Olcay, maar daarbij hoop ik toch niet dat ik het goed heb. Wat een naar mens... dus liever dat ze snel eruit ligt.

Hoewel ik vind dat Jan wel echt heel gespannen kijkt steeds bij die test. Maar misschien kan hij dan heel goed acteren.

16. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Haha ik had het nooit gedacht maar ik moet stiekem wel een beetje lachen om Olcay. Tenminste niet zo saai als de rest, zij geeft de groep n beetje kleur nu alle leukerds eruit zijn. Tis een zakenvrouw, ik denk dat ze over lijken gaat. Ze speelt het spel goed en hard. Ik heb wel mijn verdenkingen bij haar want ze brengt amper een cent op, maar wekt wel de suggestie dat ze het belangrijk vindt om de pot te spekken. Mij zou het niet verbazen als ze de mol blijkt te zijn.

bababoe en Manque vinden dit leuk.
  17. Manque

Manque Niet meer actief

Ik vind haar ook leuk :) Lekker pittig en eigenwijs en 'in control'. Ik mag dat wel!

18. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    ik zit op dag 1 op Simone, Maar vind Olcay ook wel een mol. moet altijd wel lachen. mijn man vind haar bloed irritant. Hij kan haar niet uitstaan

19. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ze is arrogant en keihard maar op een leuke manier, zeiden man en ik de laatste aflevering, wij gaan haar steeds meer waarderen...en ze staat bij ons beide op ons mollijstje :D
    Stine en Simone vergeet ik gewoon steeds, vallen totaal niet op...goeie mollen dus misschien ook wel :confused:

20. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.802
    8.470
    113
    Vrouw
    Ik vind Olcay praten alsof ze iets voorleest/acteert. Zal me niets verbazen als zij het is.

Maar veel aanwijzingen wijzen richting Stine dus ja.. lastig.

Deel Deze Pagina