Of Ruben heeft onjuiste informatie gegeven, zodat Simone meer fouten had. Of een van de andere 2 zijn de mol.
Of Ruben is de mol niet. Dan heeft Simone de test het best gemaakt,, maar op de verkeerde mol. Dus ligt ze eruit.
Ik denk in zo'n opdracht als die liedjes raden dat de mol nooit het bonusliedje zou uitbeelden en/of raden. Olcay en Simone beeldde ze uit en Jan raadde hem. Ruben liet vooral Simone het werk doen en ach dan raad hij er af en toe maar eentje. En dat vond ik bij meer opdrachten zo, dat Ruben maar een beetje meedoet ofzo . Qua geld binnenhalen zegt het denk ik ook niet zoveel. De kandidaten zelf hebben dat volgens mij niet zo door, dat is bij moltalk door Chris uitgerekend. En misschien zijn de 'lagere' bedragen van de anderen wel veroorzaakt door Ruben dat kan ook natuurlijk . Als mol valt het ook wel op als je nooit geld binnenhaalt. Het blijft lastig en ik zou het ook wel een stunt vinden als Olcay of Jan de mol zouden zijn. Want ik vind ze beide veel te fanatiek en aanwezig om de mol te zijn. Maar dat zou ook wel weer heel grappig zijn. Maar vooralsnog zijn Jan en Olcay nooit mijn mollen geweest en Ruben wel altijd 1 van.
Ik zat al heel lang, vanaf het begin, op Stine (maar die is het dus niet) en op Ruben. En na deze aflevering dacht ik voor het eerst dat Jan ook wel eens de mol kon zijn. Hij deed een paar rare dingen. Ik vond het gek dat: -Hij Olcay vroeg om te mollen; -Dat hij niet per se de vragenlijst van Olcay hoefde te hebben; -Dat hij Ruben van zijn a propos probeerde te brengen door de hele tijd woorden op te dreunen op de boot; -Dat hij chaos veroorzaakte door uit de boot te kukelen; -Dat hij bleef herhalen dat iedereen alleen zijn eigen land en kleur moest onthouden en niet op elkaar moest letten... Super verdacht allemaal. Daarnaast is hij nu de penningmeester en kan hij behoorlijk wat geld kwijtraken. Ik heb de anderen ook niet zien controleren of hij alles nog heeft.
Ben zo blij dat dit de finalisten zijn! Was zo bang dat Jan eruit zou moeten, hij is zo leuk . Ik zit nu op Ruben maar eigenlijk heb ik geen idee meer . Olcay leek wel echt opgelucht dat ze door was, dat vond ik niet gespeeld denk ik en ze was tijdens het raften wel wat aan het mollen en reageerde wat ingetogen achteraf. Denk stiekem dat Jan ook best eens de mol kan zijn, om wat Manque ook schrijft.
Nog een week! Ik ben zo benieuwd hè. Mn Olcay-tunnel is wel enorm groot dus ik hoop dat zij het echt is... Maar we zullen zien!
In een van de afleveringen zei Art dat de mol de confrontatie opzocht oid, ik heb daarbij niet echt de associatie met Ruben eigenlijk. Eerder met Olcay of Jan... ben zo benieuwd!!!
Ik zat op Ruben, maar ik denk dat ik nu toch voor Jan ga..... Waarom? Geen idee, ik denk omdat het zo onwaarschijnlijk is dat hij de mol is, dat hij het wel moet zijn. Aan de andere kant, hij is zichtbaar zenuwachtig bij de uitslag van de test, dat kan je toch niet spelen..... Hmmm misschien switch ik tijdens aankomende aflevering gewoon nog een keer
Ik zat tot vorige week op Olcay, maar ga nu 100% voor Ruben. Vorige week 2 opdrachten met muziek, hij is muzikant, zal vast een hint zijn. Al zou ik Olcay een leukere mol vinden, dus hoop stiekem toch dat zij het is.
Ik denk dus echt vanaf het begin al dat Jan het is. Meestal ligt mijn allereerste mol er binnen 1 of 2 afleveringen uit, maar nu dus niet. Dus ik blijf heel eigenwijs bij Jan. Zit verder geen enkele logica achter. Vooral omdat ze met de beelden die ze laten zien ook behoorlijk het publiek kunnen manipuleren. Ruben ligt nu steeds het meest voor de hand, en daarom denk ik dat hij het sowieso niet is. Ik ben benieuwd hoever ik dit keer kom met mijn Bert en Ernie logica
Ik hoop zo dat Jan of Olcay de mol is, maar ik heb het elk jaar weer fout dus het zal Ruben wel zijn.
Ja dit denk ik dus ook. Jan en Olcay allebei volledig op Ruben, beide zijn ze door. Dan zou het dus Ruben moeten zijn.. maar ik zou het raar vinden als dat dus ook echt zo is en je daardoor al voor de officiële uitslag weet wie de Mol is. Ik denk dat het Olcay is.
Olcay is de enigste die niet voor het geld ging nu bij de finale test. Heb iig al mijn punten op olcay, dus ben benieuwd .
Ik vond Jan niet logisch. Ze weten toch beiden dat ze ‘op dezelfde kandidaat’ zitten. Dan kan dat geld je de pot kosten. Ik vond wel dat olcay energie spaarde voor de trappen waarvan ze niet als kandidaat zou weten dat ze er omhoog moet.
Olcay manipuleert de jongens.....Jan denkt dat Ruben de mol is, en Ruben denkt dat Jan de mol is. Zij hoeft niet snel de laatste test te maken omdat ze weet dat de jongens op elkaar gaan stemmen.....lekker op haar gemak bij de test komen (10 minuten, zonder geld). Jan en Ruben deden er 5 minuten over met de omleiding van het geld. GIRLPOWERRRRRR
Ik zit aflevering 1 te kijken en ik vind Olcay daar ineens wel erg verdacht. De eerste afleveringen viel zij mij niet eens op. Ben benieuwd wat nu ineens wel gaat opvallen.