Ik heb alle afleveringen terug gekeken en voor mij is alles toen op z'n plek gevallen ik heb ook veel gelezen op een forum van wie is de mol en als je die hints leest kán het haast niet anders zijn dat zij het is. En toch ben ik bang dat het toch ineens iemand anders is haha
Ik zat vanaf afl 1 op Olcay, maar op een gegeven moment vond ik haar zo overdreven verdacht!! Dat ik dacht: naahh dan zal het vast iemand anders zijn. De laatste afleveringen kom ik er toch weer van terug en zit ik weer heerlijk in mijn Olcay tunneltje
Als Olcay de mol zou zijn dan kunnen Jan en Ruben toch nooit zover gekomen zijn? Want die hebben haar toch nooit verdacht? De mol kan overigens gerust voor het geld gegaan zijn met het lopen naar de test toe. Art had namelijk gezegd dat dat geld alleen telde wanneer je daadwerkelijk wint, toch?
Wel als de andere kandidaten Olcay ook nooit verdachtten en de test toevallig slechter maakten dan Ruben en Jan. Het zou best cool zijn als zij de mol is; dan heeft uiteindelijk niemand haar ontmaskerd!
Volgens mij had alleen Loes de test een keer gedeeltelijk op Olcay ingevuld maar ook een gedeelte op Stine.. misschien dan grotendeels op Stine en dat ze er daarom uitvloog.
Ik zit op Olcay. Vindt haar echt superleuk! Ik ben benieuwd naar de aflevering volgende week, om te zien wat de mol (hopelijk Olcay) heeft gedaan om te mollen.
Net bij aflevering 2 zie ik weer dat moment waarop ik haar ging verdenken. Bij de markt dat ze terug komt met 1 briefje van 500 i.p.v. 2 ik was inmiddels al lang vergeten dat ik haar verdacht had. Ervan uit gaande dat zij de mol is zijn de eerste afleveringen wel het belangrijkste omdat ze er zo te zien nog niet goed in haar rol zat. Het maakt niet zo veel uit wie haar verdacht hebben. Het gaat enkel om de laatste testen van degenen die eruit vlogen. En dan ook nog een beetje over of ze veel met Jan of Ruben samen was die aflevering. In het begin was ze iig veel met Ruben samen, waardoor veel vragen van de personen die Ruben verdenken automatisch toch nog goed zijn.
Olcay...jan... olcay...jan...olcay...jan... Wat een twijfel! Al mn punten nu nog op Jan gezet en m'n gevoel zegt nog steeds dat hij het is. Maar gister vond ik Olcay ook weer opvallen. Vond haar anders als anders. Soort van zenuwachtig.. En bij Moltalk kwam iets voorbij... Ze zocht de manier waarop de kofferbak van haar auto open moest, bij die puzzelstukjes, maar de kofferbak was al open?! Maar Jan was Ruben in de schijnwerpers aan het zetten bij Olcay... en die maan opdracht ging ook maar net goed bij hem. Ben benieuwd! En gewoon een beetje zenuwachtig voor Zaterdag!
Ik verdacht ruben steeds maar ben nu in totale verwarring! Het zou ook zomaar Jan kunnen zijn! Of Olcay ! Aaaaarg
Ik heb nu tm aflevering 5 terug gekeken. Olcay springt er echt uit. Maar het rare is dat de afvallers deels haar verdachte en er ook mensen waren die bleven en haar niet verdachten. Aan het einde werd dan wel door meerdere gezegd dat ze wouden dat ze meer hadden gespreid maar dan hoor je weer niet op wie ze zijn gaan focussen tijdens de test. Grrrrrr. Super gemene week is dit ook altijd XD
Ik zit op jan (als ik nog punten had) Hij moet het zijn. Vele mollestreken en in aflevering 1 zei hij heel duidelijk: waar in Kiev ben je? (Om zo een mooie aflevering te krijgen, want ik neem aan dat de mol die opdracht kreeg) Alleen stel dat hij alleen samen met Jean marc de test moest doen. Dan had JM geen schijn van kans. Dus dat vind ik dan wel weer vreemd. Misschien dan toch Olcay. Niemand zit op haar. Misschien kregen de kandidaten daarom nog de kans om de mol te zien? En ook voor ons als kijker: waarom liep ze zo langzaam naar de test? Zo vreemd. Vreemd seizoen dit
Ik heb er gewoon over gedroomd : Jan is de mol en Ruben wint. Maar dat is waarschijnlijk wishful thinking (lees: dreaming)
Haha dat is zo ja... al schijnt binnenkort een nieuw seizoen uit België te beginnen. Heb alleen nog niet ontdekt of wij dit ook kunnen kijken.