WIDM jubileumeditie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door gitta, 23 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lomo

    Lomo Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Ik kijk al jaren wie is de mol en vindt dit echt een heel vaag seizoen. Ook echt niet spannend. Denk zelf dat Nikki de mol is. Wat een tempo deze laatste afleveringen trouwens. Weten jullie wanneer dit seizoen is opgenomen?

    Moest wel lachen om tygo in de finale in zijn joggingpak :roflmao: Iedereen helemaal in pak en jurk en hij stond er naast alsof hij net uit bed kwam. Heerlijk zichzelf
     
  2. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH

    Oktober/november volgens mij
     
  3. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Haha:roflmao:
     
  4. Lomo

    Lomo Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Ah oké. Ik dacht misschien zit er wel zo veel tempo in omdat Corona een opmars maakte maar dat is dus niet het geval.
     
  5. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.413
    5.508
    113
    Vrouw
    Ik heb echt geeeeen idee en dat is de eerste keer in jaren.
    Niet dat ik het de vorige jaren dan ook steeds goed had. Maar zat wel altijd op 1 persoon...
    Vind het een leuk seizoen. Maar het gaat wel snel allemaal.
     
  6. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.493
    2.389
    113
    Die laatste aflevering was wel onverwacht. Het ging inderdaad in een razend tempo. 1 spel en meteen test en executie.
    Door het bakjesspel spel wilde ik van mol veranderen, maar de tijd was op. Ik zat namelijk volledig op Nikkie, nu op Jeroen.
    Doordat Jeroen de tekst anders opzegde dan de andere moet het Jeroen wel zijn.
    Nikki en Tygo lazen het echt voor, Jeroen maakte er een eigen tekst van.

    Ik dacht ook dat Jeroen met de I rondliep, maar Tygo zei dat het Nikki was.
    De reactie van Tygo in de finale toespraak van Rick maakt me ook aan het twijfelen. De reactie van Tygo. Was het blijdschap omdat hij de winnaar was of baalde hij omdat hij wist dat hij verloren had.......
     
  7. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Ja erg leuk seizoen he! Ook omdat het in Italië is in al die heerlijke stadjes. Maar ik heb ook net als jij dit jaar echt geen idee. Normaal altijd wel een vermoeden. Echt goede mol dus weer. Ik heb zelfs op Ron gezeten haha. Nou volgende week weten we meer en dan in januari gelukkig gewoon weer een nieuwe Wie is de Mol!:D
     
    Zoe123 vindt dit leuk.
  8. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.413
    5.508
    113
    Vrouw
  9. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.599
    3.845
    113
    Jeroen benadrukte het woord 'ik' heel erg bij de spiegels inderdaad. Mijn zoon riep dat ook meteen.
    En toen Rick zei dat Nikki niet de verliezer was en Jeroen niet de winnaar....dat zou wel heel raar zijn als dat laatste tegen een kandidaat gezegd zou worden, maar ja, niets is wat het lijkt dus zou toch kunnen bij WIDM.

    Tygo liet daarbij wel wat emotie zien, zou dat in een split second blijdschap geweest zijn dat hij de winnaar zou zijn? Hij en Jeroen zaten beide op Nikki, dus als Jeroen niet de winnaar is dan zou hij het moeten zijn? Zoiets in zijn overtuiging dat Nikki de mol is.
     
    Lynx en Zonnestralen vinden dit leuk.
  10. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.413
    5.508
    113
    Vrouw
    Ja hahaha ik zit de hele tijd tegen mijn kinderen te roepen oh kijk hoe leuk,die stadjes en het eten en het prachtige landschap :)
    En ook ik heb op Ron gezeten...
    Na het lezen van bovenstaand stuk kies ik nu voor Jeroen, daar zat ik een aantal afleveringen geleden ook op maar toen geswitched.
    Maar is dat nou omdat ik het zelf zo goed weet, nee...
     
    linkiepinkie vindt dit leuk.
  11. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.951
    7.880
    113
    Vrouw
    #111 Zonnestralen, 18 okt 2020
    Laatst bewerkt: 18 okt 2020
    Dit denk ik ook. Hij is zo overtuigt dat het Nikkie wel moet zijn dat hij zichzelf al met de buit zag wegrennen.
     
    olleke vindt dit leuk.
  12. aappie20

    aappie20 Fanatiek lid

    19 feb 2012
    3.214
    492
    83
    Hmmm hij is de jubileum-mol ik zit in de tunnel en kan er nog niet uitstappen.. helemaal niet na dit berichtje...
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. Rosa Canina

    Rosa Canina Fanatiek lid

    28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Goh wat is het lastig!! Maar de aflevering heette Déjà vú en Tygo had hetzelfde shirt aan als in aflevering 1. Op dat shirt stond Warrior in spiegelbeeld. (Aflevering 1 heette Spiegelbeeld) En als je de W op zijn kop zet staat er een M van Mol.

    En bij de eliminatie test zette Tygo vol op Peggy in, maar Peggy ging eruit en Tygo mocht blijven? Hoe dan?!!!

    Ik zat dus op Tygo, maareh... Jeroen en Nikkie zouden het ook heel goed kunnen zijn :cool:
     
  14. Vogelinnetje

    Vogelinnetje VIP lid

    3 nov 2009
    6.342
    5.595
    113
    Ik vind het een fantastisch seizoen! Het wijkt wel af, wellicht omdat het een extra seizoen is en er misschien minder budget is, maar de opdrachten vind ik erg sterk. Mooie combi van actie en psychologie.

    Ik ga nu voor Jeroen. Heb hem nooit verdacht, vanwege een vermoedelijke verspreking op de radio. Maar nu kan het niet anders. Vooral dat handschrift. En omdat de laatste keer bij de spiegels er ineens stond IK BEN DE MOL. Jeroen ging als laatste. Kan natuurlijk ook nog montagewerk zijn, maar ik zet alles op Jeroen. 50% kans.
     
  15. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Wat ik gek vind:
    Tygo is niet de mol. Dus dan Jeroen of Nikki. Stel: Nikki is niet de mol. Dan weet zij op dat moment toch dat Jeroen de mol is? Waarom laat ze dan niks merken? Vorig jaar dat gezicht van Buddy toen hij erachter kwam dat Rob de mol was..
    Ik vind het gek dat de verrassing is verklapt en dat de niet-mol geen reactie geeft.
     
  16. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.599
    3.845
    113
    Tenzij Nikki de mol al gezien heeft in aflevering 1 bij de opdracht met die bakjes toen ze achterom keek.
     
  17. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.951
    7.880
    113
    Vrouw
    Ze weet wel dat beiden op haar zitten. Ze zal aan haar pokerface gewerkt hebben. In minimaal één ander seizoen hebben ze het ook zo gedaan en toen hadden ze ook een strak gezicht.
     
    Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  18. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    O ja. En ze was niet verbaast dat Rick zei dat Tygo de mol niet is. Dus dan is het toch Jeroen of zijzelf denk ik.
    Ben wel benieuwd!!
     
  19. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.951
    7.880
    113
    Vrouw
    Dan duurt een week ineens lang.
     
  20. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina