WIDM jubileumeditie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door gitta, 23 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.889
    4.141
    113
    Ik zat eigenlijk helemaal niet op deze mol, alleen door alles in de media kon het haast niet anders.
    Maar in de app heb ik mijn punten ondanks dat toch op degene gezet die ik al langer verdacht.

2. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.619
    4.035
    113
    Vrouw
    Leuk dat er zo veel tijd was voor de mol-acties! Hopelijk blijft dat ook in komende seizoenen :)

HappyRabbits vindt dit leuk.
  3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.740
    2.537
    113
    Ik heb nog geswitcht van de mol naar de winnaar, ondanks de duidelijke hint van het handschrift. Ik wilde het niet weten denk ik. Vond deze persoon gewoon niet zo leuk. Zijn acties waren wel stoer.

zara1983 vindt dit leuk.
  4. linkiepinkie

linkiepinkie Niet meer actief

Jammer alleen dat ze nergens lieten zien wat de stille hints etc waren. Iemand een idee of je dat ergens kunt vinden?

5. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.243
    1.762
    113
    Vrouw
    Ik miste enkele opdrachten
    Zoals de ansichtkaarten daar ging de mol even gezellig tijd rekken door op de draaimolen te zitten

Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  6. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    En de laatste opdracht hadden ze ook niet laten zien. Maar goed Nikkie heeft de mol dus wel gezien en heeft daarom gewonnen, toch wel meer geluk dan wijsheid.

7. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.727
    8.450
    113
    Vrouw
    Ik vond het een leuke mol dit jaar. Pas met de road trip begon ik het door te krijgen. De fouten die ze van de andere kandidaten lieten zien zagen er niet doelmatig uit, maar die van de mol wel.

Jammer dat ze nu weer terug gaan naar één keer per jaar.

Deel Deze Pagina