Ik zat eigenlijk helemaal niet op deze mol, alleen door alles in de media kon het haast niet anders. Maar in de app heb ik mijn punten ondanks dat toch op degene gezet die ik al langer verdacht.
Ik heb nog geswitcht van de mol naar de winnaar, ondanks de duidelijke hint van het handschrift. Ik wilde het niet weten denk ik. Vond deze persoon gewoon niet zo leuk. Zijn acties waren wel stoer.
Jammer alleen dat ze nergens lieten zien wat de stille hints etc waren. Iemand een idee of je dat ergens kunt vinden?
Ik miste enkele opdrachten Zoals de ansichtkaarten daar ging de mol even gezellig tijd rekken door op de draaimolen te zitten
En de laatste opdracht hadden ze ook niet laten zien. Maar goed Nikkie heeft de mol dus wel gezien en heeft daarom gewonnen, toch wel meer geluk dan wijsheid.
Ik vond het een leuke mol dit jaar. Pas met de road trip begon ik het door te krijgen. De fouten die ze van de andere kandidaten lieten zien zagen er niet doelmatig uit, maar die van de mol wel. Jammer dat ze nu weer terug gaan naar één keer per jaar.