Hallo dames! Ik ben vanaf eind januari gestopt met de pil en tot op heden nog niet ongesteld geworden. (grr) Nu heb ik afgelopen donderdag en vrijdag wat bruinverlies gehad met krampjes. Zaterdag waren het misschien nog 2 a 3 druppels en verder niets meer. Ik dacht eindelijk ongesteld te worden maar niet dus. Ik heb verder nog steeds lichte krampen en wat gevoelige borsten. Iemand dit ook gehad bij het ontpillen? Liefs, Leaf
@Sallie Heb jij dit ook gehad tijdens het ontpillen? Hoelang duurde het ontpillen bij jou? Nee ik heb geen test gedaan. Als het een innestelingsbloeding zou zijn geweest dan zou het nu nog te vroeg zijn om te testen dacht ik @Noid Hmmm, ik zal eind deze week een testje doen voor de zekerheid. Al denk ik niet dat ik zwanger ben. Mijn lichaam vindt het leuk om mij voor de gek te houden! haha
Dat heb ik ook twee keer gedacht.. In de kamer naast me ligt mijn zoontje van 9 mnd te slapen en een ukkie van 4,5e week in mijn buik... Mijn lichaam hield me niet voor de gek, maar ik hield mezelf voor de gek. Heb je testen liggen? Dan zou ik morgenvroeg al testen, is ie dan wit, dan kun je paar dagen wachten. Verder geen gekke dingen aan de hand?
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb net een test gedaan en hartstikke wit. Het enige waar ik verder last van heb zijn gassen .
Niemand verder ervaring met bruinverlies en krampen tijdens het ontpillen of begin zwangerschap? Ik ben nu een week verder en elke dag krampjes maar niet ongesteld. Ik ga morgen weer een testje doen. Durf het bijna niet vanwege eventuele teleurstelling!
JaweL! Bij ontpillen gehad! En ook bij innesteling van eerste zwangerschap. Werd miskraam helaas en ook nu weer bruinverlies gehad regelmatig dus lijkt toch vorm van cyclus oppakken te zijn... Succes!
Bedankt voor je reactie! Toch goed om even te lezen dat dit ook bij ontpillen hoort. Wie weet komt mijn cyclus ook een beetje op gang