dank jullie wel... ik heb een ventje van nu iets meer dan 8 maanden... dus die is dadelijk mooi bijna 1,5 als hij grote broer wordt
Hey! Van harte gefeliciteerd!! Wat leuk voor je ! Ik moet nog een weekje ong. Wachten denk ik , heb pas vorige week zondag de 21 volgens mij me ei gehad. En heb sinds vrijdag menstruatie achtige gevoel. Dan ia het er weer en dan is het weer weg heel raar dus afwachten! Maar jij geniet er lekker van!!! X
Hoi Esmareldaa, Ik loop precies tegelijk met jou ook (nou ja) 20 op 21 mijn ei gehad.. Pff..nog een week wachten.. Jij al last van klachten? Missguit
Hoi Missguit wat leuk! Uhm nee niet echt , ja veel afscheiding en moe, en af en toe steken in me borsten en opgeblazen onderbuik. Meer eigenlijk niet. En jij? Ik ben benieuwd maar dit heb ik wel vaker dus afwachten! Esmaraldaa
vriend en ik zaten te denken... we hebben dus 2 dagen voor ei geklust, maar ook de avond na de temperatuurstijging... mijn vriend denkt dat het de avond na de stijging raak was... ik denk dat dit te laat was en dat het dus 2 dagen voor ei raak was
Gefeliciteerd!!! Ik heb 3 dagen voor ei geklust,. zondag geklust en woensdag ei,.maar sinds woendag aaf tot nu contenu bruine/licht roze afscheiding,.echt heel vreemd!! Sta echt voor een raadsel....
maar 12 tot 24 uur na de eisprong gaat de temp tot pas omhoog? als ik dus de avond na die stijging (temp om 7.00 's morgens) dan leeft hij toch niet meer?
Nou, ik had woensdag mijn ei( en die avond al die bruine/roze afscheiding) tot nu. en het hou maar niet op..dat is dan toch geen innesteling? als ik dat al vanaf woendaf avond hebt? Kan ik niet wachten tot de 8ste.
Volgens mij gaat je temp. Paar uur voor je ei al omhoog omdat je lichaam zich daarop voorbereid dat zei mij huisarts toen een keer. maar is ook verschillend per lichaam zo vertelde zij dat ze zelf voor , tijdens en na haar ei geen temp. Verhoging heeft dus zij kon dat nooit berekenen. En zelf lukt het ook niet zo bij mezelf dus ik temp niet ik gok het gewoon. Ik ga na deze cyclus met ovutesten beginnen. Dus zou best wel eens kunnen! Maar je bent in ieder geval zwanger en dat is tog een mooi eindresultaat! X
dat is het zeker... we wilden het graag weten om na te kunnen gaan of het klopt... het meisje jongen verhaal haha