Natuurlijk stel ik deze vraag niet voor niets, zie banner. Heb twee dagen geleden negatief getest, nu 1 dag overtijd en durf niet meer te testen. Liefs Fabienne
Hey Fabienne, Ik heb 3 dagen voor mijn nod ook getest. Ik zag een heeeel heel heel licht streepje als ik heel heel goe din het licht keek. Dus leek gewoon een indroog streepje. Maar op de dag van mijn nod was de test toch duidelijk positief. Dus gewoon ff testen meid!
Hey consider! gefeliciteerd met je zwangerschap! Nou dat is het probleem, ik durf niet meer te testen omdat ik bang ben dat het weer negatief is. Mijn laatste test was met die goedkope van kruidvat 2 voor 5 euro. Morgenvroeg maar de Clearblue digitaal gebruiken, met ochtendurine. Als ik durf.
Ik had ook met die kruidvattest (2 testen) een negatieve test en 2 dagen later met een kruidvattest (die per stuk verpakt) wel een positieve test. Veel succes ik ga voor je duimen.
Wow wel erg herkenbaar Icha, nu begin toch weer een beetje hoop te krijgen. Thanks en jij gefeliciteerd!
Ik heb de Sensitest gebruikt en deze kan al 4 dagen voor NOD, ik testte dus enkele dagen voor NOD al positief. Maar geduld hebben is uiteraard ook een mooie deugd
Ik gebruikte voor me nod van matcare en na me nod van matcare en kruitvat, allebei positief. Veel succes meid.