ik heb sinds een paar dagen ontzettende steken in me vagina en me liezen. het is niet als ik lig. maar echt als ik buk of als ik omhoog wil, doe ik iets verkeerd? weten jullie wat dit kan zijn? liefs sannnieee
Toen ik de titel las dacht ik bandenpijn,maar weet niet of dat al kan bij 32 weken. Is je kindje niet aan het indalen?
mij leek indalen nogal vroeg. bandenpijn heb ik weleens gehad en dat voelde niet zo. ik weet echt niet wat het is. bedank voor je antwoord!
Volgens mij kan dat nu al hoor. Kijk tenminste erg vaak de verloskundige praktijk en zie daar wel vaker vrouwen tussen de 32 en 34 weken waarbij de kleine al is ingedaald. Als je het niet vertrouwd gewoon ff de VK bellen.
Kan indaling zijn idd. Al heb ik de steken in mn vagina vandaag ook en ik denk toch niet dat die van mij al aan t indalen is Maar deze voelen heel anders als indalen. Als je het niet vertrouwt bel je gewoon even je vk. Die kan denk ik wel voelen of de kleine in aan het dalen is.
Ik durf het niet te zeggen of ik het zo duidelijk gehad heb als wat jij nu beschrijft. Enige wat ik me herinner is dat toen hij uiteindelijk ingedaalt was het was alsof ik met een cocusnoot tussen mn benen liep...het hoofdje dus. Dat gevoel herinner ik me nog wel. Maar die steken in mn lies heb ik ook als ik buk en weer omhoog kom (kan ook beter door je knieen gaan ipv bukken...zeker nu. Zeg ik ook telkens tegen mezelf hoor ) en de steken in mn vagina heb ik af en toe zonder aanwijsbare rede.
Sannnnnie ik heb het ook hoor al vanaf 30 weken, ik kan niet meer lopen, ik loop met me benen open, het doet echt zo´n zeer van onderen. Heb ik ook aan me gyn gevraagd en hij zei dat het normaal was. Dus ik zou me geen zorgen maken of vraag het ook aan je vk of je gyn. Groetjes Nazli